Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012

96 μεγάλες επιτυχίες του Γιάννη Πουλόπουλου





















Ο Γιάννης Πουλόπουλος σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Το άγαλμα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Χθες μεσάνυχτα και κάτι κατηφόρισα | στην μικρή την πλατεΐτσα που σε γνώρισα | Κάποιο άγαλμα που μ’ είδε με θυμήθηκε | και τον πόνο μου να ακούσει δεν αρνήθηκε | Και του μίλησα για σένα και για μένανε | και τα μάτια του βουρκώναν και όλο κλαίγανε | Του ’πα για το φέρσιμό σου και για τα άλλα σου | τα ασυγχώρητα τα λάθη τα μεγάλα σου | Κι ύστερα με πιάσαν θεέ μου κάτι κλάματα | που με βρήκανε κουρέλι τα χαράματα | Με το άγαλμα ως το δρόμο προχωρήσαμε | μου εσκούπισε τα μάτια και χωρίσαμε

02. Θα πιω απόψε το φεγγάρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Θα πιω απόψε το φεγγάρι | και θα μεθύσω και θα πω | αφού πονάς για κάποιον άλλο | ρίξε μαχαίρι να κοπώ | Κι όταν με κόψει το μαχαίρι | μετανιωμένη θα μου πεις | πάρε του φεγγαριού το δάκρυ | κι από το αίμα να πλυθείς | Κι εγώ θα κόψω το φεγγάρι | θα σ' το καρφώσω στα μαλλιά | και σαν πλαγιάσουμε θα έχω | τον ουρανό στην αγκαλιά | Κι όταν ξυπνήσουμε και πάμε | ξανά στα στέκια τα παλιά | σκέψου τι όμορφη που θα 'σαι | με το φεγγάρι στα μαλλιά

03. Καράβια, αλήτες Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Φώντας Λάδης
Καράβια αλήτες μας σφύριξαν κάτι. | Μας είπαν ελάτε, μας κλείσαν το μάτι. | Μπροστά μας περνάνε, μα δε σταματάνε. | Τα άσπρα πανιά τους δεν ήταν για μας. | Καράβια περάσαν, χαθήκαν στα βάθη. | Γιατί μας γελάσαν κανείς δε θα μάθει. | Ανάποδη μέρα, τα τράβηξε πέρα. | Σ' αυτό το λιμάνι δεν φεύγει κανείς. | Στο 'να μου χέρι το τσιγάρο | μοιάζει με χαμένο φάρο. | Κι άμα θα σβήσει, θα 'ρθει μπόρα. | Σχόλασε το γλέντι τώρα.

04. Θα ‘θελα να ‘χα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Πουλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Πουλόπουλος
Θα ΄θελα να ΄χα | Μια αγάπη μόνο | Να ΄βλεπα ήλιο και ξαστεριά | Να ΄χα μονάχα | Μόνο έναν πόνο | Και μια ημέρα όλο πουλιά | Θα ΄θελα να ΄χα | Μια αγάπη μόνο | Να ΄βλεπα ήλιο και ξαστεριά | Να ΄χα μονάχα | Μόνο έναν πόνο | Και μια ημέρα όλο πουλιά | Θα ΄θελα να ΄χα | Δύο αστέρια | Να μη τα βλέπω πια μακριά | Να ΄χα δικά μου | Δυο άσπρα χέρια | Και έναν ήλιο στην παγωνιά | Θα ΄θελα να ΄χα | Μια αγάπη μόνο | Να ΄βλεπα ήλιο και ξαστεριά | Να ΄χα μονάχα | Μόνο έναν πόνο | Και μια ημέρα όλο πουλιά | Θα ΄θελα να ΄χα | Μια αγάπη μόνο

05. Αγάπα με Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: J. Iglesias & R. Ferro | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αγάπα με, | μ' όλα τα λάθη πού 'χω κάνει, | κράτα με. | Ένοχος είμαι απέναντί σου τά' παμε, | μα σ' αγαπώ. | Αγάπα με, | γίνομαι δρόμος να περάσεις, | πάτα με. | Έχω ανάγκη από σένα, | νιώσε με, αγάπα με. | Αγάπα με, | γιατί να ζήσω χώρια σου δε γίνεται, | νεράκι η ζωή μου και θα χύνεται | στις πέτρες δίχως νόημα γι' αυτό | Αγάπα με | και ξέχασε λοιπόν πως παρασύρομαι | και γείρε πάλι απάνω μου να γείρουμε, | αγάπη μόνο αγάπη σου ζητώ.

06. Ήρθες εψές Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Σωτήρης Σκίπης
Ήρθες εψές στον ύπνο μου και μου ψιθύρισες | πως απ' τα ξένα μάνα μου εξαναγύρισες | Τρέχω ο καλός να σε δεχτώ μπρος στ' ακρογιάλι σου | Να γείρω όπως κι έναν καιρό μες στην αγκάλη σου | Μα βρίσκω ολέρμο το γιαλό κι έρμα τα κύματα | και παίρνω το δρομί και πάω πέρα στα μνήματα | Ήρθες εψές στον ύπνο μου και μου ψιθύρισες | κι από τα ξένα μάνα μου δεν ξαναγύρισες

07. Τι όμορφη που είσαι όταν κλαις Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Μοβόρο πάντοτε με λες | γιατί γελάω όταν κλαίς, | στο λέω τι συμβαίνει, | το κλάμα σ' ομορφαίνει. | Τι όμορφη που είσαι όταν κλαίς, | το δάκρυ σαν διαμάντι αργοκυλάει. | Αγάπη μου, τι όμορφα που κλαίς. | Ακόμα λίγο κλάψε και σου πάει. | Ξανά σε πρόσεξα κι εχτές, | την ώρα π' άρχισες να κλαίς | και ήσουνα, βρε φως μου | η πι' όμορφη του κόσμου. | Τι όμορφη που είσαι όταν κλαίς, | το δάκρυ σαν διαμάντι αργοκυλάει. | Αγάπη μου, τι όμορφα που κλαίς. | Ακόμα λίγο κλάψε και σου πάει. | Μοβόρο, μη με ξαναπείς | και την αλήθεια αν θες να δεις, | κοιτάξου στον καθρέφτη, | δεν θα με βγάλεις ψεύτη. | Τι όμορφη που είσαι όταν κλαίς, | το δάκρυ σαν διαμάντι αργοκυλάει. | Αγάπη μου, τι όμορφα που κλαίς. | Ακόμα λίγο κλάψε και σου πάει.

08. Της ξενιτιάς Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Ερρίκος Θαλασσινός
Φεγγάρι μάγια μου ‘κανες | και περπατώ στα ξένα | είναι το σπίτι ορφανό | αβάσταχτο το δειλινό | και τα βουνά κλαμένα | Στείλε ουρανέ μου ένα πουλί | να πάει στη μάνα υπομονή | Στείλε ουρανέ μου ένα πουλί | ένα χελιδονάκι, | να πάει να χτίσει τη φωλιά | στου κήπου την κορομηλιά | δίπλα στο μπαλκονάκι, | στείλε ουρανέ μου ένα πουλί | να πάει στη μάνα υπομονή | Να πάει στη μάνα υπομονή | δεμένη στο μαντίλι | προικιά στην αδερφούλα μου | και στη γειτονοπούλα μου | γλυκό φιλί στα χείλη

09. Απόψε κλαίει ο ουρανός Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Απόψε κλαίει ο ουρανός | για σένα και για μένα. | Τα λόγια μας σκορπίσανε | και είναι πια χαμένα | εμείνανε τα χείλη μας | βουβά και παγωμένα. | Κι είναι βαρύς ο ουρανός | και κλαίει απελπισμένα. | Τι να σου πω, τι να μου πεις | Χάνω το φως και σένα. | Είν όλα μαύρα και θολά | όλα συννεφιασμένα. | Ειν η καρδιά μου μια πληγή | τα μάτια μου κλαμένα \ Είναι βαρύς ο ουρανός | και κλαίει απελπισμένα.

10. Το βουνό Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Λουκάς Νταράλας | Στίχοι: Βαγγέλης Πρέκας
Θ' ανέβω και θα τραγουδήσω | στο πιο ψηλότερο βουνό | ν' ακούγεται στην ερημιά | ο πόνος μου με την πενιά | Με το βουνό θα γίνω φίλος | και με τα πεύκα συντροφιά | κι όταν θα κλαίω και πονώ | θ' αναστενάζει το βουνό | Απάνω στο βουνό θα μείνω | κι από τον κόσμο μακριά | θα κλαίω μόνος θα πονώ | και θα μ' ακούει το βουνό

11. Τίποτα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Τασούλα Θωμαϊδου
Εγώ για σένα πέρασα | από φωτιές μεγάλες | και τη ζωή μου ξέχασα | εσένα ν' αγαπώ. | Δεν μέτρησα για σένα τίποτα | με κόψαν δυο μαχαίρια δίκοπα | δεν μέτρησα για σένα τίποτα | μέσα στον κόσμο αυτό. | Και καλοπιάνω την καρδούλα μου | να σε θυμάται αγαπούλα μου, | να σε θυμάται αγαπούλα μου | για να μπορώ να ζω. | Εγώ δεν ήμουν τίποτα | κι ας ήσουν η καρδιά μου | ποτέ δεν με ξεδίψασες | κι ας ήσουν το νερό.

12. Γωνιά, γωνιά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Γωνιά, γωνιά σε καρτερώ | Γωνιά, γωνιά σε ψάχνω | ψάχνω να βρω τα μάτια σου | κι απ' τον καημό τα χάνω | Αλλού απλώνεται δροσιά | κι αλλού χιονιάς σφυρίζει | και τ' όνειρο που χάνεται | πάει και δε γυρίζει | Γωνιά, γωνιά σε ζήτησα | Γωνιά, γωνιά σε βρήκα | σου φίλησα τα μάτια σου | και στους καημούς σου μπήκα | Αλλού απλώνεται δροσιά | κι αλλού χιονιάς σφυρίζει | και τ' όνειρο που χάνεται | πάει και δε γυρίζει

13. Το άδειο σπίτι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Κρυφά μιλάω για τα μάτια σου | πριν να μας πάρει η μαύρη λησμονιά | κρυφά φιλώ στα σκαλοπάτια σου | ο χωρισμός σαν γίνεται φωτιά | Τα δειλινά στο άδειο σπίτι τριγυρνώ | στην σκοτεινιά τα μάτια σου ζητώ | στην σκοτεινιά γυρεύω να 'βρω λίγο φως | κάθε βραδιά μονάχος και φτωχός | Πικρό καημό στα σπλάχνα μου βαθειά | Στιγμή, στιγμή σταλάζει η ερημιά | Πικρό καημό μου ΄φερες μια βραδιά | την πόρτα μου άνοιξες στη συμφορά

14. Ήταν το ποτάμι μακρύ Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Πουλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Πουλόπουλος
Ήταν το ποτάμι μακρύ | Ήταν το πηγάδι βαθύ | Ήταν η ζωή μου μικρή | μέχρι που ‘ρθες εσύ | Πάρε την καρδιά μου | κάντηνε τραγούδι | Παρ’ την μοναξιά μου | κάντηνε λουλούδι

15. Μαρία Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Νίκος Σκεμπρής | Στίχοι: Διονύσης Τζεφρώνης
Νύχτα γλυκιά πήρα τον δρόμο | που αντάμωνα τη Μαρία | Ήταν όμορφη η Μαρία | Ήταν δροσερή | Ήταν τρυφερή | σαν βροχούλα φθινοπωρινή | και σαν φωτιά, η Μαρία | Ήταν γλυκιά | Ίδια Παναγιά | Και της πούλιας ήταν αδερφή | άστρο ξανθό, η Μαρία | Μικρή Μαρία δεν μου μιλάς | και δεν μ' ακούς | Πόσες βραδιές | βραδιές πικρές | Σε θέλω | Σε ζητάω | κι είσαι μες στη γη

16. Ένα μαχαίρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Νύχτα μες στη νύχτα | πάντα περπατώ | χρόνια σε γυρεύω | μα που να σε βρω | Ένα μαχαίρι χρυσό φυλάω να σου δώσω | να το καρφώσεις μες στο στήθος που πονά | Μα ποιος το ξέρει απ' τον καημό αν θα γλυτώσω | σαν θα περάσω στη βαθειά τη λησμονιά | Ρίξε την καρδιά σου | μέσα στη φωτιά | πάρε απ' τη στάχτη | δυό χρυσά πουλιά

Ο δεύτερος δίσκος

01. Μια φορά μονάχα φτάνει Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Θέλεις το βλέπω πρόφαση | να φύγεις να μ' αφήσεις | πρέπει καλά να το σκεφτείς | προτού τ' αποφασίσεις | Μια φορά μονάχα φτάνει | να ραγίσει το γυαλί | η αγάπη μας να σβήσει | και να λιώσει σαν κερί | Πού θα 'βρεις δρόμο και στρατί | καινούργιο ν' αρχινήσεις | και πάνω στα χαλάσματα | άλλη ζωή ν' αρχίσεις | Μια φορά μονάχα φτάνει...

02. Γέλαγε η Μαρία Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κύλαγε το τσέρκι στην οδό Φυλής | άστραφτε στον ήλιο κάποια τζαμαρία | άρπαζες την πέτρα δίχως να σκεφτείς | τίναζες το χέρι κάτω η τζαμαρία | γέλαγε η Μαρία η Μαρία | Κόβαμε διχάλες απ' τη μυγδαλιά | είχαμε ρημάξει τη φτωχή πλατεία | έβαζες σημάδι γλόμπους και πουλιά | και του κυρ Αλέκου τη χοντρή κυρία | γέλαγε η Μαρία η Μαρία | Πάνω στο πατίνι με τα ρουλεμάν | τρέλαινες τον κόσμο απ' τη φασαρία | κι οι νοικοκυραίοι φώναζαν αμάν | λέγαν θα καλέσουν την αστυνομία | γέλαγε η Μαρία η Μαρία

03. Γειτονάκι μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Τη νύχτα που κοιμούνται τα πουλιά | βγαίνουν κάτι έρημα παιδιά | κι έρχονται στην πόρτα σου κρυφά | T' αστέρια που κοιτούν από ψηλά | ξαγρυπνούν μαζί με τα παιδιά | και σου νανουρίζουν την καρδιά | Γειτονάκι μου στη μικρή σου πόρτα | αστεράκι μου ξενύχτησα κι εγώ | αδερφάκι μου το φεγγάρι ρώτα | γειτονάκι μου αχ πόσο σ' αγαπώ | Την ώρα που γυρνώ απ' τη δουλειά | κάνω όρκο μέσα μου βαθιά | να μη 'ρθω στη πόρτα σου ξανά | Μα όταν πέσει πάλι η νυχτιά | η παλιά λαχτάρα μου ξυπνά | και μου τυραννάει την καρδιά | Γειτονάκι μου στη μικρή σου πόρτα | αστεράκι μου ξενύχτησα κι εγώ | αδερφάκι μου το φεγγάρι ρώτα | γειτονάκι μου αχ πόσο σ' αγαπώ

04. Μην του μιλάτε του παιδιού Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το παλικάρι στη γωνιά | που αμίλητο τα πίνει | ένα πικρό παράπονο | μες στην καρδιά του κλείνει | Συ το βρήκες το φαρμάκι | και να πιεί του το ‘δωσες | δε θα βρεις άλλη αγάπη | σαν κι αυτή που πρόδωσες | Μην του μιλάτε του παιδιού | αφήστε το να κλάψει | με τα καυτά του δάκρυα | τον πόνο του να κάψει

05. Ξημερώνει Κυριακή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ο παλιός φωνόγραφος | πάνω στο τραπέζι | άρχισε να παίζει | μες στη σιγαλιά | Κι η καρδιά σου έλιωσε | κι έγινε ένα δάκρυ | στων ματιών την άκρη | σα δροσοσταλιά | Ξημερώνει Κυριακή | μη μου λυπάσαι | Είναι όμορφη η ζωή | να το θυμάσαι | Ο παλιός φωνόγραφος | πάνω στο τραπέζι | έπαψε να παίζει | μέσα στη νυχτιά | Το τραγούδι τέλειωσε | μα η λύπη μένει | σαν ναυαγισμένη | στη θολή ματιά

06. Όλα δικά σου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Νύσταξες άστρο μου φεγγάρι μου | στην αγκαλιά μου αποκοιμήσου | ξύπνησες ήλιε αποβροχάρη μου | πάρε το γέλιο μου και πλύσου | Όλα δικά σου μάτια μου | κι ο πόνος σου δικός μου | είδαν πολλά τα μάτια μου | στις γειτονιές του κόσμου | Δίψασες λεύκα μου κουράστηκες | ρίξε τις ρίζες σου σε μένα | ήρθε βοριάς και ξεμαλλιάστηκες | πάρ' την καρδούλα μου για χτένα | Όλα δικά σου μάτια μου | κι ο πόνος σου δικός μου | είδαν πολλά τα μάτια μου | στις γειτονιές του κόσμου

07. Φίλε μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Σάσα Μανέτα
Έφυγε εκείνη που αγαπώ | και τώρα στην ζωή μου τι μου μένει | ποια θα φωνάζω τώρα πια | αγαπημένη | Φίλε έλα απόψε που πονάω | εκείνη που αγαπώ δεν είναι πια εδώ | φίλε την παρέα σου ζητάω | έλα στο σκοτάδι δεν μπορώ | Όσα λεν οι άντρες μεταξύ τους | λόγια σοβαρά λόγια αληθινά | πες μου ό,τι θέλεις όμως μείνε | μήπως περάσει η βραδιά | Έφυγε εκείνη που αγαπώ | κουβάρι στο μυαλό μου οι εικόνες | και οι στιγμές του χωρισμού | γίναν αιώνες | Φίλε έλα απόψε που πονάω | εκείνη που αγαπώ δεν είναι πια εδώ | φίλε την παρέα σου ζητάω | έλα στο σκοτάδι δεν μπορώ | Όσα λεν οι άντρες μεταξύ τους | λόγια σοβαρά λόγια αληθινά | πες μου ό,τι θέλεις όμως μείνε | μήπως περάσει η βραδιά

08. Βρέχει στη φτωχογειτονιά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης
Μικρά κι ανήλιαγα στενά | και σπίτια χαμηλά μου | βρέχει στη φτωχογειτονιά | βρέχει και στην καρδιά μου | Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά | άναψες τον καημό μου | είσαι μικρός και δε χωράς | τον αναστεναγμό μου | Οι συμφορές αμέτρητες | δεν έχει ο κόσμος άλλες | φεύγουν οι μέρες μου βαριά | σαν της βροχής τις στάλες

09. Η αχάριστη Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Δε ρώτησες τόσον καιρό για μένα | πώς πέρασα, τρελή, στην ξενιτιά | σ' αγάπησα, δυστύχησα για σένα | και σέρνομαι, κακούργα, μακριά | Τα βάσανά μου μ' έριξαν στα ξένα | και μ' έχουν της ζωής κατάδικο | αχάριστη, δεν πόνεσες για μένα | κι αυτό το βρίσκω να 'ναι άδικο | Μου είπανε πως ζεις ευτυχισμένη | θεότρελη, στα πλούτη κολυμπάς | μα μια κατάρα πάντα θα σε δέρνει | του προδομένου ο πόνος της καρδιάς

10. Μικρός ο κόσμος γύρω μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Αθανάσιος Χαμπίτης
Φεύγει ο καιρός κι εγώ περνώ | νυχτώνει σκοτεινιάζει | μόνος στην πόλη τριγυρνώ | σαν παίρνει και βραδιάζει | Μικρός ο κόσμος γύρω μου | κι ας είν' μεγάλοι οι δρόμοι | ποιος νοιάζεται την μοίρα μου | ποιον καίνε οι ξένοι πόνοι | Όποιον ρωτώ, δεν μου μιλά | σ' όποιον γελώ μου φεύγει | κι αν έχω μια ζεστή καρδιά | κανένας δεν την θέλει

11. Δεν έχει αστέρια ο ουρανός Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Κυριάκος Σφέτσας | Στίχοι: Κυριάκος Σφέτσας
Μακρυά μας βγαίνει το πρωί | καρδιά μου που ανασαίνω | τα χείλη έχουν το φιλί | μα η ζωή φαρμάκι | Κι αν γνώρισες πολλά στενά | και τους μεγάλους δρόμους | δεν έχει αστέρια ο ουρανός | για όσους μετανιώνουν | Τον πόνο σου μου έδωσες | με λόγια ξεχασμένα | νυχτώσαμε και χάσαμε | την στράτα την μεγάλη

12. Άνθρωπος είμαι και ματώνω Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Μπέττυ Πουλοπούλου
Κάποτε μ' ένα σου φιλί | αγκάλιαζα του ουρανού τ' αστέρια | τώρα μ' αφήνεις στη σιωπή | κι έχω στα μάτια μια βροχή | και αδειανά τα χέρια. | Τα χείλη σου έχουν αγκάθια | που κάθε μέρα με τρυπάνε | και πώς ν' αντέξω αυτόν τον πόνο | άνθρωπος είμαι και ματώνω. | Κάποτε μ' ένα σου φιλί | μ' ανέβαζες στου ουρανού τα ύψη | μα των ματιών σου η ενοχή | χάνεται τώρα στη σιωπή | και κάτι πάει να κρύψει.

13. Τα ματόκλαδά σου λάμπουν Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Τα ματόκλαδά σου λάμπουν βρε | σαν τα λούλουδα του κάμπου | σαν τα λούλουδα του κάμπου βρε | τα ματόκλαδά σου λάμπουν | Τα ματάκια σου αδερφούλα βρε | μου ραγίζουν την καρδούλα | μου ραγίζουν την καρδούλα βρε | τα ματάκια σου αδερφούλα | Τα ματόκλαδά σου γέρνεις βρε | νου και λογισμό μου παίρνεις | νου και λογισμό μου παίρνεις βρε | Τα ματόκλαδά σου γέρνεις βρε | Τα ματάκια σου να βγούνε βρε | σαν και μένα δε θα βρούνε | σαν και μένα δε θα βρούνε βρε | τα ματάκια σου να βγούνε

14. Χρυσοπράσινο φύλλο Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Λεωνίδας Μαλένης
Γη της λεμονιάς, της ελιάς | γη της αγκαλιάς, της χαράς | γη του πεύκου, του κυπαρισσιού | των παλικαριών και της αγάπης | Χρυσοπράσινο φύλλο | ριγμένο στο πέλαγο | Γη του ξεραμένου λιβαδιού | γη της πικραμένης Παναγιάς | γη του λίβα, τ' άδικου χαμού | τ' άγριου καιρού, των ηφαιστείων | Χρυσοπράσινο φύλλο | ριγμένο στο πέλαγο | Γη των κοριτσιών που γελούν | γη των αγοριών που μεθούν | γη του μύρου, του χαιρετισμού | Κύπρος της αγάπης και του ονείρου | Χρυσοπράσινο φύλλο | ριγμένο στο πέλαγο

15. Κυρά, καλέ κυρά μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Κυρά καλέ κυρά μου | κι αρχοντοπούλα μου | Εικόνισμα ασημένιο | μες στην καρδούλα μου | Με τα χρυσά σκουτιά σου | Και τα σαλβάρια σου | Ποιος άνεμος ν' ακούει | Τα χτυποκάρδια σου | Μαργαριτάρια χίλια | Να 'χα να σού 'ριχνα | Το πόσο σ'αγαπάω | Μήπως και σού ΄δειχνα | Να αγγίξω τα μαλλιά σου | Να δω τα μάτια σου | Κι ας με ματώνεις τόσο | Με τα γινάτια σου | Μαχαίρια με χτυπάνε | Μα εσύ δεν νοιάζεσαι | Στο άσπρο σου μπαλκόνι | Βγαίνεις και λιάζεσαι | Μες στα καυτά μου δάκρυα | Θα καθρεφτίζεσαι | Με δέρνουν με μαλώνουν | Κι εσύ χτενίζεσαι

16. Πάμε να βρούμε καλοκαίρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Καγιάντας
Προχτές μας έπιασε βροχή | εχτές μας βρήκε χιόνι | κι αν έχει η χαρά αρχή | η πίκρα δεν τελειώνει | Γι' αυτό λησμόνα τα παλιά | και πάρε με απ' το χέρι, | να πάμε όπως τα πουλιά | να βρούμε καλοκαίρι | Πέρσι μας έδειρε ο βοριάς | και φέτος το χαλάζι | και από του χρόνου μη ρωτάς | η μοίρα τι μας τάζει | Γι' αυτό λησμόνα τα παλιά | και πάρε με απ' το χέρι, | να πάμε όπως τα πουλιά | να βρούμε καλοκαίρι

Ο τρίτος δίσκος

01. Μέθυσ’ απόψε το κορίτσι μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μέθυσε απόψε το κορίτσι μου | και το χειλάκι του που καίει | κομμένα λόγια γιασεμάκια μου | παραπονιάρικα μου λέει | μέθυσε απόψε το κορίτσι μου | και γλυκογέρνει μου στον ώμο | βασιλεμένα τα ματάκια του | σαν λυχναράκια μες στο δρόμο | μέθυσε απόψε το κορίτσι μου | κι έχει νυχτώσει και μου τρέμει | μα είναι ορθάνοιχτη η καρδούλα μου | να βρει απάγκιο κι απανέμι

02. Να ‘χα τη δύναμη Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Γλέζος | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Χωρίς το σύννεφο βροχή δεν κατεβαίνει | ούτε το δάκρυ χωρίς καημό | χωρίς τον άνεμο τα δέντρα δε λυγάνε | δε σταματάν οι πίκρες δίχως γυρισμό | Αχ να μπορούσα τα λιμάνια να τα κλείσω | να σταματήσω τα τρένα στο σταθμό | να 'χα τη δύναμη τα βράχια να κυλήσω | να μην αφήσω δρόμο για το χωρισμό | Γιατί κοιτάς τα μάτια μου τα βουρκωμένα | που παν στα ξένα σ' ωκεανό | γιατί κοιτάς τα χέρια μου τα λαβωμένα | που παν στα ξένα κι έχουν σφίξει κεραυνό | Αχ να μπορούσα τα λιμάνια να τα κλείσω | να σταματήσω τα τρένα στο σταθμό | να 'χα τη δύναμη τα βράχια να κυλήσω | να μην αφήσω δρόμο για το χωρισμό

03. Αυτοί που μένουν κι αυτοί που φεύγουν Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Καγιάντας
Αυτοί που φεύγουν σφίγγουν τα χείλια | πνίγουν τα δάκρυα να μη φανούν | κι αυτοί που μένουν κουνούν μαντήλια | κι αναστενάζουν γιατί πονούν. | Κι αυτούς που φεύγουν | κι αυτούς που μένουν | οι μοίρες μ' απονιά | πάντα τους δέρνουν. | Αυτοί που φεύγουν κάποιο λυγμό τους | παίρνουν μαζί τους και μιαν ευχή | κι αυτοί που μένουν στο σπαραγμό τους | κάνουν κουράγιο και προσευχή.

04. Η Μαρίνα η Σαλονικιά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Γιώργος Ζαμπέτας
Ήτανε βαθύ σκοτάδι | κι έβρεχε πολύ | Σαν την είδα μεσ' στα μάτια | την αγάπησα πολύ | Μου 'χει κλέψει μου 'χει κλέψει | μου 'χει κλέψει την καρδιά | η Μαρίνα, η Μαρίνα, η Σαλονικιά | Από την Θεσσαλονίκη | χαιρετίσματα πολλά | μου 'στειλε με κάποιον φίλο | μια Σαλονικιά | Θα 'ρθω στη Θεσσαλονίκη | να μου δώσεις δυο φιλιά | Να τα πάρω στην Αθήνα | να κοιμάμαι αγκαλιά

05. Μεθυσμένο το φεγγάρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μεθυσμένο το φεγγάρι | μπλέχτηκε σ' ένα κλαδί, | μεθυσμένο το κορίτσι | έγειρε σ' ένα παιδί, | και κλαδιά φιλιά φεγγάρια | γίναμε μαλλιά, κουβάρια. | Και απάνω στο μεθύσι | και απάνω στα φιλιά | ήρθ' έν' άστρο να καθίσει | στα ξανθά σου τα μαλλιά, | και θυμώνω και το σβήνω | και το κόβω και σ' το δίνω. | Κι όπως κράταγες τ' αστέρι | μάτια μου, να σ' ορκιστώ | άναψε σαν αγιοκέρι | τ' αστεράκι το σβηστό, | κι έγινε δαχτυλιδάκι | στο μικρό σου δαχτυλάκι.

06. Ζούσα μοναχός χωρίς αγάπη Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Δημήτρης Γκόγκος | Στίχοι: Δημήτρης Γκόγκος
Ζούσα μοναχός χωρίς αγάπη | κι όλα γύρω μου ήταν σκοτεινά | και θλιμμένος τις βραδιές περνούσα | στου άχαρου σπιτιού μου τη γωνιά | Όλα τώρα γύρω μου γελούνε | κι απ' αγάπη τώρα με μεθούνε | σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη | που 'ναι σαν τριαντάφυλλα τ' Απρίλη | Έλα οι δυο κρασί παλιό να πιούμε | κι έτσι με χαρά μαζί να πούμε | της αγάπης τ' όμορφο τραγούδι | που 'ναι σαν της άνοιξης λουλούδι

07. Ο τρελός Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Είχε μιαν απλή καρδιά | και τον λέγαν Γιάννη | κάθε που ‘πεφτε η βραδιά | βγαίναμε σεργιάνι | στον γαλάζιο ουρανό | - Θεέ μου πώς πονώ | Τον φωνάζανε τρελό | κάτι καλοπαίδια | του κρεμάγαν στο λαιμό | άδεια τενεκέδια | και τον δέρναν στο στενό | -Θεέ μου πώς πονώ | Η απλή του η καρδιά | πια δε θα στενάζει | Του την κλέψαν τα παιδιά | για να κάνουν χάζι | μια βραδιά στην Αχαρνών | -Θεέ μου πώς πονώ

08. Δώδεκα η ώρα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Δώδεκα η ώρα θα 'ρθω, βρε Μαριώ, | στο παράθυρό σου κάτι να σου πω. | Αν σε καταλάβει, Μαριώ, η μάνα σου, | πες της πως πονάνε τα φυλλοκάρδια σου. | Πες της για να πάει να φέρει το γιατρό | κι ώσπου να τον φέρει έχουμε καιρό. | Η βάρκα μάς προσμένει στην ακρογιαλιά | να φύγουμε, Μαριώ μου, μακριά στην ξενιτιά. | Στο παράθυρό σου κάτι να σου πω | δώδεκα η ώρα θα 'ρθω, βρε Μαριώ.

09. Φραγκοσυριανή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μία φούντωση, μια φλόγα | έχω μέσα στην καρδιά | λες και μάγια μου 'χεις κάνει | Φραγκοσυριανή γλυκιά | λες και μάγια μου 'χεις κάνει | Φραγκοσυριανή γλυκιά | Θα 'ρθω να σε ανταμώσω | κάτω στην ακρογιαλιά | Θα ήθελα να σε χορτάσω | όλο χάδια και φιλιά | Θα ήθελα να σε χορτάσω | όλο χάδια και φιλιά | Θα σε πάρω να γυρίσω | Φοίνικα, Παρακοπή | Γαλησσά και Nτελαγκράτσια | και ας μου 'ρθει συγκοπή | Γαλησσά και Nτελαγκράτσια | και ας μου 'ρθει συγκοπή | Στο Πατέλι, στο Nυχώρι | φίνα στην Αληθινή | και στο Πισκοπιό ρομάντζα | γλυκιά μου Φραγκοσυριανή | και στο Πισκοπιό ρομάντζα | γλυκιά μου Φραγκοσυριανή

10. Όταν μιλάς για χωρισμό Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λουκία Πλέσσα
Όταν μιλάς για χωρισμό, μάτια μου | να μην δακρύζεις μπρος μου. | Και το στερνό σου το φιλί, το φιλί | απ’ την καρδιά σου δως μου. | Έπεσε καυτό το δάκρυ | και η αγάπη ράγισε | κι από των ματιών την άκρη | στο ποτήρι στράγγισε. | Ρίξε την πέτρα πίσω σου, μάτια μου. | και στέγνωσε του χωρισμού το δάκρυ. | Άσε να φτάσω μόνος μου, μόνος μου | στου πόνου μου την άκρη. | Έπεσε καυτό το δάκρυ | και η αγάπη ράγισε | κι από των ματιών την άκρη | στο ποτήρι στράγγισε.

11. Της είπα πόσα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Της είπα "πόσα;" Μου είπε "τόσα" | και συμφωνήσαμε. | Ούτε βραχιόλια, ούτε ρολόγια, | ό,τι μιλήσαμε. | Της είπα "πόσα;" Μου είπε "τόσα" | δεν τα χαλάσαμε. | Ούτε πιο πάνω, ούτε πιο κάτω, | δεν τα μοιράσαμε. | Και λες τι θέλω με μια του δρόμου | με όποια να 'ναι; | Δεν υποφέρω, οι πληρωμένες | οι αγάπες δεν πονάνε. | Της είπα "πόσα;" Μου είπε "τόσα" | κι όταν τελειώσαμε, | της είπα "γεια σου" μου είπε "γεια σου" | τα χέρια δώσαμε.

12. Μπήκα στον κήπο σου πρωί Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Πουλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μπήκα στον κήπο σου πρωί | να κόψω ένα λουλούδι | Ήρθα στα μάτια σου το δειλινό | για να σου πω τραγούδι | Μα ήταν φθινόπωρο χωρίς λουλούδια | και δειλινό χωρίς τραγούδια | το σούρουπο το βροχερό | τα τόσα όνειρα εχάθηκαν κι εφύγαν | τα πήρες και μένα απομείναν | οι ελπίδες κι οι ρυτίδες | Πάλι στον κήπο σου θα'ρθώ | μήπως και βρω λουλούδι | και καλοκαίρι μια βραδυά | θ' ακούσεις το τραγούδι

13. Τόσα χρόνια τόσα σώματα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Δημητράς | Στίχοι: Φωτεινή Δούρου
Αγάπες περάσαν πολλές στη ζωή μου | μα απόψε δεν είναι καμιά μαζί μου | τις πήρε ο χρόνος κι αυτό με σκοτώνει | κλειστές αγκαλιές κι η νύχτα παγώνει. | Αγάπες περάσαν κι αν κάποια θυμάμαι | πως μ' έχει ξεχάσει και εκείνη φοβάμαι, | αλήτισσες σκέψεις σε μαύρη ταινία | κι εγώ να θυμάμαι για την ιστορία. | Τόσα χρόνια, τόσα σώματα | καημούς αφήσαν πάνω μου κι αρώματα | και σβήσανε του πόθου τις φωτιές. | Τόσα χρόνια, τόσα σώματα | βαθιά μέσα μου αφήσαν βιώματα | και γίνανε της νύχτας μου κραυγές. | Γυναίκες περάσαν πολλές στη ζωή μου | μα πήραν και κάτι απ' την ψυχή μου, | τις νύχτες γεμίζαν κι αδειάζαν εμένα | και τώρα βαδίζω σε δάση καμένα.

14. Η Καλαμαριά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Θανάσης Παπαδόπουλος
Mέσα σε κάθε σου αυλή | μέσα σε κάθε χέρι | μοσχοβολάει γιασεμί | φωλιάζει περιστέρι | Καλαμαριά , Καλαμαριά | λεβέντες μεγαλώνεις | κι όταν γλεντούν και τραγουδούν | ως τ' άστρα εσύ ψηλώνεις. | Τ'άστρα μετρούν τον πόνο σου | κι η νύχτα τα όνειρά σου | ο ήλιος φυλάει τις στέγες σου | κι ο μόχθος τη χαρά σου. | Καλαμαριά , Καλαμαριά... | Είσαι το γέλιο κι η χαρά | ήλιος χωρίς βασίλεμα | του κουρασμένου η δροσιά | και της αυγής το φίλημα. | Καλαμαριά, Καλαμαριά...

15. Πολύ αργά Τραγούδι: Ελένη Κλάδη & Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Πολύ αργά με σκέφτηκες | Και μου χτυπάς ν’ ανοίξω | Δεν έχω χείλη για φιλιά | Και χέρια να σε σφίξω | Έχω τον πόνο της πληγής | Και μάτια δακρυσμένα | Που θα πονέσει αν χαθείς | Κι ας είναι από σένα | Πολύ αργά θυμήθηκες | Για να γυρίσεις πίσω | Δεν έχω λόγια να σου πω | Καρδιά να σ’ αγαπήσω | Έχω τον πόνο της πληγής | Και μάτια δακρυσμένα | Που θα πονέσει αν χαθείς | Κι ας είναι από σένα

16. Είχαμε πει Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Καγιάντας
Είχαμε πει, είχαμε πει | πως ό,τι και να γίνει | πάντα δικός της θα είμαι εγώ, | πάντα δικός της θα είμαι εγώ, | πάντα δική μου θα είναι εκείνη | Όμως ξεχασμένα τώρα, | τα 'χει όσα είπαμε | ρίξε θεέ μου αυτή την ώρα, | κεραυνό και χτύπα με | Στοιχηματίζαμε μαζί | ότι αγάπη άλλη | σαν τη δική μας πουθενά, | σαν τη δική μας πουθενά, | δε θα 'χει πιο μεγάλη | Όμως ξεχασμένα τώρα, | τα 'χει όσα είπαμε | ρίξε θεέ μου αυτή την ώρα, | κεραυνό και χτύπα με

Ο τέταρτος δίσκος

01. Ποια νύχτα σ’ έκλεψε Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Βροχή στο πρόσωπό μου | Ο ήλιος πουθενά | Ψάχνω για τ' όνειρό μου | μα γύρω μου βουνά | Ποια νύχτα σ' έκλεψε | Ποια πίκρα σ' έκρυψε | Και τώρα πια, για ποιαν θα τραγουδώ | Νωρίς που βράδιασε | Ο κόσμος άδειασε | Αγάπη μου δεν θα σε ξαναδώ | Στης λησμονιάς τη βρύση | δεν έχει πια νερό | Ξέρω δεν θα γυρίσει | μα θα την καρτερώ

02. Βρέχει πάλι απόψε Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Βρέχει πάλι απόψε στα σπιτάκια τα φτωχά | κι όμως στη δική σου τη γωνιά είναι ζεστά, | έχεις λησμονήσει την αγάπη την παλιά, | βρέχει πάλι απόψε στη μικρή τη γειτονιά. | Κάποιος περνάει απ' το σπίτι σου μπροστά | στέκει και κλαίει στη γωνιά | έχει στο στήθος τής αγάπης τη φωτιά | στα χείλη του τη παγωνιά. | Έλαμπες σαν άστρο στη μικρή σου την αυλή | κι ήσουν για τ' αγόρια μια ολόγλυκια πληγή, | τώρα το σκοτάδι πέφτει αργά στη γειτονιά | έχεις λησμονήσει την αγάπη την παλιά.

03. Έπεφτε βαθιά σιωπή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Έπεφτε βαθιά σιωπή | στο παλιό μας δάσο | "τρέξε να σε πιάσω" | μου χες πρωτοπεί | Και όταν έτριζε η βροχή | στα πεσμένα φύλλα, | πόση ανατριχίλα | μέσα στην ψυχή. | Κίτρινο πικρό κρασί, | κίτρινο φεγγάρι, | φεύγαν οι φαντάροι | έφευγες και συ. | Κι είχες μέσα στην ματιά | ένα σκούρο θάμπος, | ένα σκούρο...σάμπως | να ‘πεφτε η νυχτιά | Κάποια κόκκινη πληγή | που δεν λέει να κλείσει, | το μικρό ξωκλήσι | δίπλα στην πηγή | Και μια κίτρινη σιγή | στο παλιό μας δάσο, | πώς να σε ξεχάσω | που σε πήρε η γη

04. Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι | το σκοτάδι είναι βαθύ | κι όμως ένα παλικάρι | δεν μπορεί να κοιμηθεί | Άραγε τι περιμένει | απ' το βράδυ ως το πρωί | στο στενό το παραθύρι | που φωτίζει με κερί | Πόρτα ανοίγει πόρτα κλείνει | με βαρύ αναστεναγμό | ας μπορούσα να μαντέψω | της καρδιάς του τον καημό

05. Άιντε και ντε Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Γιάννης Ρίτσος
Άιντε και ντε | άιντε και ντε | άιντε και ντε | άιντε ντε | άιντε και ντε | Άιντε το τραίνο πήγαινε | όρθιος ο μηχανοδηγός | με το κασκέτο του στραβά | καλό τιμόνι κουμαντάριζε | μες στη καπνιά | μες στη βραδυά | με μπλούζα σα λυκοπροβιά | ασίκης μηχανοδηγός | με το μικρό μουστάκι του | καλό τιμόνι οδήγαγε | το τραίνο για τον ουρανό | άιντε και ντε... | Κι όλο στον ουρανό το τραίνο πήγαινε | άιντε και νύχτωνε | πίσω του δάσος ορφανό | άφηνε μιαν ουρά καπνό | στο ματωμένο δειλινό | άιντε ντε | Άιντε και ντε... | μες στην πετσέτα το ψωμί και το κρομμύδι | ώρα για σχόλασμα παιδιά | ένας σπουργίτης μοναχά | τα ψίχουλα τσιμπολογά | άιντε και ντε... | Άιντε και ντε... | άιντε τα τραίνα βούλιαξαν | ένα μονάχο καταμόναχο | έξω απ' τις ράγες πήγαινε | με τους νεκρούς του θερμαστές | και τους νεκρούς εισπράκτορες | μια μαλακιάν ουρά καπνό | άφηνε μες στον ουρανό | μεγάλο δάσος ορφανό | μια μαλακιάν ουρά καπνό | στο μαραμένο δειλινό | άιντε και ντε... | Άιντε και ντε... | κάψα και σίδερο | Να μια, να δυο, να κι άλλη μια | λοστοί ξινάρια και σφυριά | κι ο δυναμίτης στη βραχόπετρα | στα μάτια σου πέτρα μουγκή | στα μάτια σου πέτρα σκληρή | σπίτι δεν έχτισες εσύ | με τη δουλειά σου τη βαριά | χτίσ' το λοιπόν με την βαριά | - να δυο, να τρεις να κι άλλη μια | κι ο κόκορας λαλεί μακρυά | άιντε και ντε...

06. Δύσκολες στιγμές Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Δύσκολες στιγμές περνάω, έφυγες | έφυγες και μαρτυράω, έφυγες | κόλαση το άδειο σπίτι, έφυγες | με τσιγάρο και πιοτό, κακό ξενύχτι | Μαύρο φως να ξημερώσει, έφυγες | έφυγες πριν με σκοτώσεις, έφυγες | μαύρο φως και μαύρο δάκρυ, έφυγες | ζω σε κόσμους που δεν βρίσκονται στο χάρτη | Δύσκολες στιγμές περνάω, έφυγες | έφυγες παραμιλάω, έφυγες | κόλαση το άδειο σπίτι, έφυγες | με τσιγάρο και πιοτό, κακό ξενύχτι | Δύσκολες στιγμές περνάω, έφυγες | έφυγες, μου το 'χες τάξει, έφυγες | τη σκιά σου αναζητάω, έφυγες | κρύες νύχτες τα φιλιά και η αγάπη | Μαύρο φως να ξημερώσει, έφυγες | έφυγες πριν με σκοτώσεις, έφυγες | μαύρο φως και μαύρο δάκρυ, έφυγες | ζω σε κόσμους που δεν βρίσκονται στο χάρτη | Μαύρο φως να ξημερώσει, έφυγες | έφυγες πριν με σκοτώσεις, έφυγες | μαύρο φως και μαύρο δάκρυ, έφυγες | ζω σε κόσμους που δεν βρίσκονται στο χάρτη | Δύσκολες στιγμές περνάω, έφυγες | έφυγες κι εγώ πονάω, έφυγες | κόλαση το άδειο σπίτι, έφυγες | με τσιγάρο και πιοτό, κακό ξενύχτι

07. Παίρνω το δρόμο μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Τάσος Χαμουρτιάδης | Στίχοι: Γιάννης Δημητράς
Απόψε την δική σου πόλη | χτυπάν από εκατό μεριές | απόψε η νύχτα δεν τελειώνει, | βαθιά την πίστα χαρακώνει | ένα ζεϊμπέκικο ρίχνει μαχαιριές. | Κι εγώ παίρνω το δρόμο μου | και έχω εσένα στη σκέψη μου | τα δικά σου παράπονα | πιάνω μέσα στην τσέπη μου. | Κι εγώ παίρνω το δρόμο μου | μ' όλα αυτά που σου έκανα | και ζητάω στο λόγο μου | να γυρνούσα κι ας πέθαινα. | Απόψε μ' έφερε από κάτω | ο αντρικός εγωισμός | και στο μυαλό μου το φευγάτο | οι αναμνήσεις άνω κάτω | μία βροχή που είναι πια κατακλυσμός.

08. Σε ψάχνω Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Βασίλης Κουμπής | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Η πόλη γέμισε φουγάρα | η μέρα βάφτηκε σταχτιά | μες στον καπνό και την αντάρα | πού να 'βρω μια ζεστή ματιά | Σε ψάχνω στα παλιά γιοφύρια | στους δρόμους της απαντοχής | στα διαλυμένα πανηγύρια | κάτω απ' τα τόξα της βροχής. | Μια φυσαρμόνικα που κλαίει | δρόμοι και δένδρα σιωπηλά | και λέει η καρδιά και ξαναλέει | ποιος τάχα σου χαμογελά.

09. Καημός Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Είναι μεγάλος ο γιαλός | είναι μακρύ το κύμα | είναι μεγάλος ο καημός | κι είναι πικρό το κρίμα | Ποτάμι μέσα μου πικρό | το αίμα της πληγής σου | κι από το αίμα πιο πικρό | στο στόμα το φιλί σου | Δεν ξέρεις τι ‘ναι παγωνιά | βραδιά χωρίς φεγγάρι | να μη γνωρίζεις ποια στιγμή | ο πόνος θα σε πάρει | Ποτάμι μέσα μου πικρό | το αίμα της πληγής σου | κι από το αίμα πιο πικρό | στο στόμα το φιλί σου

10. Το τραγούδι της ταβέρνας Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αργύρης Εφταλιώτης
Πάρε μαχαίρι κόψε με | και ρίξε τα κομμάτια μου, | μάτια μου, | και ρίξε τα στο γιαλό ... | απ' τη στιγμή που μ' άφησες | τον κόσμο αυτόν σιχάθηκα, | χάθηκα, | και δεν ελπίζω πια καλό. | Κι αν βάζεις τώρα τ' άσπρα σου | και τα μαλαματένια σου, | έννοια σου, | θα 'ρθει καιρός που θα θρηνείς, | που θα σταθείς στο μνήμα μου | να πεις ένα παράπονο | κι άπονο | θα μ' ευρείς κι ας πονείς. | Πάρε φωτιά και κάψε με | κι αντάμα με τη στάχτη μου | το άχτι μου | μεσ' τα πελάγη να σκορπάς. | Να μην σε βρει το κρίμα μου, | καριόλα Ηπειρώτισσα | ρώτησα | και μου 'παν άλλον αγαπάς | Κι αν βάζεις τώρα τ' άσπρα σου | και τα μαλαματένια σου, | έννοια σου | θα 'ρθει καιρός που θα θρηνείς | που θα σταθείς στο μνήμα μου | να πεις ένα παράπονο | κι άπονο | θα μ' ευρείς κι ας πονείς.

11. Πέτρινα λουλούδια Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Βασίλης Βασιλικός
Πάρε πέτρινα λουλούδια της θάλασσας | να στολίσεις τα μαλλιά σου, | πάρε κοχύλια με τα χρώματα της ίριδας | να φορέσεις στο λαιμό σου, | πάρε κοράλλια για να μοιάσουνε τα χείλη σου | μόνο αυτά σου προσφέρω... | Σήμερα θα σε δω, | είκοσι χρόνια έχω να σε δω | και σ' ονόμασα Πηνελόπη, | από τα μάτια σου θα καταλάβω | Αν μ'αγαπάς, αν μ'αγαπάς. | Σήμερα θα σε δω, | είκοσι χρόνια έχω να σε δω, | και σ' ονόμασα Πηνελόπη, | από τα μάτια σου θα καταλάβω | αν μ'αγαπάς, αν μ'αγαπάς...

12. Το φεγγάρι έρημο Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Μάρω Λήμνου
Το φεγγάρι έρημο | στο μεγάλο δρόμο | κι ο καημός μου μοναχός | στον μεγάλο πόνο | Έλα απόψε συντροφιά | παλιά γλυκιά μου αγκαλιά | να γείρω ν' αποκοιμηθώ | να γείρω να ξεχάσω | Το φεγγάρι έρημο | το χτυπάει τ΄ αγιάζι | την καρδιά μου την χτυπά | το σκληρό μαράζι

13. Σε περιμένω Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Νίκος Σκέμπρης | Στίχοι: Διονύσης Τζεφρώνης
Σε περιμένω | και σ'αγαπώ άστρο θλιμμένο | Τα χνάρια σου ψάχνω να βρω | μα δεν μπορώ | Ήσουν εσύ το ταίρι μου | Στάλα δροσιάς στο χέρι μου | Τι περιμένω, τι περιμένω | Η αυγή θα με βρει τσακισμένο | Θα 'θελα να 'σουνα δίπλα μου | όπως παλιά, σ' έκλεινα στην αγκαλιά μου | Τα δειλινά κι ως το πρωί πως ζευγαρώναμε | Και μου γέλαγες και γινόμουνα | όμορφος σαν Θεός | Τώρα βαριά η ερημιά | Αχ τι καημός ο χωρισμός

14. Κλείσαν οι δρόμοι με βροχή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Κώστας Καπνίσης | Στίχοι: Μιχάλης Παπανικολάου
Κλείσαν οι δρόμοι με βροχή | κι ο ουρανός με θλίψη. | Μονάχοι όσοι διαβαίνετε | ο φόβος μη σας λείψει. | Βαθύς ο πόνος της πληγής | βαθύ και το σκοτάδι. | Αγάπη μου άργησες να 'ρθείς | και μ΄ έπιασε το βράδυ. | Μικρό παιδί, μικρό πουλί | πού πας στη καταιγίδα. | Σβήστηκ' η μέρα στη βροχή | κι ακόμα εγώ δεν σ' είδα.

15. Διπλή ζωή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Χάρης Λυμπερόπουλος | Στίχοι: Χάρης Λυμπερόπουλος
Έρωτας βασανισμένος | η διπλή ζωή | σαν κατάρα μας τυλίγει | βράδυ και πρωί | Διπλή ζωή, βράδυ πρωί | μια μαχαιριά | Διπλή ζωή, πικρή ζωή | δίχως χαρά | Κάθε χάδι μας φαρμάκι | και βαρύς καημός | μόνη ελπίδα για τους δυο μας | ο πικρός ο χωρισμός

16. Με μια βροχή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Νίκος Καλλίτσης & Κωνσταντίνος Λιακάκος | Στίχοι: Νίκος Καλλίτσης
Με μια βροχή, ψιλή βροχή | πήρα την στράτα απ' την αρχή | μη και σε ξανανταμώσω | απ' τον καημό σου να γλυτώσω | Ψιλή βροχή και βρέχομαι | πες ένα λόγο κι έρχομαι | Αχ μια βροχή, ψιλή βροχή | μου παίρνει απόψε την ψυχή | απ' τον καημό σου δεν γλυτώνω | σε ζητώ, δεν σ' ανταμώνω

Ο πέμπτος δίσκος

01. Πάμε για ύπνο, Κατερίνα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Πάλι κι απόψε πίναμε και πίναμε | και στην ταβέρνα μόνοι απομείναμε. | Τα όνειρά μας σαν τα κάρβουνα σβηστά | και η ζωή μας ένα πέλαγο μπροστά. | Πάμε για ύπνο, Κατερίνα, | πάμε ν’ αλλάξουμε ζωή, | να δούμε όνειρ’ από κείνα | που τελειώνουν το πρωί. | Μας κυνηγήσαν και μας κατηγόρησαν, | δέκα φορές, δέκα φωτιές μάς χώρισαν. | Κι αν σε λατρεύω τώρα, κι αν με αγαπάς, | όνειρα είναι πια τα όνειρα για μας. | Πάμε για ύπνο, Κατερίνα, | πάμε ν’ αλλάξουμε ζωή, | να δούμε όνειρ’ από κείνα | που τελειώνουν το πρωί.

02. Η Μυρσίνη βάζει τ’ άσπρα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Η Μυρσίνη βάζει τ' άσπρα | και γιομίζ' η γειτονιά | τριανταφυλλάκια κι άστρα | κι ανοιξιάτικα κλωνιά | Η Μυρσίνη τ΄άσπρα βάζει | άσπρο κρίνο στο περβάζι | και μεθάει η γειτονιά | Να 'χα λέει ένα βαρκάκι | με πανάκι σταυρωτό | και με σένα Μυρσινάκι | μια βραδιά να ξανοιχτώ | στου πελάου τα μονοπάτια | μαύρα όμορφά μου μάτια | που μπροστά σας ξενυχτώ | Μα δεν έχω τη βαρκούλα | να σε κλέψω μια βραδιά | έχω μόνο μια καρδούλα | πικραμένη και βαριά | Και τη ρίχνω στο περβάζι | μπας και δεις ότι σπαράζει | να μου κάνεις την καρδιά

03. Σα μαγεμένο το μυαλό μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Δημήτρης Γκόγκος | Στίχοι: Δημήτρης Γκόγκος
Σαν μαγεμένο το μυαλό μου φτερουγίζει | η κάθε σκέψη μου κοντά σου τριγυρίζει | δεν ησυχάζω και στον ύπνο που κοιμάμαι | εσένα πάντα αρχοντοπούλα μου θυμάμαι | Μες στης ταβέρνας τη γωνιά για σένα πίνω | για την αγάπη σου ποτάμια δάκρυα χύνω | λυπήσου με μικρή και μη μ' αφήνεις μόνο | αφού το ξέρεις πως για σένα μαραζώνω | Αχ παιχνιδιάρα πάψε τώρα τα γινάτια | και μη μου κάνεις την καρδούλα μου κομμάτια | με μια ματιά σου σαν μου ρίχνεις αχ πώς λιώνω | μαζί σου ξέρεις τον ξεχνάω κάθε πόνο

04. Μη μου θυμώνεις, μάτια μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Μη μου θυμώνεις μάτια μου | που φεύγω για τα ξένα | πουλί θα γίνω και θα ρθω | πάλι κοντά σε σένα | Άνοιξ' το παραθύρι σου | ξανθέ βασιλικέ μου | και με γλυκό χαμόγελο | μια καληνύχτα πες μου | Μη μου θυμώνεις μάτια μου | τώρα που θα σ' αφήσω | κι έλα για λίγο να σε δω | να σ' αποχαιρετήσω | Άνοιξ' το παραθύρι σου | ξανθέ βασιλικέ μου | και με γλυκό χαμόγελο | μια καληνύχτα πες μου

05. Έχω μια βάρκα με πανιά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Κώστας Κωνσταντακόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Έχω μια βάρκα, μια βάρκα με πανιά | και μια μικρή στην Κοκκινιά. | Ασημοστολισμένη | και πολυαγαπημένη | κι η ματιά της η γαλάζια | στην καρδιά μου κάνει νάζια. | Έχω μια βάρκα, μια βάρκα που χωρά | πέντε φιλιά και μια χαρά. | Μια πίκρα σαν θα πάρει | θα γείρει, θα μπατάρει | και η θάλασσα η γαλάζια | στην καρδιά μου κάνει νάζια. | Έχω μια βάρκα, μια βάρκα με πανιά | και μια μικρή στην Κοκκινιά. | Έχω μια βάρκα, μια βάρκα που χωρά | πέντε φιλιά και μια χαρά. | Μια πίκρα σαν θα πάρει | θα γείρει, θα μπατάρει | και η θάλασσα η γαλάζια | στην καρδιά μου κάνει νάζια.

06. Όσα δε βάνει ο λογισμός Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Όσα δε βάνει ο λογισμός | μες στην καρδιά μου κρύβω | Γι' αυτό δεν έχω υπομονή | και όλο ζητώ να φύγω | Δώσ' μου ένα δρόμο, δρόμο ανοιχτό | ν' απλώσω τη ζωή μου | Δώσ' μου δυο λόγια, | λόγια της καρδιάς | παρηγοριά στερνή μου | παρηγοριά στερνή μου | Ό,τι στο νου μου απόμεινε | απ' το στερνό σου χάδι | μες στ' άσπρο το μαντήλι μου | μαζεύω αυτό το βράδυ | Δώσ' μου ένα δρόμο...

07. Ο ναύτης Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Ένα καράβι απ’ τον Περαία | έχει σαλπάρει για μακριά, | μα κάποιος ναύτης που είναι μέσα | το νου του πάντα τον έχει στη στεριά, | μα κάποιος ναύτης που είναι μέσα | το νου του πάντα τον έχει στη στεριά. | Ο καπετάνιος είν’ στο τιμόνι | κι άλλοι δουλεύουν στη μηχανή, | κι ο ναύτης μόνος μπροστά στην πλώρη | αναστενάζει για μια μελαχρινή, | κι ο ναύτης μόνος μπροστά στην πλώρη | αναστενάζει για μια μελαχρινή. | Μα ο λοστρόμος πάει και του λέει: | "Μη συλλογιέσαι κι ανησυχείς. | πως έχεις δίκιο καταλαβαίνω, | φουρτούνες τέτοιες περάσαμε κι εμείς. | Πως έχεις δίκιο καταλαβαίνω, | φουρτούνες τέτοιες περάσαμε κι εμείς." | Καπεταναίοι και τόσοι άλλοι, | λοστρόμοι, ναύτες, μηχανικοί, | καθένας έχει και τον καημό του, | έτσι είμαστ’ όλοι εμείς οι ναυτικοί, | καθένας έχει και τον καημό του, | έτσι είμαστ' όλοι εμείς οι ναυτικοί.

08. Στράτα τη στράτα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Σ' αυτό το δρόμο | που διάλεξες να πας | κοίτα να προφτάσεις τον καιρό | που 'ναι σαν το κύμα | τ' αλμυρό | Στράτα τη στράτα | σου το 'χω πει | φεύγουν τα νιάτα | σαν αστραπή | Σ' αυτό το δρόμο | που διάλεξες να πας | πέρασα κι εγώ κάποια βραδιά | για του φεγγαριού | την αμμουδιά | Στράτα τη στράτα | σου το 'χω πει | φεύγουν τα νιάτα | σαν αστραπή

09. Χαμένο Σαββατόβραδο Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Χάρης Λυμπερόπουλος | Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Χαμένο Σαββατόβραδο | βαρύ σκοτεινιασμένο | αγάπη δίχως όνειρα | φεγγάρι δακρυσμένο | Το μαύρο πεπρωμένο μου | κλάψτε κι εσείς μαζί μου | Χαμένο Σαββατόβραδο | ματώνεις την ψυχή μου | Βαδίζω και παραμιλώ | στους δρόμους πικραμένος | Χαμένο Σαββατόβραδο | μαζί κι εγώ χαμένος

10. Μέσα στα παλιά βαγόνια Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κριμιζάκης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Μέσα στα παλιά βαγόνια | που δεν φύγανε ποτές | φώλιασαν δυο χελιδόνια | οι ελπίδες οι παλιές | Μα το τραίνο της ζωής μας | δεν ξεκίνησε | το ξεστράτισε η μοίρα | και δεν κίνησε | Και κανένας δεν μας πόνεσε | που κλαίγαμε | πόσο θέλαμε κι εμείς | να ταξιδεύαμε | Μέσα στα παλιά βαγόνια | αραχνιάσαν στην γωνιά | τα χρυσά εκείνα χρόνια | κι ήρθε τώρα η παγωνιά

11. Αφού μου ‘φυγες εσύ Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Πουλόπουλος | Στίχοι: Μπέττυ Πουλοπούλου
Στην εκκλησιά χωρίς κερί | κορμί αγιασμένο απ' την ψυχή | λιμάνι δίχως την βροχή | και θάλασσα χωρίς νησί | αφού 'φυγες και εσύ, αφού 'φυγες και εσύ | Ποιος θ' ανάψει το κερί | ποιος θα στρώσει το σεντόνι | ποιος θα ντύσει την αυλή | για να μπει το χελιδόνι, για να μπει το χελιδόνι | Κάτω στον κήπο αδειανό | κι ένα παράθυρο κλειστό | που να 'βρω δρόμο να διαβώ | που να σταθώ να ξεχαστώ | αφού μού 'φυγες εσύ, αφού μού 'φυγες εσύ

12. Ανθή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Βασίλης Βασιλικός
Ανθή σ'αγαπώ | άνθος του σκουπιδότοπου | σ' έθρεψε το σκοτάδι | σαν το χώμα το λουλούδι | Ήθελα να σου πω | όμορφό μου χελιδόνι | τα μαλλάκια σου να λύσω | και να τα γλυκοφιλήσω | την καρδούλα σου να κάνω | ένα φυλαχτό | Ανθή σ'αγαπώ | έλα να σε παντρευτώ | σ' έναν άλλο ουρανό | χελιδόνι της καρδιά μου

13. Στον Πειραιά, στον Πειραιά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αν θέλεις φίλο καρδιακό | αν θες καλή παρέα | ένα βραδάκι σαν κι αυτό | τράβα για τον Περαία | Στον Πειραιά, στον Πειραιά | και στο Πασαλιμάνι | βγαίνουν τα ξύπνια τα παιδιά | τη νύχτα στο σεργιάνι | Καίνε τα ψάρια στη φωτιά | και τα φιλιά σου καίνε | και στο λιμάνι τα παιδιά | πάλι τραγούδια λένε | Στον Πειραιά, στον Πειραιά | και στο Πασαλιμάνι | βγαίνουν τα ξύπνια τα παιδιά | τη νύχτα στο σεργιάνι | Πάνε στις βάρκες στα βαθιά | και τα γρι, γρι στα ίσια | και του Περαία τα παιδιά | τραγούδια και μεθύσια | Στον Πειραιά, στον Πειραιά | και στο Πασαλιμάνι | βγαίνουν τα ξύπνια τα παιδιά | τη νύχτα στο σεργιάνι

14. Στάλα, στάλα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Στάλα, στάλα, στάλα, στάλα | πέφτει σιγανή ψιχάλα | και το χλωμό το παλληκάρι, | που κακό δρόμο έχει πάρει. | Ντυμένος στα κουρέλια του | σέρνει αργά τα βήματα, | ντυμένος στα κουρέλια του | πολλά πληρώνει κρίματα. | Δίχως μάνα, δίχως σπίτι | τριγυρνά σαν τον αλήτη, | που να σταθεί, που ν' ακουμπήσει | γι' αυτόν οι πόρτες έχουνε κλείσει. | Ήταν πολλά τα λάθη του | και τα παραπατήματα, | ήταν πολλά τα λάθη του | πολλά πληρώνει κρίματα. | Είν' η ώρα περασμένη | κι η πολιτεία κοιμισμένη, | έχ' η καρδιά του απόψε σπάσει | που να σταθεί, που να πλαγιάσει. | Ντυμένος στα κουρέλια του | σέρνει αργά τα βήματα, | ντυμένος στα κουρέλια του | πολλά πληρώνει κρίματα.

15. Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ Τραγούδι: Ελένη Κλάδη & Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ | Και πεθαίνω γι’ αυτό | Ύπνο κι απόψε ζητώ | Ύπνο να ησυχάσω | Μέσα στην αγρύπνια μου | Πώς να σε ξεχάσω | Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ | Και πεθαίνω γι’ αυτό | Όλα τα φώτα σβηστά | Ένα μονάχα μένει | Μια καρδιά π’ αγάπησε | Και σε περιμένει | Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ | Και πεθαίνω γι’ αυτό | Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ

16. Κράτα, βρε Γιώργη Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Απ' τον δρόμο σου περνάω και την πόρτα σου χτυπώ | να ξεχάσεις σου ζητάω τον παλιό σου τον καημό | περιμένουμε οι φίλοι με χαμόγελο γλυκό | απ' τον δρόμο σου περνάω και την πόρτα σου χτυπώ | Κράτα, βρε Γιώργη τον στεναγμό σου | ξέχνα για λίγο την συμφορά | κι έλα να πιούμε να ξεχαστούμε | έλα να πιούμε σα μια φορά | Στο παλιό μας το κουτούκι θα κυλίσει η βραδιά | και θ'ανθίσει σαν λουλούδι η καλή σου η καρδιά | με κρασί και με τραγούδι θα ξεχάσεις τα παλιά | στο παλιό μας το κουτούκι θα κυλίσει η βραδιά

Ο έκτος δίσκος

01. Καμαρούλα μια σταλιά Τραγούδι: Γ. Πουλόπουλος & Μ. Χρονοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άπλωσε το μεσονύχτι | το γλυκό του δίχτυ | πάνω στη μικρή μας γειτονιά | ξέχασέ τα όλα τώρα | είναι της αγάπης ώρα | βάλε το κλειδί στη κλειδωνιά | Καμαρούλα μια σταλιά | δύο επί τρία | κόχη και λατρεία | τοίχος και φιλιά | καμαρούλα μια σταλιά | τοίχος και φιλιά | Φύσα το κερί να σβήσει | και να μας αφήσει | μόνους μες τη νύχτα τη καλή | σφίξου στην καρδιά μου επάνω | για να σε γλυκοζεστάνω | σαν χελιδονάκι σαν πουλί

02. Έκλαψα χθες Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Έκλαψα χτες σαν μέτρησα | τις πίκρες της ψυχής μου | κι εσύ δεν ήσουν πλάι μου | αστέρι της ζωής μου | Έκλαψα χτες σαν μέτρησα | τις νύχτες που 'μαι μόνος | τις νύχτες που σ' αναζητώ | και με καρφώνει ο πόνος

03. Φραγκόκκλησα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος & Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κρατούσες στα χείλη | γλυκιά φυσαρμόνικα | Γινήκαμε φίλοι | με λέγανε Μόνικα | Κοίτα με για να γενώ | δυνατός σαν τη φωτιά | Όμορφος σαν δειλινό | να σου κλέψω την καρδιά | Παλιό καλοκαίρι | κοντά στη Φραγκόκκλησα | Σου πήρα το χέρι | στο χέρι μου το ‘κλεισα

04. Άμαξα μες στη βροχή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Η άμαξα μες στη βροχή | τράβα, αμαξά, μη μου βραχεί | το κορίτσι που ‘ναι ,μέσα, | όμορφο σαν πριγκηπέσα, | μη μου βραχεί. | Τράβα αμαξά μου να χαρείς | όσο πιο γρήγορα μπορείς, | η βροχή όλο δυναμώνει, | το κορίτσι, μου κρυώνει, | μη μου βραχεί. | Μην τυχόν και μου βραχεί | Έβγα στην άσφαλτο αμαξά | και στρίψε πάλι αριστερά, | να μας φέρεις στο τσαρδί μας, | στη φωλίτσα την κρυφή μας | τράβα ομαλά | Τράβηξε βρε αμαξά

05. Πώς να ξεχάσει κανείς την αυγή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Πουλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Πουλόπουλος
Λυσσομανάει ο αγέρας τα φύλλα πέφτουν | παντού συντρίμμια ρημώσαν τη γη | και τα πουλιά ακόμη δεν στέκουν | στην ερημιά αυτή τη σκληρή | Πώς να ξεχάσει κανείς την αυγή | μέσα απ' το χιόνι προβάλει ένα χέρι | ένα γερμένο κεφάλι πιο κει | φιλούσε τη γη | Φριχτή θυμάμαι εκείνη τη νύχτα | οι σφαίρες πέφταν σαν να ’ταν βροχή | δεν πέφτουν φύλλα κάτω απ' τα δένδρα | πέφτουν αμέτρητα κορμιά καταγής

06. Κι αν περπατώ Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Κι αν περπατώ, κι αν περπατώ | δεν ξέρω που πηγαίνω, | ο δρόμος με ακολουθεί | Χριστέ και Παναγιά | κοντά σου πάντα μένω.... | Δέντρο καμένο απ τη φωτιά | γίνηκε το κορμί μου, | μα στην καρδιά μου έχω δροσιά | Χριστέ και Παναγιά, | όταν σε δώ καλή μου... | Φαρμάκι μού 'γινε η ζωή | στο δρόμο που πηγαίνω, | ο πόνος με ακολουθεί | Χριστέ και Παναγιά, | μακριά σου αργοπεθαίνω...

07. Απόψε αντάμωσα το Χάρο Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Απόψε αντάμωσα το χάρο | σε μια γωνιά στη Κοκκινιά | έρχομαι μου είπε να σε πάρω | ταξίδι για τη λησμονιά | Κάν' το στερνό σου το τσιγάρο | κι άιντε ν' ανοίξουμε πανιά | Με πήγε στο στενό κελί του | που το φωτούσε ένα κερί | Αργά που κύλησε η νύκτα | γρήγορα που 'φυγ' η ζωή | Και 'γω παντρεύτηκα τη νύκτα | δεκαοκτώ χρονώ παιδί

08. Ένα, ένα χάσαμε Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κριμιζάκης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ένα, ένα χάσαμε | την πικρή την ώρα | τ' ακριβά τα δώρα | πού 'χαμε παλιά | Μόνο που προφτάσαμε | στην ανεμοζάλη | να 'χουμε και πάλι | μια ζεστή καρδιά | Ήρθανε τα μάτια σου | ουρανοί γαλάζιοι | μέσα στο χαλάζι | και τη συμφορά | Ήρθανε τα μάτια σου | και μας έχουν πάρει | την στερνή τη χάρη | τη στερνή χαρά

09. Σπουργιτάκι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Αχ σπουργιτάκι μου | μικρό πουλάκι μου | είμαστε τόσο μόνοι, | πάνω που κάναμε φτερά | για να λιαστούμε στην χαρά | μας πλάκωσε το χιόνι. | Ήλιε μου μετανάστη του ουρανού | της φτώχειας καντηλέρι | έβγα στην άκρη του βουνού | και δώσε μας το χέρι | και στείλε του Σικελιανού | τους στίχους με τ' αγέρι | να γίνει τ' άδικο γροθιά | και δίκοπο μαχαίρι. | Αχ σπουργιτάκι μου | μικρό γυφτάκι μου | της φτώχειας κουρελάκι | ξέχνα πως είμαστε φτωχοί | και μη φοβάσαι την βροχή | θα 'ρθεί καλοκαιράκι.

10. Οι πικροδάφνες Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Στις πικροδάφνες που επαίζαμε κρυφτό | Τα χείλη σμίξαμε πάνω στα δεκαοχτώ | Και στα χορτάρια που βραδιές ξαπλώναμε | Ποιος αγαπάει πιο πολύ μαλώναμε | Όμως αδίστακτος φονιάς είν' ο καιρός | Κι όλα τα σκόρπισε στο πέρασμά του εμπρός | Κι έμεινε ο έρωτας στα χείλη μας πικρός | Σαν πικροδάφνη πια κι αυτός | Στις πικροδάφνες σαν θυμάσαι κι αν πονάς | Ο κόσμος άρχιζε κι ετέλειωνε με μας | Και τη ζωή στο χώμα ζωγραφίζαμε | Πως η αγάπη θα κρατάει νομίζαμε | Όμως αδίστακτος φονιάς είν' ο καιρός | Κι όλα τα σκόρπισε στο πέρασμά του εμπρός | Κι έμεινε ο έρωτας στα χείλη μας πικρός | Σαν πικροδάφνη πια κι αυτός

11. Το κορίτσι μου στ’ άστρα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Ανδρέας Αγγελάκης
Κρίνα τ' Απρίλη ανθούν στην γλάστρα | να το κορίτσι μου, αστέρι στ' άστρα | Θάλασσα ατέλειωτοι γαλάζιοι κάμποι | στ' άσπρα παράθυρα ο ήλιος λάμπει | Άσπρα τριαντάφυλλα η αυγή θα στείλει | για το κορίτσι μου γιορτάστε φίλοι

12. Χάθηκαν οι ώρες Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Αναστάσιος Μωραΐτης
Ο ένας έφυγε νωρίς | ο άλλος φεύγει τώρα | η μοναξιά μ΄ απόμεινε | τα δάκρυα κι ο πόνος | Χάθηκαν οι ώρες | Χάθηκαν, να χαρώ | Χάθηκαν οι ελπίδες | Χάθηκαν, να σε βρω | Εικόνισμα η μοναξιά | η λησμονιά καντήλι | χωρίς κλειδί η πόρτα σου | ο πόνος για να φύγει

13. Που θα πάει Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Καγιάντας
Κάθισε πλάι μου και μίλησέ μου | για αυτά που κα, για αυτά που κάποτε θα 'ρθουν | και ένα τραγούδι σου, τραγούδησέ μου | που να μιλάει για καημούς που θα χαθούν | Πού θα πάει, πού θα πάει | θα γελάσουμε κι εμείς | τι κι αν ως τώρα, | δε μας πόνεσε κανείς | Άσε τα χέρια μου, μες τα δικά σου | σαν δυο πουλιά, σαν δυο πουλιά να ζεσταθούν | ψιθύρισέ μου τα μυστικά σου | και άκου τα χείλια μου τι έχουν να σου πουν | Πού θα πάει, πού θα πάει | θα γελάσουμε κι εμείς | τι κι αν ως τώρα, | δε μας πόνεσε κανείς

14. Δε σε μπορώ Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Νίκος Καλλίτσης | Στίχοι: Νίκος Καλλίτσης
Μια πάνω | και μια κάτω με γκρεμίζεις | ζωή σ' αρέσει | να με βασανίζεις | Δεν σε μπορώ | βρε ζωή δεν σε μπορώ | τόσο να σε λαχταρώ | κι όμως να μη σε χαρώ | Ένα βήμα μπρος και δύο πίσω | έτσι δεν αξίζει να σε ζήσω | Ανεβαίνω κατεβαίνω | πέφτω στη στροφή | μα θα πατήσω κάποτε και στην κορφή | Δεν σου γυρεύω | τίποτε μεγάλο | μόνο φαρμάκι | μη με ποτίζεις άλλο | Κι αν σου μιλώ | βρε ζωή κι αν σου μιλώ | τις κουβέντες μου χαλώ | δε θα βρω από σε καλό

15. Χτες το βράδυ Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Χθες στο βράδυ, στ' όνειρό μου | είδα πως μου μίλησες | είπες πάλι τ΄όνομά μου | και στο σπίτι γύρισες | Χθες το βράδυ μ΄αγαπούσες | κι η καρδιά μου μέρωσε | κι όμως, πιο πολύ πονάω | τώρα που ξημέρωσε | Χθες το βράδυ στ' όνειρό μόνο | να πεθάνω έλεγα | κοίταζα την ομορφιά σου | κι όλην ώρα έκλαιγα

16. Χωρισμός Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Γιάννης Ρίτσος
Το βράδυ σ΄ έκρυψε βουβά | στο βιολετί σκοτάδι | βαθύς ο χτύπος του κουβά | στο διπλανό πηγάδι | Ο κάθε δρόμος βγάζει αργά | μπρος στην δική σου πόρτα | πικρό φεγγάρι σεργιανά | στα πεθαμένα χόρτα | Ποτίζει τα βασιλικά | κι είναι πληγή και πόνος | μύρα νωπά | μύρα γλυκά | και τ΄ ανασαίνω μόνος

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης