Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012

80 μεγάλες επιτυχίες με την Σωτηρία Μπέλλου




















Η Σωτηρία Μπέλλου σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Συννεφιασμένη Κυριακή Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Συννεφιασμένη Κυριακή, | μοιάζεις με την καρδιά μου | που έχει πάντα συννεφιά, | Χριστέ και Παναγιά μου. | Όταν σε βλέπω βροχερή, | στιγμή δεν ησυχάζω. | μαύρη μου κάνεις τη ζωή, | και βαριαναστενάζω. | Είσαι μια μέρα σαν κι αυτή, | που ‘χασα την χαρά μου | συννεφιασμένη Κυριακή, | ματώνεις την καρδιά μου.

02. Το μινόρε της αυγής Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης | Στίχοι: Μίνως Μάτσας
Ξύπνα, μικρό μου, κι άκουσε | κάποιο μινόρε της αυγής, | για σένανε είναι γραμμένο | από το κλάμα κάποιας ψυχής. | Το παραθύρι σου άνοιξε | ρίξε μου μια γλυκιά ματιά | Κι ας σβήσω πια τότε, μικρό μου, | μπροστά στο σπίτι σου σε μια γωνιά.

03. Πριν το χάραμα μονάχος Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Πριν το χάραμα μονάχος εξεκίνησα | και στο πρώτο μας το στέκι την αυγούλα γύρισα | Κάποια άλλη μ' είχε μπλέξει με καμώματα | σ' αγαπώ κι ήρθα κοντά σου πριν τα ξημερώματα | Πριν ακόμα σβήσουν τ' άστρα εξεπόρτισα | αχ να ξανάβρω τα δυο σου χείλη που ποτέ δε χόρτασα

04. Ξημερώνει και βραδιάζει Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Ξημερώνει και βραδιάζει | Πάντα στον ίδιο τον σκοπό | φέρτε μου να πιω | το ακριβότερο πιοτό | εγώ πληρώνω τα μάτια π' αγαπώ | Κι όταν βλέπεις ταβερνιάρη | Να σπάω να παραμιλώ | μη με κατακρίνεις | μη με παίρνεις για τρελό | εγώ πληρώνω τα μάτια π' αγαπώ | Η καρδιά μου συννεφιάζει | Τρέχουν τα δάκρυα βροχή | σίγουρα θα πάμε | μια και φτάσαμε ως εκεί | Εσύ στο χώμα κι εγώ στη φυλακή

05. Είδα κι έπαθα, κυρά μου Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Χρ. Κολοκοτρώνης & Σταύρος Παντελίδης
Είδα κι έπαθα κυρά μου | να σε φέρω στα νερά μου | με λαχτάρες και ξενύχτια | και με χίλια καρδιοχτύπια. | Πω, πω κάτι μάτια | μ' έκαναν κομμάτια | πω, πω ένα στόμα | φίλα με ακόμα | μες στο στόμα. | Τέτοια γούστα, τέτοια γλύκα | αχ σε άλλη δεν τα βρήκα | να χορεύει και να πίνει | και τη φλόγα μου να σβήνει. | Τώρα που 'σαι πια κοντά μου | μες στα χέρια τα δικά μου | μια χρυσή ζωή θα ζήσεις | και όπως θες θα τη γλεντήσεις.

06. Όταν πίνεις στην ταβέρνα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Όταν πίνεις στην ταβέρνα | κάθεσαι και δεν μιλάς | Κάπου, κάπου αναστενάζεις | απ' τα φύλλα της καρδιάς | Θα 'θελα να σε ρωτήσω | και να πληροφορηθώ | Πιο μεράκι σ' έχει κάνει | τόσο μελαγχολικό | Μήπως έχεις αγαπήσει | και προδόθηκες κι εσύ | Έλα κάθισε κοντά μας | να γλεντήσουμε μαζί

07. Κάποια μάνα αναστενάζει Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης
Κάποια μάνα αναστενάζει | μέρα νύχτα ανησυχεί | το παιδί της περιμένει | που έχει χρόνια να το δει | Πάνω στην απελπισιά της | κάποιος την πληροφορεί | ότι ζει το παλικάρι | και οπωσδήποτε θα ΄ρθει | Με υπομονή προσμένει | και λαχτάρα στην καρδιά | ο λεβέντης να γυρίσει | απ' τη μαύρη ξενιτιά

08. Αραμπάς περνά Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Αραμπάς περνά | κι η σατράπισσα | που αγάπησα είναι μέσα | αγκαλιάζεται | κι ούτε νοιάζεται η μπαμπέσα | Αραμπάς περνά | με την βλάμισσα | που χαράμισα την ζωή μου | με ρεστάρισε, | στραπατσάρισε το τσαρδί μου | Αραμπάς περνά | ωχ μανούλα μου | η καρδούλα μου πώς χτυπάει | κι η σατράπισσα | που αγάπησα μ' άλλον πάει

09. Ο ναύτης Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Ένα καράβι απ’ τον Περαία | έχει σαλπάρει για μακριά, | μα κάποιος ναύτης που είναι μέσα | το νου του πάντα τον έχει στη στεριά, | μα κάποιος ναύτης που είναι μέσα | το νου του πάντα τον έχει στη στεριά. | Ο καπετάνιος είν’ στο τιμόνι | κι άλλοι δουλεύουν στη μηχανή, | κι ο ναύτης μόνος μπροστά στην πλώρη | αναστενάζει για μια μελαχρινή, | κι ο ναύτης μόνος μπροστά στην πλώρη | αναστενάζει για μια μελαχρινή. | Μα ο λοστρόμος πάει και του λέει: | "Μη συλλογιέσαι κι ανησυχείς. | πως έχεις δίκιο καταλαβαίνω, | φουρτούνες τέτοιες περάσαμε κι εμείς. | Πως έχεις δίκιο καταλαβαίνω, | φουρτούνες τέτοιες περάσαμε κι εμείς." | Καπεταναίοι και τόσοι άλλοι, | λοστρόμοι, ναύτες, μηχανικοί, | καθένας έχει και τον καημό του, | έτσι είμαστ’ όλοι εμείς οι ναυτικοί, | καθένας έχει και τον καημό του, | έτσι είμαστ' όλοι εμείς οι ναυτικοί.

10. Παραστράτησα για σένα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Κώστας Καπλάνης | Στίχοι: Κώστας Καπλάνης
Παραστράτησα για σένα | Κι ο ντουνιάς γελάει με μένα | το μυαλό σου δεν αλλάζει | Δε σε νοιάζει, δε σε νοιάζει | Σαν αλήτης τριγυρνάω, | πίνω για να σε ξεχνάω | Κι αν με τρώει το μαράζι | Δε σε νοιάζει, δε σε νοιάζει | Μου 'λεγες σαν με φιλούσες, | πως τρελά με αγαπούσες | Τώρα ο νους σου δε με βάζει | Δε σε νοιάζει, δε σε νοιάζει

11. Το παιδί που είχες φίλο Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Το παιδί που είχες φίλο | τώρα το κατηγορείς | πες μας τι, τι σου έχει κάνει | και δεν θέλεις να το δεις | -καλέ μου το παιδί- | Άδικα μην το παιδεύεις | βρε γυναίκα πονηρή | και το ρίχνεις το ρίχνεις όπου λάχει | το μπελά, το μπελά του για να βρει | -γυναίκα πονηρή- | Ότι και να σου ΄χει κάνει | έχει μια καρδιά χρυσή | γύρνα πάλι, πάλι σαν και πρώτα | και αγά-και αγάπα το κι εσύ | -καλέ μου το παιδί-

12. Η Μάρω Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Θέλεις να με βρεις | έλα στο λιμάνι | Μάρω μου γλυκιά | στο Πασαλιμάνι | Μαρίτσα μου γλυκιά | στο Πασαλιμάνι | Θα σε καρτερώ | μεσ' στη βάρκα πάλι | Μάρω μου γλυκιά | προς το ακρογιάλι | Μαρίτσα μου γλυκιά | προς το ακρογιάλι | Κι άμα δεν με βρεις | πάρε βάρκα κι έλα | Μάρω μου γλυκιά | θα 'μαι στην Καστέλα | Μαρίτσα μου γλυκιά | θα 'μαι στην Καστέλα | Κι άμα δεν με βρεις | πάρε μια βαρκούλα | Μάρω μου γλυκιά | θα με βρεις στη Βούλα | Μαρίτσα μου γλυκιά | θα με βρεις στη Βούλα

13. Αγάπησα και μίσησα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Γιώργος Λαύκας | Στίχοι: Γιώργος Λαύκας
Πρωί και βράδυ στη ζωή | γυρνώ απελπισμένος | αγάπησα και μίσησα | και είμαι δυστυχισμένος. | Αγάπησα τα μάτια της | τα χείλη τα φιλιά της | μα μ' έκανε και μίσησα | την άπονη καρδιά της. | Τώρα δεν έχω πια καρδιά | για να ξαναγαπήσω | αγάπησα και μίσησα | δεν θέλω πια να ζήσω.

14. Έκαψα την καλύβα μου Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης & Κώστας Γόντικας
Αφού με καταστρέψανε οι συγγενείς και οι φίλοι | έκαψα την καλύβα μου να μη με τρων οι ψύλλοι | Τώρα φωτιά να ανάψει και να μη σβήνει | όλος ο κόσμος πια τσιμέντο να γίνει | Πως και αυτή που αγάπησα μ' έχει εγκαταλείψει | τίποτα τώρα δεν μπορεί για να με συγκινήσει | Τώρα και μπότες με φτερά ας πετάξουν | στάχτη να γίνουν όλα και να ρημάξουν | Και τώρα που κατάντησε ερείπιο η ζωή μου | κανείς δεν με λυπήθηκε για την καταστροφή μου | Τώρα φωτιά να ανάψει και να μη σβήνει | όλος ο κόσμος πια τσιμέντο να γίνει

15. Ζεϊμπέκικο Τραγούδι: Διονύσης Σαββόπουλος & Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Διονύσης Σαββόπουλος | Στίχοι: Διονύσης Σαββόπουλος
401 | Αγωνία για ηλεκτροσόκ. Νεκροζώντανοι στο Κύτταρο. Σκηνές ροκ. | Φωτογραφία με την Μπέλλου. | Μ' αεροπλάνα και βαπόρια | και με τους φίλους τους παλιούς | τριγυρνάμε στα σκοτάδια | κι όμως εσύ δε μας ακούς | Δε μας ακούς που τραγουδάμε | με φωνές ηλεκτρικές | μες στις υπόγειες στοές | ώσπου οι τροχιές μας συναντάνε | τις βασικές σου τις αρχές | Ο πατέρας μου ο Μπάτης (Απρόσιτη μητέρα μορφή από χώμα και ουρανό | ήρθε απ' τη Σμύρνη το '22 ( θα χαθώ απ' τα μάτια σου τα δυο) | κι έζησε πενήντα χρόνια (μες στον κόσμο) | σ' ένα κατώι μυστικό (σαν πρόσφυγας σ'ένα κατώι μυστικό) | Σ' αυτόν τον τόπο όσοι αγαπούνε (αν αγαπούνε) | τρώνε βρώμικο ψωμί (τρώνε βρώμικο ψωμί) | (του λόγου σου οι πιστοί) | κι οι πόθοι τούς ακολουθούνε (κι οι πόθοι τους ακολουθούνε υπόγεια διαδρομή) | υπόγεια διαδρομή | Χθες το βράδυ είδα ένα φίλο | σαν ξωτικό να τριγυρνά | πάνω στη μοτοσικλέτα | και πίσω τρέχανε σκυλιά | Σήκω ψυχή μου δώσε ρεύμα | βάλε στα ρούχα σου φωτιά (σαν τον Μάρκο) | βάλε στα όργανα φωτιά ( βάλε στα όργανα φωτιά) | να τιναχτεί σαν μαύρο πνεύμα (να κλείσει η λαβωματιά μα τιναχτεί σαν μαυρο πνεύμα) | η τρομερή μας η λαλιά (η τρομερή μας η λαλιά)

16. Δε λες κουβέντα Τραγούδι: Δήμος Μούτσης & Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Δε λες κουβέντα, | κρατάς κρυμμένα μυστικά | και ντοκουμέντα | κι ακούω μόνο | συνθήματα μεταλλικά | των μικροφώνων | Ξέρω τ' όνομά σου | την εικόνα σου και πάλι από την αρχή | ψάχνω για μια διέξοδο γυρεύοντας | μια αλλιώτικη ζωή | Περνούν οι νύχτες, | τα δευτερόλεπτα βαριά | στους λεπτοδείκτες | ζητώντας κάτι | που να μη γίνεται ουρλιαχτό | κι οφθαλμαπάτη | Ξέρω τ' όνομά σου | την εικόνα σου και πάλι από την αρχή | ψάχνω για μια διέξοδο γυρεύοντας | μια αλλιώτικη ζωή | Στων χιλιομέτρων | την ερημιά και στη σιωπή των χρονομέτρων | ακούγονται τώρα | σειρήνες μεταγωγικά κι ασθενοφόρα | Ξέρω τ' όνομά σου | την εικόνα σου και πάλι από την αρχή | ψάχνω για μια διέξοδο γυρεύοντας | μια αλλιώτικη ζωή

Ο δεύτερος δίσκος

01. Κάτω στα λεμονάδικα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βαγγέλης Παπάζογλου | Στίχοι: Βαγγέλης Παπάζογλου
Κάτω στα λε-, βρε κάτω στα λε-, κάτω στα λεμονάδικα | κάτω στα λεμονάδικα γίνηκε φασαρία | δυο λαχανάδες πιάσανε | και κάναν την κυρία | Τα σίδερα, βρε τα σίδερα, τα σίδερα τους φόρεσαν | τα σίδερα τους φόρεσαν και στη στενή τους πάνε | κι αν δε βρεθούν τα λάχανα | το ξύλο που θα φάνε | Κυρ αστυνό-, βρε κυρ αστυνό-, κυρ αστυνόμε μη βαράς | κυρ αστυνόμε μη βαράς, γιατί κι εσύ το ξέρεις | πως η δουλειά μας είναι αυτή | και ρέφα μη γυρεύεις | Εμείς τρώμε, βρε εμείς τρώμε, εμείς τρώμε τα λάχανα | εμείς τρώμε τα λάχανα, τσιμπούμε τις παντόφλες | για να μας βλέπουν τακτικά | της φυλακής οι πόρτες | Δε μας φοβί-βρε δε μας φοβί-, δε μας φοβίζει ο θάνατος | δε μας φοβίζει ο θάνατος, δε μας τρομάζει η πείνα | γι' αυτό τσιμπούμε λάχανο | και την περνούμε φίνα

02. Χατζηκυριάκειο Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Δημήτρης Γκόγκος | Στίχοι: Δημήτρης Γκόγκος
Αποβραδίς ξεκίνησα | Μ' ένα παλιό μου φίλο | για το Χατζηκυριάκειο | Και για τον Άγιο Νείλο | Που έχει ρετσίνα δροσερή | Και όμορφα κορίτσια | Μόνο που σε τρελαίνουνε | Με νάζια και καπρίτσια | Έχει και μια μελαχρινή | Που είναι όλο νάζι | Πρώτα με κέρναγε φιλιά | Και τώρα δεν την νοιάζει | Και κάθε βράδυ καρτερώ | Μπροστά μου να περάσει | Και αν δεν την κλέψω μια βραδιά | Ο κόσμος να χαλάσει

03. Μη μου ξαναφύγεις πια Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Το ‘ξερα μια μέρα πως θα ‘ρθεις | και τις τρέλες σου θα βαρεθείς | Μη μου ξαναφύγεις πια, μάγκα μου | Μείνε μες στην αγκαλιά μου | Ήταν άδικος ο χωρισμός | και ανυπολόγιστα σκληρός | Μη μου ξαναφύγεις πια, μάγκα μου | Μείνε μες στην αγκαλιά μου | Βρέθηκα στη στράτα της ζωής | δίχως μάνα, δίχως συγγενείς | Μη μου ξαναφύγεις πια, μάγκα μου | Μείνε μες στην αγκαλιά μου

04. Η άμαξα μες στη βροχή Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Η άμαξα μες στη βροχή | τράβα, αμαξά, μη μου βραχεί | το κορίτσι που ‘ναι ,μέσα, | όμορφο σαν πριγκηπέσα, | μη μου βραχεί. | Τράβα αμαξά μου να χαρείς | όσο πιο γρήγορα μπορείς, | η βροχή όλο δυναμώνει, | το κορίτσι, μου κρυώνει, | μη μου βραχεί. | (Μην τυχόν και μου βραχεί). | Έβγα στην άσφαλτο αμαξά | και στρίψε πάλι αριστερά, | να μας φέρεις στο τσαρδί μας, | στη φωλίτσα την κρυφή , | μας τράβα ομαλά | (Τράβηξε βρε αμαξά).

05. Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Απόψε σκανταλιάρα μου σε βλέπω στο ντουζένι | μανίτσα μου να σε χαρώ, έχεις κανα καλό σκοπό | και μου ’ρθες στολισμένη | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα δεν υπάρχει στην Αθήνα | Δεν υπάρχει στον Περαία από σένα πιο ωραία | Χαμήλωσέ τα, κούκλα μου, τα μάτια σου λιγάκι | γιατί είναι παιχνιδιάρικα, τρελά και σκανταλιάρικα | και μπαίνω στο μεράκι | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα δεν υπάρχει στην Αθήνα | Δεν υπάρχει στον Περαία από σένα πιο ωραία | Πού θες να πάμε κούκλα μου για να σ’ ευχαριστήσω | μαζί σου ξημερώνομαι και όπου θες το στρώνουμε | φτάνει να σε γλεντήσω | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα δεν υπάρχει στην Αθήνα | Δεν υπάρχει στον Περαία από σένα πιο ωραία | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα...

06. Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Δε θέλω πλούτη να μου δώσεις και παλάτια | δε θέλω λούσα όπως άλλες που γυρνάς | λυπήσου μόνο της καρδιάς μου τα κομμάτια | και πες μου λίγο τη φτωχή πως μ' αγαπάς | Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω | κι ως την άλλη μου ζωή θα σε λατρεύω | Αυτά τα λίγα ψίχουλα κι αν θα μου τάξεις | σου τα πληρώνω με οποιαδήποτε τιμή | και θα τα πάρω κι αν ακόμα τα πετάξεις | όπως πετάνε σ' ένα σκύλο το ψωμί | Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω | κι ως την άλλη μου ζωή θα σε λατρεύω

07. Ντερμπεντέρισσα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Τρέξε, μάγκα, να ρωτήσεις | να σου πουν ποια είμαι γω | είμαι γω γυναίκα φίνα, ντερμπεντέρισσα | που τους άντρες σαν τα ζάρια τους μπεγλέρησα. | Πως θα γίνω εγώ δική σου, | πάψε να το συζητάς | δε γουστάρω τις παρόλες, σου 'ξηγήθηκα | στις ταβέρνες και στα καμπαρέ γεννήθηκα. | Δεν με συγκινούν αγάπες | φτάνει να καλοπερνώ | κάθε βράδυ να τραβάω το ποτήρι μου | και να σφάζονται λεβέντες για χατίρι μου.

08. Ένας αλήτης πέθανε Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Κώστας Καπλάνης | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Ένας αλήτης πέθανε στου πάρκου την πλατεία | μα ούτε μάτια εδάκρυσαν ούτε καρδιές εράγισαν | Άραγε, άραγε ποιος να ’ναι αιτία | αχ γιατί τόση κακία (αχ κακούργα, κακούργα κοινωνία) | Για κάποιο παραστράτημα, για μια συκοφαντία | οι φίλοι τον μισήσανε κι οι πόρτες όλες κλείσανε | Άραγε, άραγε ποιος να ’ναι αιτία, | αχ γιατί τόση κακία (αχ κακούργα, κακούργα κοινωνία) | Ένας αλήτης πέθανε εχτές αργά το δείλι | ο Χάρος τον αγκάλιασε εκεί που τον αντάμωσε | Μέσα στου πάρκου στου πάρκου την πλατεία | αχ γιατί τόση κακία (αχ κακούργα, κακούργα κοινωνία)

09. Πειραιάς κι Αθήνα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Περαία μου σε νοσταλγώ | Αθήνα μου δεν σε ξεχνώ | Καισαριανή, Παγκράτι, Καλλιθέα | Θα ξανάρθω και θα 'μαστε παρέα | Περαίας και Αθήνα ξενύχτια και ρετσίνα | μποέμικη ζωή | Μπουζούκια και καντάδα εκτός απ' την Ελλάδα | δεν βρίσκεις σ' άλλη γη | Θά'ρθω στο λόφο του Σκουζέ | να βρω ένα φίλο μου γλεντζέ | και μια ψυχή στη Νέα Ιωνία | που με καρτερεί με πόθο κι αγωνία | Κάτω στη Φιλαδέλφεια είχα μια περιπέτεια | Στην Κοκκινιά και μες το Περιστέρι | όλος ο ντουνιάς απ την καλή με ξέρει

10. Αντιλαλούνε τα βουνά Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Κούλης Σκαρπέλης & Σωτηρία Μπέλλου
Αντιλαλούνε τα βουνά, | σαν κλαίω εγώ τα δειλινά | περνούν οι ώρες θλιβερές | σ' ένα παλιό ρολόι | κι εγώ τους αναστεναγμούς | τους παίζω κομπολόι | Αντιλαλούνε τα βουνά, | σαν κλαίω εγώ τα δειλινά | Εμπάφιασ' απ' τα ντέρτια μου | κι απ' τα πολλά σεκλέτια μου | κουράγιο είχα στη ζωή, | μα τώρα που σε χάνω | θα είναι προτιμότερο για μένα να | πεθάνω | Αντιλαλούνε τα βουνά, | σαν κλαίω εγώ τα δειλινά | Στενάζω απ' τις λαβωματιές | κι απ' τις δικές σου μαχαιριές | λαβωματιές με γέμισες | και μ' έφαγαν οι πόνοι | και στη φωτιά που μ' έριξες, | τίποτα δε με σώνει

11. Είμαστε φίλοι Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Κάθισε βλάμη για να τα πιούμε | απόψε θέλω αχ να ξηγηθούμε. | είμαστε φίλοι και δεν αξίζει, | μία γυναίκα να μας χωρίζει. | Παιδιά στην πιάτσα είχαμε σμίξει | βαθιά φιλία είχαμε δείξει. | μπήκε στη μέση να μας πληγώσει, | να μας γελάσει να μας προδώσει. | Ήτανε σφάλμα χωρίς αιτία, | να διαλύσει τόση φιλία. | είμαστε φίλοι και δεν αξίζει, | μία γυναίκα να μας χωρίζει.

12. Είμαι απόψε στα μεράκια Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Φέρε μας, κάπελα, κρασί | με δυο ποτήρια και μισή | είμ απόψε στα μεράκια | και γουστάρω να τα πιω | Είν' το κορίτσι μου εδώ, | που είχα μέρες να το δω | διάταξε ένα ζειμπεκάκι | να χορέψουμε κι οι δυό | Χόρεψε, βλάμισσα, τρελά | το πορτοφόλι να 'ν' καλά | στην ταβέρνα σ έχω φέρει | για να σπάσουμε νταλκά

13. Είμαι ένα παλιόπαιδο Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Μαρίνος Γαβριήλ | Στίχοι: Σωτηρία Μπέλλου
Ψέματα ήτανε ό,τι κι αν έλεγα | ψέματα ήτανε, δεν σ’ αγαπούσα. | Είμαι παλιόπαιδο και σε βασάνιζα, | γι’ αυτό λοιπόν μην κλαις | για μένα μην πονάς. | Για ένα παλιόπαιδο, ρεμάλι της ζωής | για ένα παλιόπαιδο, για έναν αλήτη | μη βασανίζεσαι και μην πικραίνεσαι, | γιατί να φύγεις να χαθείς απ’ τη ζωή.

14. Μερακλήδες Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Όποιος γεννιέται μερακλής | δεν ξέρει τι να κάνει, | πίνει και γίνεται μπεκρής-ψεύτη ντουνιά | τον πόνο του να γιάνει. | Οι μερακλήδες αγαπούν | κι έχουν λεφτά στο χέρι | και δεν τους νοιάζει να γλεντούν-αχ βρε ντουνιά | χειμώνα-καλοκαίρι. | Χωρίς μεράκι ο ντουνιάς | δε γίνεται να ζήσει. | Πρέπει τη νιότη να χαρεί-αχ βρε ντουνιά | τα μάτια του πριν κλείσει

15. Μην κλαις Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Ηλίας Ανδριόπουλος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Μην κλαις και μη λυπάσαι που βραδιάζει | εμείς που ζήσαμε φτωχοί | του κόσμου η βροχή δε μας πειράζει | εμείς που ζούμε μοναχοί | Τα σπίτια είναι χαμηλά | σαν έρημοι στρατώνες | τα καλοκαίρια μας μικρά | κι ατέλειωτοι οι χειμώνες | Μην κλαις και μη φοβάσαι το σκοτάδι | εμείς που ζήσαμε φτωχοί | του κόσμου η απονιά δε μας τρομάζει | θα έρθει και για μας μια Κυριακή | Τα σπίτια είναι χαμηλά | σαν έρημοι στρατώνες | τα καλοκαίρια μας μικρά | κι ατέλειωτοι οι χειμώνες

16. Νταλίκα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Ζόρικος κρεμανταλάς ο καιρός που κουβαλάς, | η ζωή σου μια νταλίκα με μπαγάζια και με ΙΚΑ. | Τώρα απόχτησες καβούκι και αμάξι σπορ μοντέλο | τώρα σκάλωσες στο λούκι κι είσ' αλλιώτικο καπέλο. | Η ζωή σου ντούμπλε-φας, μέσα κι έξω τη φοράς, | η καρδούλα σου γκαζιέρα δίχως γκάζι και αγέρα. | Μες στο κόλπο είσαι χωμένος και γλυτώνεις παρά τρίχα, | τώρα είσαι βολεμένος και σου κόψανε το βήχα. | Κι αν θυμάσαι τα παλιά, ψέματα και μπλα, μπλα, μπλα, | η μαγκιά σου ναφθαλίνη με κασμίρι και λουστρίνι. | Τώρα κάνεις μαύρη πλάκα κι όλο τρως απ' την κουτάλα, | τώρα μάγκωσε η φάκα και σε κλείσανε στη γυάλα.

Ο τρίτος δίσκος

01. Αλήτη μ’ είπες μια βραδιά Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Αλήτη μ' είπες μια βραδιά | χωρίς καμιά αιτία | μα του αλήτη η καρδιά | δε σου κρατάει κακία | Θα 'ρθει καιρός όμως μικρή | να το μετανοήσεις | για του αλήτη την καρδιά | θα κλάψεις θα δακρύσεις | Αλήτη μ' είπες μα εγώ | χωρίς να σε μισήσω | γελώ ακόμα κι ας πονώ | για να μη σε λυπήσω

02. Ζούσα μοναχός χωρίς αγάπη Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Δημήτρης Γκόγκος | Στίχοι: Δημήτρης Γκόγκος
Ζούσα μοναχός χωρίς αγάπη | κι όλα γύρω μου ήταν σκοτεινά | και θλιμμένος τις βραδιές περνούσα | στου άχαρου σπιτιού μου τη γωνιά | Όλα τώρα γύρω μου γελούνε | κι απ' αγάπη τώρα με μεθούνε | σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη | που 'ναι σαν τριαντάφυλλα τ' Απρίλη | Έλα οι δυο κρασί παλιό να πιούμε | κι έτσι με χαρά μαζί να πούμε | της αγάπης τ' όμορφο τραγούδι | που 'ναι σαν της άνοιξης λουλούδι

03. Τα καβουράκια Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Στου γιαλού τα βοτσαλάκια | κάθονται δυο καβουράκια | έρμα παραπονεμένα | κι όλο κλαίνε τα καημένα | Κι η μαμά τους η κυρία καβουρίνα | πάει τσάρκα με το σπάρο στη Ραφήνα | κι όλο κλαίνε τα καβουράκια | στου γιαλού τα βοτσαλάκια | Πάει ο κάβουρας το βράδυ | βρίσκει το τσαρδί ρημάδι | ψάχνει για τη φαμελιά του | και τραβάει τα μαλλιά του | Βάζει πλώρη κούτσα, κούτσα | στη Ραφήνα | να πετύχει την κυρία καβουρίνα | κι όλο κλαίνε τα καβουράκια | στου γιαλού τα βοτσαλάκια | Το ξημέρωμα ροδίζει | και ο κάβουρας γυρίζει | δίχως τη συμβία πάλι | κούτσα, κούτσα στ' ακρογιάλι | Με το σπάρο τον ξενύχτη στη Ραφήνα | παίζει τώρα στα ρηχά η καβουρίνα | κι όλο κλαίνε τα καβουράκια | στου γιαλού τα βοτσαλάκια

04. Τι σου λέει η μάνα σου για μένα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Τι σου λέει η μάνα σου για μένα | κι όλο με κοιτάς με μάτια δακρυσμένα | θέλει μ' άλλονε να κουβεντιάζεις | και εμένα πια να με ξεχάσεις | και εμένα θέλει πια να με ξεχάσεις | Έννοια σου και δε θα μου γλιτώσει | όλα τα σπασμένα αυτή θα τα πληρώσει | θα την κάνω εγώ ν' αναστενάζει | να πονεί να κλαίει και να φωνάζει | να πονεί να κλαίει και ν' αναστενάζει | Ό,τι θέλει αυτή δε θα μου κάνει | αν δε μετανιώσει πες της θα πεθάνει | δε θα της περάσει μη φοβάσαι | πάντα μες την αγκαλιά μου θα 'σαι | πάντα μες την αγκαλιά μου συ θε να 'σαι

05. Καρδιά παραπονιάρα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Γιάννης Λελάκης
Ποια λύπη σε βαραίνει | βαριά κι αφόρητη | καρδιά παραπονιάρα | κι απαρηγόρητη | Σ' αυτόν τον ψεύτη κόσμο | τον τόσο άπονο | Καρδιά γιατί να λειώνεις | με το παράπονο | Ποιος σ' έχει αδικήσει | και σε ξεγέλασε | μίλησε καρδιά μου | και χαμογέλασε

06. Χωρίσαμε ένα δειλινό Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Χωρίσαμε ένα δειλινό | με δάκρυα στα μάτια | η αγάπη μας ήταν γραφτό | να γίνει δυο κομμάτια | Πονώ σαν συλλογίζομαι | τα όμορφα τα βράδια | που μου ‘δινες γλυκά, γλυκά | όρκους φιλιά και χάδια | Με μια λαχτάρα καρτερώ | και πόνο στην καρδιά μου | ίσως γυρίσεις γρήγορα | ξανά στην αγκαλιά μου

07. Ο μεμέτης Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Πού πας μεμέτη μου, πού πας, αμάν, αμάν, | κι εμένα πια δεν μ' αγαπάς | κι εμένα πια δεν μ' αγαπάς, αμάν, αμάν, | πού πας μεμέτη μου, πού πας. | Απ' των χειλιών σου το πιοτό, αμάν, αμάν, | ήπια, να σκλαβωθώ κι εγώ, | ήπια, να σκλαβωθώ κι εγώ, αμάν, αμάν, | απ' των χειλιών σου το πιοτό. | Πού πας μεμέτη μου, πού πας, αμάν, αμάν, | κι αν θα πεθάνω δεν ρωτάς, | κι αν θα πεθάνω δεν ρωτάς, αμάν, αμάν, | πού πας μεμέτη μου, πού πας.

08. Η κοινωνία Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Καραπατάκης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Η κοινωνία με κατακρίνει | μ' έχει αδικήσει στ' αληθινά | και το κορμί μου στιγμή δεν παύει | να τυραννιέται και να πονά. | Ένιωσα, ένιωσα ποια είναι η κοινωνία | ένιωσα του κόσμου την τόση αδικία. | Ό,τι αγαπούσα το έχω χάσει | χαρά στον κόσμο δεν έχω δει | η κοινωνία μου 'χει στερήσει | ό,τι ποθούσα μες στη ζωή. | Ένιωσα, ένιωσα ποια είναι η κοινωνία | ένιωσα του κόσμου την τόση αδικία. | Από του κόσμου την αδικία | που κάθε τόσο με κυνηγά | μες στη ζωή μου την πικραμένη | θα τυραννιέμαι παντοτινά. | Ένιωσα, ένιωσα ποια είναι η κοινωνία | ένιωσα του κόσμου την τόση αδικία.

09. Όταν συμβεί στα πέριξ Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Γιατί ρωτάτε να σας πω | αφού σας είναι πια γνωστό | όταν συμβεί στα πέριξ φωτιές να καίνε | πίνουν οι μάγκες αργιλέ (γλεντούν οι μάγκες με καημό) | Φωτιές ανάβει στο μυαλό | ένα ζεϊμπέκικο γλυκό | αυτοί χορεύουνε κι εγώ σφυρίζω | της μαστούρας το σκοπό (της αγάπης τον σκοπό) | Η νύχτα φέρνει την αυγή | κι ο μπαγλαμάς μου κελαηδεί | ένα κελάηδισμα το ίδιο πάντα | στης μαστούρας το σκοπό (στης αγάπης το σκοπό)

10. Ο πασάς Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Πέρασα ένα βράδυ μέσα από το Παγκράτι | και τρακάρω ένα πασά, | μανίτσα μου γλυκιά πάμε στη Δροσιά | να περάσει ωραία η βραδιά | με καμιά πενιά μες στη σιγαλιά | θα περάσει φίνα η βραδιά | Πω, πω, πω πασά μου | χάνω την καρδιά μου και πληρώνω ότι θες, | μανίτσα μου γλυκιά πάμε στη Δροσιά | να περάσει ωραία η βραδιά | με καμιά πενιά μες στη σιγαλιά | θα περάσει φίνα η βραδιά | Έλα πια πασά μου μες την αγκαλιά μου | Και τραγούδια θα σου πω, | μανίτσα μου γλυκιά πάμε στη Δροσιά | να περάσει ωραία η βραδιά | με καμιά πενιά μες στη σιγαλιά | θα περάσει φίνα η βραδιά | Θα βρούμε βαρέλι φίνο κοκκινέλι | και τραγούδια έμορφα, | μανίτσα μου γλυκιά πάμε στη Δροσιά | να περάσει ωραία η βραδιά | με καμιά πενιά μες στη σιγαλιά | θα περάσει φίνα η βραδιά

11. Ένας σατράπης θηλυκός Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου
Ένας σατράπης θηλυκός | μας ήρθε μελαγχολικός | και λέει "παίξε Γιάννη", | ρίξε μου μια διπλοπενιά | σ' αυτόν τον ψεύτικο ντουνιά | ο πόνος του να γιάνει. | Ήμουν λουλούδι του μπαξέ | πιο όμορφη απ' το μενεξέ | μα αυτός μ' έχει πληγώσει. | Θέλω κρασί πολύ να πιω | και μεθυσμένη να τον βρω | για να μου το πληρώσει. | Απόψε ήρθα έως εδώ | ζητάω για να τον εβρώ | που μ' έχει εγκαταλείψει, | να ξηγηθώ σαν το θεριό | κι ο ένας μας από τους δυο | απ' τη ζωή να λείψει.

12. Άσχημες πληροφορίες Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Τόλης Χάρμας | Στίχοι: Τόλης Χάρμας
Άσχημες πληροφορίες | μου 'δωσαν για σένανε | με τα λόγια που μου είπαν με πληγώσανε | τη καρδιά μου σα χαρτί την τσαλακώσανε | Μου 'πανε το παρελθόν σου | ότι είναι σκοτεινό | ως και γράμματα μου στείλανε ανώνυμα | από δω και πέρα όμως κάτσε φρόνημα | Ξέχασα τα περασμένα | και δε τα θυμάμαι πια | άσ' το φέρσιμο που είχες το διπρόσωπο | κοίτα τώρα να με βγάλεις ασπροπρόσωπο

13. Μ’ έχεις κάνει σαν κουρέλι Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Κωνσταντίνος Καρίπης | Στίχοι: Βασίλης Ταμβάκης
Έτσι που με κατάντησες | τι θα 'χω να φοβάμαι | ακόμα κι ο χειρότερος | δε θα μπορούσα να 'μαι. | Μ' έχεις κάνει πια κουρέλι | και καθόλου δε σε μέλλει | και καθόλου δε σε μέλλει | μ' έχεις κάνει πια κουρέλι. | Οι φίλοι με παράτησαν | και με περιφρονούνε | κι η μάνα με τ' αδέρφια μου | δε θέλουν να με δούνε. | Μου 'χεις την καρδιά μου κλέψει | κι' απ' το ντέρτι σου έχω ρέψει | κι' απ' το ντέρτι σου έχω ρέψει | μου 'χεις την καρδιά μου κλέψει. | Τι ήθελα και σε γνώρισα | κι είσ' η καταστροφή μου | σ' αγάπησα και τσάκισα | για πάντα τη ζωή μου. | Μ' έχει η πίκρα σου τσακίσει | και κουρέλι καταντήσει | και κουρέλι καταντήσει | μ' έχει η πίκρα σου τσακίσει.

14. Γράμμα θα στείλω στον Θεό Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Αλέκος Γκούβερης
Γράμμα θα στείλω στο Θεό | με λόγια πικραμένα, | θα του ζητήσω να σκεφτεί | λιγάκι και για μένα. | Γράμμα θα στείλω στο Θεό | με λόγια πικραμένα. | Ας λένε πως δεν χάνει | κανέναν ο Θεός | μ’ αδίκησε ο κόσμος | με ξέχασε κι Αυτός. | Μ’ αδίκησε ο κόσμος | με ξέχασε κι Αυτός, | ας λένε πως δεν χάνει | κανέναν ο Θεός. | Θα του μιλήσω όμορφα | ντόμπρα παλικαρίσια, | όταν μοιράζει τον παρά | να τον μοιράζει ίσια | θα του μιλήσω όμορφα | ντόμπρα παλικαρίσια. | Ας λένε πως δε χάνει | κανέναν ο Θεός | μ’ αδίκησε ο κόσμος | με ξέχασε κι Αυτός. | Γράμμα θα στείλω στο Θεό | και να με συγχωρήσει | δεν πρέπει στο παράπονο | κι εμένα να μ’ αφήσει. | Γράμμα θα στείλω στο Θεό | και να με συγχωρήσει | Ας λένε πως δε χάνει | κανέναν ο Θεός | μ’ αδίκησε ο κόσμος | με ξέχασε κι Αυτός.

15. Πλατεία Βάθης Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Ηλίας Ανδριόπουλος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Φεύγαν οι εργάτες κι έφευγες μαζί τους | και έμεινα μόνη να σε καρτερώ | Μ' ένα τραγούδι στο πικρό μου στόμα | κι ένα λουλούδι μέσα στο νερό | Έλα να μάθεις στην πλατεία Βάθης | Έλα να μάθεις, τι ζωή περνώ | Έλα να κάτσεις δίπλα μου να κλάψεις | ένα βραδάκι τέρμα Αχαρνών | Έλα να μάθεις στην πλατεία Βάθης | Έλα να μάθεις, τι ζωή περνώ | Νύχτωνε κι έπεφτε το βαρύ σκοτάδι | όταν μου είπες "Φεύγω, έχε γεια" | Χρόνια και χρόνια περιφρονημένη | καρδιά καμένη απ' την πυρκαγιά

16. Ο Αη λαός Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Δημήτρης Λάγιος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Τα παιδιά μας εγίναν πετρώματα | πολιτείες θαμμένες και μάρμαρα | αεράκι που φέρνει αρώματα | μες στα χρόνια που έρχονται βάρβαρα. | Ρίξε Απρίλη δυο νερά | φέξε και συ φεγγάρι | άνοιξε γη να ξαναβγεί | το μέγα άνθος της φυλής | εκδίκηση να πάρει. | Τα παιδιά μας περνούν ψιθυρίζοντας | ποταμός μες στις πέτρες υπόγειος | ένας λίβας που καίει σφυρίζοντας | και γεμίζει με αίμα η Μεσόγειος.

Ο τέταρτος δίσκος

01. Σαν απόκληρος γυρίζω Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Σαν απόκληρος γυρίζω | στην κακούργα ξενιτιά | Περιπλανώμενος δυστυχισμένος | Μακριά απ' της μάνας μου την αγκαλιά | Κλαίνε τα πουλιά για αέρα | Και τα δέντρα για νερό | Κλαίω μανούλα μου κι εγώ για σένα | Που έχω χρόνια για να σε ειδώ | Πάρε χάρε τη ψυχή μου | Ησυχία για να βρω | Αφού το θέλησε η μαύρη μοίρα | Μες τη ζωή μου να μη χαρώ

02. Καροτσέρη, τράβα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Τράβα, τράβα, τράβα | καροτσιέρη τράβα | και στο Καλαμάκι | κόψε για ουζάκι | έ! ρέ! Ντουνιά | Τράβα, τράβα, τράβα | στη Γλυφάδα τράβα | για καλό κρασάκι | και για μπαρμπουνάκι | έ! ρέ! Ντουνιά | Γύρνα πίσω τράβα | στην Αθήνα τράβα | κι άκου μπουζουκάκι | απ' το Σμυρνιωτάκι | έ! ρέ! ντουνιά

03. Άνοιξε, άνοιξε Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Το παράθυρο κλεισμένο, | σφαλισμένο, σκοτεινό, | για ποιο λόγο δεν τ' ανοίγεις | πεισματάρα, να σε 'δω; | Άνοιξε, άνοιξε, | γιατί δεν αντέχω, | φτάνει πια, φτάνει πια | να με τυραννάς. | Ξεροστάλιασα στ' αγιάζι | ώρες να σου τραγουδώ, | η καρδιά μου φλόγες βγάζει, | μα δε βγαίνεις να σε 'δω. | Άνοιξε, άνοιξε, | γιατί δεν αντέχω, | φτάνει πια, φτάνει πια | να με τυραννάς.

04. Ξεκινά μια ψαροπούλα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Δημήτρης Γκόγκος | Στίχοι: Δημήτρης Γκόγκος
Ξεκινάει μια ψαροπούλα | απ' το γιαλό | απ' το γιαλό | Ξεκινά μια ψαροπούλα | απ' την Ύδρα τη μικρούλα | και πηγαίνει για σφουγγάρια | όλο γιαλό | όλο γιαλό | Έχει μέσα παλληκάρια | απ' το γιαλό | απ' το γιαλό | Έχει μέσα παλληκάρια | που βουτάνε για σφουγγάρια | γιούσες κι όμορφα κοράλλια | απ' το γιαλό | απ' το γιαλό | Έχει Συμιακούς Καλύμνιους | απ' το γιαλό | απ' το γιαλό | Έχει Υδραίους και Ποριώτες | Αιγινήτες και Σπετσιώτες | που 'ναι όλοι παλληκάρια | απ' το γιαλό | μες στο γιαλό | Γεια χαρά σας παλληκάρια | και στο καλό | και στο καλό | Γεια χαρά σας παλληκάρια | να μας φέρετε σφουγγάρια | γιούσες κι όμορφα κοράλλια | απ' το γιαλό | απ' το γιαλό

05. Άναψε το τσιγάρο Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Γεράσιμος Κλουβάτος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Σε πόνεσ' η καρδιά μου και σε γουστάρει | Θέλω τα δυο σου χέρια για μαξιλάρι | άσε να γείρω απόψε στην αγκαλιά σου | Πες μου το ναι, καλέ μου, κι όλα δικά σου | α, α, α, αμάν | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Άσε να σε φιλήσω, να σε χορτάσω | Η νύχτα θα περάσει και θα σε χάσω | Ο χωρισμός σαν θα 'ρθει θα με πληγώσει | Ποτέ αυτό το βράδυ μην ξημερώσει, α... | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Ακόμη δεν πιστεύω πως είν' αλήθεια | Μου φαίνονται όλα απόψε σαν παραμύθια | Το χάραμα που φτάνει πώς το φοβάμαι | γιατί θα φύγεις πάλι και μόνος θα 'μαι, α... | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά

06. Πάλι στις τρεις ήρθες εχθές να κοιμηθείς Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Πάλι στις τρεις ήρθες εχτές να κοιμηθείς | τρελό κορίτσι, τι 'ναι αυτά που κάνεις; | Για κάτσε φρόνιμα και να συγκεντρωθείς | γιατί αλλιώς στην ψάθα θα πεθάνεις. | Είσαι γυναίκα που δε μοιάζεις με καμιά | με μακριά μαλλιά και λίγη γνώση | κι όταν θα πάθεις στη ζωή καμιά ζημιά | τότε να δούμε ποιος θα σε γλυτώσει. | Γι αυτό μην πιάνεσαι κορόιδο και κουτή | τώρα λοιπόν που είσαι στον καιρό σου, | προτού περάσουνε τα χρόνια σου μικρή | για κοίταξε να βρεις τον άνθρωπό σου.

07. Σ’ ένα βράχο φαγωμένο Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Σ’ ένα βράχο φαγωμένο | από κύμα αγριωπό | ένα σούρουπο είχα κάτσει | λίγο να συλλογιστώ. | Κάθε βήμα στη ζωή μου | είναι πόνος και συμφορά, | θέλω ο δόλιος να πετάξω | μα δεν έχω τα φτερά. | Έτσι μ’ έχει καταντήσει | των ανθρώπων η οργή, | στρώμα να ’χω τα χορτάρια | και προσκέφαλο τη γη.

08. Δώδεκα η ώρα θα ‘ρθω, βρε Μαριώ Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Δώδεκα η ώρα θα 'ρθω, βρε Μαριώ, | στο παράθυρό σου κάτι να σου πω. | Αν σε καταλάβει, Μαριώ, η μάνα σου, | πες της πως πονάνε τα φυλλοκάρδια σου. | Πες της για να πάει να φέρει το γιατρό | κι ώσπου να τον φέρει έχουμε καιρό. | Η βάρκα μάς προσμένει στην ακρογιαλιά | να φύγουμε, Μαριώ μου, μακριά στην ξενιτιά. | Στο παράθυρό σου κάτι να σου πω | δώδεκα η ώρα θα 'ρθω, βρε Μαριώ.

09. Για κοίτα κόσμε Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Για κοίτα κόσμε ένα κορμί | Που μπήκε μες στο μαγαζί | Αμάν πασά μου θα τρελαθώ | Ως και τα ρούχα μου πουλώ | Λαχταρώ να σ' αγκαλιάσω | Κι ό,τι έχω ας το χάσω | Έλα πάμε στον οντά μου | Ναι μάτια μου | Να σε σφίξω να σε νιώσω | Κι ό,τι έχω να στο δώσω | Μη χαλάσεις την καρδιά μου | Ναι κούκλα μου | Άλλο δεν έχω ξαναδεί | Σαν το δικό σου το κορμί | Μ' ανάβει πόθο μες στην καρδιά | Και μου φουντώνει τον σεβντά

10. Μεσάνυχτα βαθιά σκοτεινιασμένα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Γιώργος Λαύκας | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Μεσάνυχτα βαθιά σκοτεινιασμένα | στα έρημα σοκάκια τριγυρνώ | εκεί που πρωτοφίλησα εσένα | με στήθια πληγωμένα ξαγρυπνώ | Στου δρόμου τα σκουπίδια σαν κουρέλι | με πέταξες χωρίς να το σκεφτείς | με πρόδωσες και τώρα δε σε μέλει | καινούργιο θύμα ψάχνεις για να βρεις | Δεν ξέρουμε η τύχη πως τα φέρνει | μπορεί κι εσύ μια μέρα να βρεθείς | κουρέλι μες στο ίδιο το σοκάκι | συγγνώμη στο κουρέλι για να πεις

11. Απόψε το μπουζούκι σου Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Απόψε το μπουζούκι σου θα στο μαλαματώσω | ρίξε την πιο γλυκιά πενιά | κι αν πάθεις και καμιά ζημιά Τσιτσάνη μου, | εγώ θα την πληρώσω | Απ' της γυναίκας το νταλκά να φύγω, να γλιτώσω | παίξε να βρω παρηγοριά | κι αν κάνω και καμιά ζημιά Τσιτσάνη μου | εγώ θα την πληρώσω | Απόψε με τον πόνο μου καρδούλες θα ματώσω | για τη σκληρή της την καρδιά | αν κάνω και καμιά ζημιά Τσιτσάνη μου | εγώ θα την πληρώσω

12. Κλαμένη ήρθες μια βραδιά Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Κλαμένη ήρθες μια βραδιά | μες στης ταβέρνας τη γωνιά | μα είναι αργά πολύ να ζωντανέψεις | τον έρωτα που σκότωσες. | Δεν σε προσέχω σ' ό,τι λες | δεν με πειράζει τι κι αν κλαις, | μήπως εγώ για σε, σε δεν έχω κλάψει | και συ γελούσες πονηρή. | Μην περιμένεις τώρα πια | να ξαναζήσουν τα παλιά, | όλα τελειώσανε πια μεταξύ μας | και δεν υπάρχει τίποτα.

13. Προχτές, εχτές και σήμερα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Πάνος Πετσάς | Στίχοι: Κώστας Τσιριγώτης
Σήμερα το ξημέρωμα | Έβγαλα το συμπέρασμα | Και το πιστεύω τώρα πια | Πως μου ‘χεις κάνει τη λαδιά | Προχτές, εχτές και σήμερα | Μπήκες σε ξένα σύνορα | Και μ’ άφησες να κάθομαι | Σε αναμμένα σίδερα | Προχτές, εχτές και σήμερα | Οι ώρες που περνούσανε | Μαχαίρια με χτυπούσανε | Τα τρία ημερόνυχτα | Θα μείνουν αλησμόνητα | Προχτές, εχτές και σήμερα | Μπήκες σε ξένα σύνορα | Και μ’ άφησες να κάθομαι | Σε αναμμένα σίδερα | Προχτές, εχτές και σήμερα

14. Εγώ ‘μαι το μπεγλέρι σου Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μ' άλλον τα 'χες και μου πούλαγες αισθήματα | σκανταλιάρικο κουκλί | μ' έβλεπες σαν είχες καραβοτσακίσματα | και ταρίφα μου ‘κοβες διπλή | Εγώ είμαι το μπεγλέρι σου | και άλλος είναι ο ντερμπεντέρης σου | και άλλος είναι ο ντερμπεντέρης σου | γώ είμαι το μπεγλέρι σου | εγώ πληρώνω κι άλλος πίνει | βρε κουκλί μου τι θα γίνει | αχ μέχρι πότε θα με τυραννάς | Το 'μαθα πως είχες χθες τρεξίματα | σκανταλιάρικο κουκλί | και μαζί μου αρχίζεις τα μυθιστορήματα | το γνωστό σου το διπλό βιολί | Εγώ είμαι το μπεγλέρι σου | και άλλος είναι ο ντερμπεντέρης σου | και άλλος είναι ο ντερμπεντέρης σου | γώ είμαι το μπεγλέρι σου | εγώ πληρώνω κι άλλος πίνει | βρε κουκλί μου τι θα γίνει | αχ μέχρι πότε θα με τυραννάς | Εγώ είμαι το μπεγλέρι σου | και άλλος είναι ο ντερμπεντέρης σου | και άλλος είναι ο ντερμπεντέρης σου | γώ είμαι το μπεγλέρι σου | εγώ πληρώνω κι άλλος πίνει | βρε κουκλί μου τι θα γίνει | αχ μέχρι πότε θα με τυραννάς

15. Ο κόσμος είναι σαν μπαξές Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Δημητρίου | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Ο κόσμος είναι σαν μπαξές | Κι είν' η ζωή σεργιάνι | Που ξεκινάς χαράματα | Και βράδιασμα σε φτάνει | Ο κόσμος είναι μια κλωστή | Κι είναι η ζωή βελόνα | Και μου κεντάει τη μοίρα μου | Με πίκρες και με χρόνια | Ο κόσμος είναι το νερό | Κι είν' η ζωή πηγάδι | Που ξεδιψάει περαστικός | Προτού τον βρει το βράδυ

16. Δεν περισσεύει υπομονή Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Αργύρης Κουνάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας
Πέντε δεκάρες το ψωμί | δεν περισσεύει υπομονή | πίκρα κομπόδεμα κρατώ | το 'χω στα στήθια φυλαχτό. | Πλέκεις κορδέλα στα μαλλιά | μάγια σου δένουν τη μιλιά | φορώ γαρούφαλο στ' αυτί | καημός και πώς να σου κρυφτεί. | Βάλε στη γέφυρα φωτιά | και πες στη μάνα σου «έχε γεια» | ο δρόμος φέρνει ανήφορο | διψάν οι βρύσες για νερό. | Κουράστηκες να καρτερείς | φίλε μου αγάντα όσο μπορείς | βάθυνε γύρω η σκοτεινιά | χαθήκαμε στην ερημιά.

Ο πέμπτος δίσκος

01. Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι | το σκοτάδι είναι βαθύ | κι όμως ένα παλικάρι | δεν μπορεί να κοιμηθεί | Άραγε τι περιμένει | απ' το βράδυ ως το πρωί | στο στενό το παραθύρι | που φωτίζει με κερί | Πόρτα ανοίγει πόρτα κλείνει | με βαρύ αναστεναγμό | ας μπορούσα να μαντέψω | της καρδιάς του τον καημό

02. Δυο πόρτες έχει η ζωή Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Το τελευταίο βράδυ μου | απόψε το περνάω | κι όσοι με πίκραναν πολύ | τώρα που φεύγω απ' τη ζωή | όλους τους συγχωρνάω | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Εκεί που πάω δεν περνά | το δάκρυ και ο πόνος | τα βάσανα και οι καημοί | εδώ θα μείνουν στη ζωή | κι εγώ θα φύγω μόνος | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Δυο πόρτες έχει η ζωή | άνοιξα μια και μπήκα | σεργιάνισα ένα πρωινό | κι ώσπου να 'ρθει το δειλινό | από την άλλη βγήκα | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή

03. Απόψε κάνεις μπαμ Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Απόψε κάνεις μπαμ! απόψε κάνεις μπαμ! | σε βλέπουν και φρενάρουνε και σταματούν τα τραμ | Κουρντίστηκες κυρά μου στη πένα, στο καντίνι | να ζήσει κι ο λεβέντης- ο λεβέντης που σε ντύνει | Απόψε κάνεις μπαμ! | Ξαπλώσου στο ταξί- ξαπλώσου στο ταξί | και πάμε να γλεντήσουμε σε φίνο μαγαζί | Απόψε στην ταβέρνα, πω-πω! τι έχει να γίνει! | κι αν κάνεις να χορέψεις, ποτήρι δε θα μείνει | Απόψε κάνεις μπαμ! | Αμάν και τι 'σαι εσύ! αμάν και τι 'σαι εσύ! | για χάρη σου σταθήκανε οι άντρες προσοχή | Απόψε σε γλεντάω κι ο κόσμος πάει να σκάσει | κοντεύει απ' τη ζήλια να τους φύγει το καφάσι | Απόψε κάνεις μπαμ! | Απόψε στην ταβέρνα, πω-πω! τι έχει να γίνει! | κι αν κάνεις να χορέψεις, ποτήρι δε θα μείνει | Απόψε κάνεις μπαμ!

04. Ο μπουφετζής Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Γιώργος Μπάτης & Δημήτρης Σέμσης | Στίχοι: Γ. Μπάτης & Δ. Σέμσης
Θέλω να γίνω μπουφετζής | σε τούρκικους τεκέδες | Να ‘ρχονται οι χανούμισσες | να πίνουν αργιλέδες | Πήγα κι εγώ κάποια βραδιά | και μπήκα στα μεράκια | Γνώρισα τρεις χανούμισσες | τρία σωστά κουκλάκια | Η μια κρατά τον αργιλέ, | κι η άλλη το τσιμπούκι | Κι η τρίτη η μικρότερη | τρελή στο μαστουρλούκι | Ανοίξτε τα παράθυρα | να φύγουν τα ντουμάνια | Για να φουμάρουμε κι εμείς | που είμαστε χαρμάνια

05. Καημό μες στην καρδούλα μου Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Καημό μεσ' στην καρδούλα μου | απόκτησα και πόνο | απ' τον καιρό που έμπλεξα | με 'σένανε και λιώνω | Κάθε βραδάκι με γελάς | γιατί Θεό δεν έχεις | σε περιμένω, άπονη, | μα 'συ με άλλον τρέχεις | Αλήθεια δεν μου λες ποτέ | αν μ' αγαπάς δεν ξέρω | Σε βλέπω μ' άλλον και μιλάς | και μέσα μου υποφέρω | Αφού για 'μένα δεν πονάς | και άλλονε λατρεύεις | δε θέλω να με ξαναϊδείς | και να με κοροϊδεύεις

06. Πέφτουν της βροχής οι στάλες Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πέφτουν της βροχής οι στάλες | και εγώ κάθομαι στις σκάλες | Θα ‘θελα να μπω, σαν πρώτα | μα κρατάς κλειστή την πόρτα | Τι την θέλεις και την κλείνεις; | Να μπω μέσα δε μ' αφήνεις | είναι συννεφιά και μπόρα | και τι θ' απογίνω τώρα | Απορώ τι σου χω φταίξει | άνοιξε, άνοιξε θα βρέξει | πέφτουν της βροχής οι στάλες | και 'γω κάθομαι στις σκάλες

07. Το γελεκάκι Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Σπύρος Ολλανδέζος | Στίχοι: Γιάννης Θεοδωρίδης
Το γιλεκάκι που φορείς | εγώ στο χω ραμμένο | με πίκρες και με βάσανα | στο χω φοδραρισμένο | Άντε το μαλώνω, το μαλώνω | άντε κι ύστερα το μετανιώνω | άντε το μαλώνω και το βρίζω | άντε την καρδούλα του ραγίζω | Φόρα το μωρό μου | φόρα το μικρό μου | γιατί δεν θα το ξαναφορέσεις άλλο πια | φόρα για να σαι, για να με θυμάσαι | για μετάξι έχω τα σγουρά σου τα μαλλιά | Με πήρε ο ύπνος κι έγειρα | στου καραβιού την πλώρη | και ήρθε και με ξύπνησε | του καπετάνιου η κόρη | Άντε το μαλώνω, το μαλώνω | άντε κι ύστερα το μετανιώνω | άντε το μαλώνω και το βρίζω | άντε την καρδούλα του ραγίζω | Φόρα το μωρό μου | φόρα το μικρό μου | γιατί δεν θα το ξαναφορέσεις άλλο πια | φόρα για να σαι, για να με θυμάσαι | για μετάξι έχω τα σγουρά σου τα μαλλιά

08. Μια νύχτα στο Πασαλιμάνι Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μια νύχτα κάτω στο Πασαλιμάνι | μια νόστιμη Σμυρνιά | μικρούλα που σε ντέρτι μου 'χει βάλει | και πόνο στην καρδιά. | Μου λέει: "τρέξε στη βαρκούλα κι έλα, | σε θέλω συντροφιά. | Να πάμε μια τσαρκούλα στην Καστέλα | στην όμορφη βραδιά." | Η βάρκα θα πηγαίνει αγάλι-αγάλι | στα κύματα, γλυκά | σε πλάνο θα μας φέρει ακρογιάλι | σε μέρη μαγικά.

09. Θα μπλέξω μ’ άλλην και θα κλαις Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Θα μπλέξω μ' άλλην και θα κλαις | αφού μου κάνεις μπαμπεσιές, | σου το 'πα μια σου το 'πα δυο | μαζί δεν κάνουμε χωριό. | Δεν δίνω δυάρα τσακιστή | αφού δεν ήσουνα πιστή | κι αν δείχνεις πως δεν μ' αγαπάς | στο τέλος θα με κυνηγάς. | Αν δεν αλλάξεις τακτική | ψεύτρα και άστατη γυνή, | χωρίς κουβέντες πια πολλές | θα μπλέξω μ΄ άλλην και θα κλαις.

10. Σκαλοπάτι, σκαλοπάτι Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Γιώργος Λαύκας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Σε καταραμένες στράτες μ' έριξε η απελπισιά, | Σκαλοπάτι, σκαλοπάτι έχω πέσει χαμηλά | μα δε βρέθηκε κανένας στη μεγάλη συμφορά, | μεγάλη συμφορά. | Με άφησες να λιώνω στου χωρισμού τον πόνο. | Τριγυρνώ σαν νυχτερίδα με το βήμα μου βαρύ | Σκαλοπάτι, σκαλοπάτι αργοσβήνω απ' τη ζωή | έδειξες αδιαφορία, τι κατάρα θα σε βρει, | τι κατάρα θα σε βρει. | Με άφησες να λιώνω στου χωρισμού τον πόνο. | Με χτυπούνε χίλιες μπόρες κι όμως πού να κρατηθώ, | Σκαλοπάτι, σκαλοπάτι διαρκώς κατρακυλώ, | μέσα στο γκρεμό με σπρώχνει η καρδιά που αγαπώ, | η καρδιά που αγαπώ. | Με άφησες να λιώνω στου χωρισμού τον πόνο.

11. Θα ‘ρθει μια μέρα να πονάς Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Γιώργος Φωτίδας
Ω, ω, ωχ. | Μ’ αυτό το δρόμο που τραβάς | θα ‘ρθει μια μέρα να πονάς | άμυαλο τρελό σπουργίτι | μ’ όποιον να ναι μη γλεντάς, | άμυαλο τρελό σπουργίτι | μ’ όποιον να ναι μη γλεντάς | Ω, ω, ωχ. | Τα νιάτα φεύγουνε περνούν | Κι αυτοί που τώρα σε γλεντούν | άμυαλο τρελό σπουργίτι | ξέρε το θα βαρεθούν, | άμυαλο τρελό σπουργίτι | ξέρε το θα βαρεθούν | Ω, ω, ωχ. | Σου ‘χω ζεστάνει τη φωλιά | σε περιμένω για φιλιά | γύρνα άμυαλο σπουργίτι | στη φωλίτσα την παλιά, | γύρνα άμυαλο σπουργίτι | στη φωλίτσα την παλιά

12. Η Ζαμπέτα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Κώστας Κανούλας | Στίχοι: Στράτος Παγιουμτζής
Θέλει δε θέλει η μάνα σου, | Ζαμπέτα θα σε πάρω, | και να 'σαι κιόλας έτοιμη, | θα 'ρθω με τον κουμπάρο. | Βρε σου το λέγω νέτα-σκέτα, | θα 'ρθω σπίτι σου Ζαμπέτα | σου το λέγω νέτα-σκέτα | Τα νυφικά τα ψώνισα | ουτ' έξοδα θα κάνεις, | σκοτούρες στο κεφάλι σου | Ζαμπέτα μου μη βάλεις | Εγώ θα φέρω τα κουφέτα, | μη νοιαστείς γι αυτά Ζαμπέτα | εγώ θα φέρω τα κουφέτα | Για πείσμα της μανούλας σου | θα 'ρθω για να σε πάρω | Το 'χω πάρει απόφαση | θα φέρω τον κουμπάρο | Αφού στο λέγω νέτα-σκέτα, | θα 'ρθω σπίτι σου Ζαμπέτα | στο λέγω νέτα-σκέτα

13. Θα σας πω μια ιστορία Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Μαρίνος Γαβριήλ | Στίχοι: Σωτηρία Μπέλλου
Θα σας πω μια ιστορία | Πως στο λαϊκό τραγούδι | η μεγάλη μας κυρία | είναι η Μπέλλου η Σωτηρία | Θα ρίξω ένα μπουκέτο | από διάφορα λουλούδια | κι όμορφους μπαξέδες | κι από λαϊκά τραγούδια | Είναι οι διάφοροι πατέρες | απ' το λαϊκό τραγούδι | ο καθένας έχει βάλει | το δικό του το λουλούδι | Μάρκος Βαμβακάρης πρώτος | για τη Φραγκοσυριανή μιλούνε | (μια φούντωση μια φλόγα έχω μέσα στην καρδιά) | κι ο Δημήτρης Μπαγιαντέρας | όλα γύρω του γελούνε | (ζούσα μοναχός χωρίς αγάπη) | Ο Γιάννης Παπαϊωάννου | ήταν πάντα σουρωμένος | (σουρωμένος θα 'ρθω πάλι στην παλιά μας γειτονιά) | κι ο Βασίλης ο Τσιτσάνης | στην καρδιά συννεφιασμένος | (Συννεφιασμένη Κυριακή μοιάζεις με την καρδιά μου) | Κι είναι δάσκαλος μεγάλος | της διπλοπενιάς ιππότης | ο Μανώλης μας ο Χιώτης | (Ηλιοβασιλέματα γεμάτα αναμνήσεις) | κι ο Γαβρήλος ο Μαρίνος | τραγουδώντας τον καημό του | στο ωραίο του τραγούδι | τον περιπλανώμενό του | (πάντα περιπλανώμενος)

14. Μες στα βαριά μεσάνυχτα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Τάκης Λαβίδας | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Μες στα βαριά, βαριά μεσάνυχτα | η πόρτα μου, η πόρτα μου χτυπάει. | Δεν φαίνεται όμως κανείς. | Ποιος να ’ναι, τι, ποιος να ’ναι, τι ζητάει; | Στο σπίτι αυτό, στο σπίτι αυτό τ’ αραχνιασμένο | τι έχω πια, τι έχω πια να περιμένω; | Δεν έχω μά-, μάνα κι αδερφούς | για να τους πε-, για να τους περιμένω. | Έλιωσα στο κρεβάτι μου, | το Χάρο πια, το Χάρο πια προσμένω. | Και του τοί-, και του τοίχου το ρολόι | αρχινά, αρχινά το μοιρολόι. | Σώσε με, Πα-, Παναγία μου, | τα νιάτα μου, τα νιάτα μου λυπήσου. | Διώξε το Χάρο απ’ την αυλή | να μην τον α-, να μην τον αντικρίσω. | Και του τοί-, και του τοίχου το ρολόι | αρχινά, αρχινάει το μοιρολόι.

15. Τις ξένες πόρτες μη χτυπάς Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Ηλίας Ανδριόπουλος | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Στις ξένες πόρτες ήρθαμε | Περαστικοί ζητιάνοι | Και κάποτε χτυπήσαμε | Στα σπίτια π’ αγαπήσαμε | Μα όλοι έχουν πεθάνει | Τις ξένες πόρτες μη χτυπάς | Κι ας είν’ γιορτής ημέρα | Κι αν κάποιος θα σε λυπηθεί | Και σε ρωτήσει πως και τι | Τραβήξου παραπέρα | Στις ξένες πόρτες είπαμε | Τον αναστεναγμό μας | Μα οι άνθρωποι τις κλείσανε | Και μόνες τους ανοίξανε | Στον απολογισμό μας | Τις ξένες πόρτες μη χτυπάς | Κι ας είν’ γιορτής ημέρα | Κι αν κάποιος θα σε λυπηθεί | Και σε ρωτήσει πως και τι | Τραβήξου παραπέρα

16. Μες στον καθρέφτη, Ελλάδα μου, κοιτώ Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Φώντας Λάδης
Ξεπρόβαλα από του καιρού τα βάθη, | Γραικό με λένε, Έλληνα, Ρωμιό, | μ' ακόμα τούτο εδώ δεν έχω μάθει, | ποιος είμαι αυτή την ώρα που μιλώ. | Το ένα χέρι μου στο Δυο Χιλιάδες | και τ' άλλο στο σπαθί του Διγενή. | Δικό τους με ζητούν πολλές Ελλάδες, | που πρέπει μια στο τέλος να γενεί. | Μες στον καθρέφτη, Ελλάδα μου, κοιτώ. | Τα πρόσωπά σου βλέπω ένα-ένα. | Μα γω διαλέγω το πιο ταπεινό, | αυτό που άστραψε το Εικοσιένα.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης