Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2012

60 μεγάλες επιτυχίες με τον Μανώλη Αγγελόπουλο





















Ο Μανώλης Αγγελόπουλος σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Τα μαύρα μάτια σου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Άγνωστος | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Μη φύγεις | και ποτέ μη μ' αρνηθείς | Τα μαύρα μάτια σου | όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε | και την καρδιά μου συγκλονίζουνε | όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε | κάποια αγάπη μου παλιά | Μέσα στα μάτια σου | κοιτάζω εκείνη που αγαπούσα μέχρι χτες | εκείνη που άνοιξε στα στήθια μου πληγές | τα μαύρα μάτια σου μ' ανάβουν πυρκαγιές | Τα μαύρα μάτια σου | όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε | και την καρδιά μου συγκλονίζουνε | όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε | κάποια αγάπη μου παλιά

02. Η διπρόσωπη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Σβήσε με κυρά μου | απ' τα τεφτέρια σου | κι άντε ν' ανταμώσεις | ξανά τα ταίρια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Δώσε τώρα τη καρδιά σου | σε άλλο πρόσωπο | και μαζί του τώρα παίξε | ρόλο διπρόσωπο | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Σβήσε με κυρά μου | απ’ τα κιτάπια σου | και μοίραζε όπου θέλεις | τώρα τα χάδια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε

03. Η μάνα η Τούρκα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Δημήτρης Μηλιός | Στίχοι: Κώστας Μαλκότσης
Δυο μάνες κλαίγανε | τα ίδια λέγανε τα μοιρολόγια | για γιους που θρέψανε | κι αυτοί πιστέψανε σε κούφια λόγια | Και οι δυο λεβέντες, για δυο κουβέντες | είναι στο χώμα, είναι στο χώμα | Και η μάνα η Τούρκα, και η μάνα η Γκρέκα | τους κλαιν ακόμα, τους κλαιν ακόμα | Στα ξένα σμίξανε | και οι δυο τραβήξανε λάζο μαχαίρι | "άπιστε!" βρίζανε | κι ύστερα στήσανε ψηλά το χέρι

04. Κατηγόρησαν εμένα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θοδωρής Καμπουρίδης | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Κατηγόρησαν εμένα | πως την έδιωξα εγώ | δεν το λέω σε κανένα | το κρατάω μυστικό. | Ας ρωτήσετε εκείνη | το ποιός φταίει να σας πει | δίχως όμως να ντραπεί | στον Θεό να ορκιστεί | την αλήθεια να σας πει | δίχως όμως να ντραπεί. | Κατηγόρησαν εμένα | και δεν ξέρω τι να πω | μα σας λέω πως δεν θέλω | ούτε να την ξαναδώ. | Ας ρωτήσετε εκείνη | το ποιός φταίει να σας πει | δίχως όμως να ντραπεί | στον Θεό να ορκιστεί | την αλήθεια να σας πει | δίχως όμως να ντραπεί.

05. Στην ακρογιαλιά στον Γκίνη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Αρχιτεκτονίδης | Στίχοι: Νίκος Μπακογιάννης
Στην ακρογιαλιά στον Γκίνη | Σ’ ένα ψαροκαφενέ | Η καρδιά μου έχει μείνει | Αμανάτι, μα το ναι | Μέμη, Φραγκοσυριανέ | Με τον ψαροκαφενέ | Πιάσε ούζο και χταπόδι | Να τα πιούμε ρεφενέ | Πιάσε ούζο και χταπόδι | Να τα πιούμε ρεφενέ | Παραγάδι και μελτέμι | Και ψαράδικες φωνές | Και στου ξέμπαρκου του Μέμη | Φέγγει ο ψαροκαφενές | Μέμη, Φραγκοσυριανέ | Με τον ψαροκαφενέ | Πιάσε ούζο και χταπόδι | Να τα πιούμε ρεφενέ | Πιάσε ούζο και χταπόδι | Να τα πιούμε ρεφενέ | Στην ακρογιαλιά στον Γκίνη | Μες στο φράγκικο χωριό | Η καρδιά μου έχει ξεμείνει | Και θα πάω να την βρω | Μέμη, Φραγκοσυριανέ | Με τον ψαροκαφενέ | Πιάσε ούζο και χταπόδι | Να τα πιούμε ρεφενέ | Πιάσε ούζο και χταπόδι | Να τα πιούμε ρεφενέ

06. Σου χαρίζω την καρδιά μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Λευτέρης Ζέρβας | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Σου χαρίζω αγάπη μου | σου χαρίζω την καρδιά μου | που την ράγισες | τη στιγμή που για ένα άλλον | με παράτησες | Ρίξ’ την στη φωτιά για να καεί | Ρίξ’ την στη φωτιά | δεν μπορεί αγάπη να σταθεί | μέσα στην ψευτιά | μέσα στη φωτιά κι αν πέσει | πιο πολύ δεν θα πονέσει | σου χαρίζω αγάπη μου | σου χαρίζω την καρδιά μου | που την ράγισες | Σου χαρίζω αγάπη μου | σου χαρίζω την καρδιά μου | που την ράγισες | σου χαρίζω την καρδιά μου | που την ράγισες

07. Αυτή τη νύχτα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Αντώνης Πολίτης | Στίχοι: Βαγγέλης Σίμος
Αυτή τη νύχτα | άλλα χέρια σ’ αγκαλιάζουνε | και την καρδιά μου | χίλια μαχαίρια την κομματιάζουνε | Πώς μπορείς όμως για πες μου | άλλα χείλη να φιλάς | και μια όμορφη αγάπη | σε μια νύχτα να ξεχνάς | Αυτή τη νύχτα | τα όνειρά μου σαν τ’ άστρα σβήνουνε | γύρνα και οι πίκρες | στην καρδιά μου χαρές να γίνουνε

08. Δωσ’ μου, φίλε, τη φωτιά σου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Δως μου φίλε την φωτιά σου | το τσιγάρο μου να ανάψω | όσα είπαμε να κάψω | η γυναίκα που αγαπούσα | είναι σήμερα δικιά σου | δως μου φίλε την φωτιά σου | Σαν το τσιγάρο αδερφέ μου να καώ | δεν την μισώ ούτε κακία της κρατάω | σαν το τσιγάρο αδερφέ μου να καώ | μα και δική σου εγώ την αγαπάω | Δως μου φίλε την φωτιά σου | το τσιγάρο μου να ανάψω | την αγάπη μου να κάψω | η γυναίκα που λατρεύω | μες τα χέρια τα δικά σου | δως μου φίλε την φωτιά σου

09. Ρούμπα μπα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βούλα Πάλλα | Στίχοι: Βούλα Πάλλα
Ρούμπα μπα ρούμπα μπα | Ρούμπα, ρούμπα μπα | Παίζουν όλοι τον ζουρνά | και φωνάζουν ρούμπα μπα | Και μια χήρα η κακομοίρα | δεν είχε στον ήλιο μοίρα | Και μια χήρα μια νταρντάνα | έψαχνε για να ‘βρει άντρα | Βάλ’ το λόχο στη γραμμή | να διαλέξει και να βρει

10. Αυτή η κυρία Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θοδωρής Καμπουρίδης | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Αυτή η κυρία | κυρία που τη λέτε | αυτή με άφησε | στο χώμα να με πατούν | Θα ‘ρθεί μια μέρα | που με πείσμα θα χτυπιέται | δεν είναι άξια κυρία να την λέτε | γι' αυτά τα λάθη θα μετανιώσει | θα μετανιώσει | Αυτή είναι μόνο άξια | ξένα χείλη να φιλάει | αυτή δεν είναι άξια | το όνομά μου να κρατάει

11. Δεν αντέχω Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Δεν αντέχω άλλο πια | μες τη μαύρη μοναξιά | γύρνα αγάπη μου | Για σένα λιώνω αγάπη γλυκιά μου | για σένα μόνο κτυπάει καρδιά μου | τα δίνω όλα να σ’ έχω κοντά μου | Τα φιλιά σου νοσταλγώ | τα θυμάμαι και πονώ | γύρνα αγάπη μου | Για σένα λιώνω αγάπη γλυκιά μου | για σένα μόνο κτυπάει καρδιά μου | τα δίνω όλα να σ’ έχω κοντά μου | Τα βάσανα με ζώσανε | και μ’ έχουν αρρωστήσει | και μόνο η αγάπη σου | μπορεί να μ' αναστήσει

12. Στου Ποδονίφτη τα ταβερνάκια Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Αρχιτεκτονίδης | Στίχοι: Κατερίνα Πανάγου
Στου Ποδονίφτη τα ταβερνάκια | Κάποτε σμίγαμε | Παλιοελλαδίτες και προσφυγάκια | Τα κουτσοπίναμε | Όμορφα χρόνια, αχ να γυρίζατε | Τα παραμύθια της πρώτης νιότης | Να μας θυμίζατε. | Τι ήταν οι αγάπες, παραμυθάκια | Που δεν τελειώνανε | Κι από τις βόλτες μες στα σοκάκια | Οι σόλες λιώνανε | Όμορφα χρόνια, αχ να γυρίζατε | Τα παραμύθια της πρώτης νιότης | Να μας θυμίζατε. | Φωτιά το αίμα και τα μεράκια | Μας βαλαντώνανε | Προσφυγοπούλες σαν λουλουδάκια | Μας παλαβώνανε | Όμορφα χρόνια, αχ να γυρίζατε | Τα παραμύθια της πρώτης νιότης | Να μας θυμίζατε.

13. Δεν ξέρω αν σ’ αγαπώ Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Αντώνης Πολίτης | Στίχοι: Βαγγέλης Σίμος
Κάθομαι και σκέφτομαι | αν σ' έβλεπα σήμερα τι θα 'νιωθα | αν θα μπορούσα να σε κοιτάξω | αν έτρεχα να σ' αγκαλιάσω | αν δάκρυζε απ' αγάπη η καρδιά μου | η ζήταγα να φύγεις μακριά μου | Δεν ξέρω αν 'αγαπώ | ή σε μισώ δεν ξέρω | και την καρδιά μου όλο ρωτώ | και υποφέρω | Κάθομαι και σκέφτομαι | αν σ' έβλεπα σήμερα τι θα 'νιωθα | αν θα μπορούσα να σου μιλήσω | αν έτρεχα να σε φιλήσω | αν σου δίναν τα μάτια μου συγγνώμη | ή σου 'λεγαν πως σε μισούν ακόμη

14. Κι απόψε μες στην παγωνιά Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιάννης Παλαιολόγος | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Για ένα λάθος που έχω κάμει | συγχώρεσέ με γλυκιά μου αγάπη | συγχώρεσέ με γλυκιά μου αγάπη | για τους ανθρώπους είναι τα λάθη | Κι αν δεν με θέλεις να 'ρθώ κοντά σου | θα 'ρχομαι μόνο στα όνειρά σου | Για ένα λάθος που έχω κάμει | συγχώρεσέ με γλυκιά μου αγάπη | συγχώρεσέ με γλυκιά μου αγάπη | για τους ανθρώπους είναι τα λάθη | Τώρα κατάλαβα σ' έχω πικράνει | και την ζωή σου έχω μαράνει | Για ένα λάθος που έχω κάμει | συγχώρεσέ με γλυκιά μου αγάπη | συγχώρεσέ με γλυκιά μου αγάπη | για τους ανθρώπους είναι τα λάθη

15. Να πεις σ’ αυτόν Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Να πεις σ' εκείνονε που σε 'χει | να πεις σ' εκείνονε που σε 'χει | να πεις σ' εκείνονε που σε 'χει | σαν Παναγιά να σε προσέχει | να πεις σ' εκείνον ναι που σε 'χει | σαν Παναγιά να σε προσέχει | Να πεις σ' αυτόν που σ' αγκαλιάζει | να πεις σ' αυτόν που σ' αγκαλιάζει | να πεις σ' αυτόν που σ' αγκαλιάζει | στα πούπουλα να σε πλαγιάζει | να πεις σ' αυτόν που σ' αγκαλιάζει | στα πούπουλα να σε πλαγιάζει | Να πεις σ' αυτόν που σε μαλώνει | να πεις σ' αυτόν που σε μαλώνει | να πεις σ' αυτόν που σε μαλώνει | τα φυλλοκάρδια μου ματώνει | να πεις σ' αυτόν που σε μαλώνει | τα φυλλοκάρδια μου ματώνει

Ο δεύτερος δίσκος

01. Όσο αξίζεις εσύ Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή | δεν αξίζουν μαζί ο ουρανός κι όλη η γη, κι όλη η γη. | Όλοι οι άντρες ποθούν στην καρδιά σου να μπουν | κι επειδή μ' αγαπάς με μισούν, με μισούν, με μισούν. | Μα εγώ σε σένα, καλή μου, | χρωστάω και τη ζωή μου, | μου άλλαξες την ψυχή μου, | τόσες συνήθειες κακές. | Με χίλιες δυο τριγυρνούσα | και τα λεφτά μου πετούσα, | αλήτης θα καταντούσα | μα όλ' αυτά μέχρι χτες. | Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή..

02. Ανέβα στο τραπέζι μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ | Πάρε το ντέφι κι ήρθα στο κέφι | μη μου χαλάς τα γούστα | Σπάσ' το κορμί σου, έλα κουνήσου | και τίναξε τη φούστα | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ | Ανέβα στο τραπέζι μου... | Αγκάλιασέ με και φίλησέ με | και ό,τι θέλει ας γίνει | Μόνο κακία και μοχθηρία | μες στη ζωή θα μείνει | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ | Ανέβα στο τραπέζι μου...

03. Δώστε τα χέρια Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Σαν αδελφός σαν χριστιανός | ήρθα και έδωσα στα μάτια σας το φως | δεν υπάρχει πια κακία στη καρδιά | διώχτε την έξω την απανθρωπιά | Δώστε τα χέρια | τον Θεό παρακαλώ | εχθροί και φίλοι σαν αδέλφια | να πιάσουμε όλοι το χορό | Όσο μπορείς να προσπαθείς | τη καλοσύνη σου και σε άλλον να τη πεις | κι αν θα πικραθείς | δεν πρέπει να το πεις | μόνο χαμογέλα δίχως να φανείς

04. Είσαι όμορφη, κυρά μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Αρχιτεκτονίδης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Με ξεμυάλισες κυρά μου | Και διαρκώς παραμιλώ | Κι όλοι μες στη γειτονιά μου | Με φωνάζουνε τρελό | Είσαι όμορφη, κυρά μου | Σαν μικρό τριαντάφυλλο | Μα τι κρίμα, στα όνειρά μου | Μοναχά να σε φιλώ | Σαλονάκι η καρδιά μου | Έλα, που σε προσκαλώ | Κι αν σου πω, «γίνε δικιά μου» | Πες και συ «με το καλό» | Είσαι όμορφη, κυρά μου | Σαν μικρό τριαντάφυλλο | Μα τι κρίμα, στα όνειρά μου | Μοναχά να σε φιλώ | Κι αν δεν με πονάς κυρά μου | Σε θερμοπαρακαλώ | Τα παραμιλήματά μου | Ρίχτα όλα στο γιαλό | Είσαι όμορφη, κυρά μου | Σαν μικρό τριαντάφυλλο | Μα τι κρίμα, στα όνειρά μου | Μοναχά να σε φιλώ

05. Το μαχαίρι της αγάπης Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Θοδωρής Καμπουρίδης
Στάλα, στάλα στάζει | Στάλα, στάλα στάζει | το αίμα απ' την καρδιά μου | που με μια σου μαχαιριά | τρύπησε τα σωθικά μου | Το μαχαίρι σου μικρή μου | στη καρδιά μου κάρφωσες | το μαχαίρι της αγάπης | την καρδιά μου μάτωσε | Φαίνεται μοιραίο ήταν | φαίνεται μοιραίο ήταν | να δεχτώ τη μαχαιριά σου | να πονέσω εγώ για σένα | μόνο για την ομορφιά σου | Το μαχαίρι σου μικρή μου | στην καρδιά μου κάρφωσες | το μαχαίρι της αγάπης | την καρδιά μου μάτωσε

06. Όταν ακούω νύχτα τη βροχή Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Ανδρέας Σπυρόπουλος | Στίχοι: Θοδωρής Καμπουρίδης
Όταν ακούω νύχτα τη βροχή | Δεν κλείνουν με τίποτα τα μάτια | Θυμάμαι όταν έφευγες εσύ | Και γίνονται τα στήθια μου κομμάτια | Έκλαιγε μαζί μου κι ο Θεός | Τη νύχτα που με άφηνες γλυκιά μου | Και ένιωθα στα στήθια μου κενό | Κλαίγαμε παρέα στο στενό | Η βροχή ο βοριάς μες τη νύχτα | Κι η καρδιά μου | Όταν ακούω νύχτα τη βροχή | Πονάω σαν αγρίμι λαβωμένο | Θυμάμαι τη γλυκιά σου τη μορφή | Να χάνεται στη νύχτα και πεθαίνω

07. Και συ, και συ Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Σβήστε μου τα φώτα | να σας τραγουδήσω | μια χαμένη αγάπη | και ένα χωρισμό | σβήστε μου τα φώτα | μήπως και δακρύσω | από της καρδιάς μου | τον κατακλυσμό | Και συ, και συ | που μεθάς απ' της αγάπης το κρασί | τραγούδα μαζί μου και συ | και συ, και συ, και συ | Σβήστε μου τα φώτα | να ακουστεί η φωνή μου | μέσα απ' το σκοτάδι | και την σιγαλιά | έδωσα ότι είχα | σώμα και ψυχή μου | για να πάρω πίσω | πίκρα και απονιά

08. Γιατί, γλυκέ μου τύραννε Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Αρχιτεκτονίδης | Στίχοι: Κατερίνα Πανάγου
Γιατί, γλυκέ μου τύραννε | Τα χέρια σου μου πήρανε | Όνειρα και καρδιά | Και οι χαρές που ζήσαμε | Κεράκια ήταν και σβήσανε | Μέσα σε μια βραδιά | Ανάθεμά σε τύχη μου | Μου ρήμαξες το σπίτι μου | Και στην καρδιά μου | Έβαλες φωτιά | Ανάθεμά σε τύχη μου | Γιατί μέσα στα στήθη μου | Δεν έβαζες μια πέτρα | Για καρδιά | Δεν έβαζες μια πέτρα | Για καρδιά | Πολύ αργά το ένοιωσα | Πως την καρδιά μου έδωσα | Σε άστατη ψυχή | Γιατί αυτή π’ αγάπησα | Μου φεύγει, και χαράμισα | Άδικα μια ζωή | Ανάθεμά σε τύχη μου | Μου ρήμαξες το σπίτι μου | Και στην καρδιά μου | Έβαλες φωτιά | Ανάθεμά σε τύχη μου | Γιατί μέσα στα στήθη μου | Δεν έβαζες μια πέτρα | Για καρδιά | Δεν έβαζες μια πέτρα | Για καρδιά

09. Μια φωτιά Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μια φωτιά στην καρδιά | μ' άναψε και καίει | δεν αντέχω άλλο πια | για να ζω στη μοναξιά | Γιατί σ' αγαπώ και για σένανε πονώ | της αγάπης το μαράζι | μ’ έχει κάνει σαν τρελό | μια φωτιά στην καρδιά | μ' άναψε και καίει

10. Δεν ξεχνάω τα βράδια μας Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θοδωρής Καμπουρίδης | Στίχοι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Πολλές φορές μπορεί να αγαπώ | πολλές φορές μπορεί να σε μισώ | μα να το ξέρεις μάτια μου | εσένα θα αγαπάω | και στη ζωή όταν πονώ | εσένα θα ζητώ | Δεν ξεχνάω τα βράδια μας | τα φιλιά μας και τα χάδια μας | δεν ξεχνάω ποτέ αγάπη μου | δεν ξεχνάω ποτέ | Εσύ θα είσαι πάντα η χαρά μου | και σύντροφος πιστός στα όνειρά μου | καμιά δύναμη ποτέ εμάς δεν θα χτυπήσει | κανένα μίσος στη ζωή εμάς δεν θα χωρίσει

11. Πήρε φωτιά η Καλαμαριά Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θοδωρής Καμπουρίδης | Στίχοι: Κώστας Λιβανός
Πήρε φωτιά η Καλαμαριά | Απ' τα γλυκά σου τα μάτια | Τρελαίνεις τους καρντάσηδες | Και γίνονται κομμάτια | Με τρέλανες και 'μένα | Καλαμαριώτισσα | Σμυρνιά προσφυγοπούλα | Σαλονικιώτισσα | Μια φωτιά, μια φωτιά | Πήρε η Καλαμαριά και η καρδιά μου | Μια βραδιά, μια βραδιά | Για σένα Θεσσαλονικιά μου

12. Χαράματα πάλι Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιάννης Παλαιολόγος | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Χαράματα πάλι την πόρτα κτυπάς | με δάκρυα τώρα συγνώμη ζητάς | πριν πάρεις απόφαση πίσω να ‘ρθείς | έπρεπε πρώτα καλά να σκεφτείς | πως δεν χωράνε σε αυτή τη φωλιά | τα προδομένα δικά σου φιλιά | Τώρα ψάχνω να βρω κουράγιο | να ξεχάσω τα παλιά | έχω γίνει σωστό ναυάγιο | φύγε, φύγε δεν σε θέλω πια | Χαράματα πάλι γιατί με ξυπνάς | με κλάματα τώρα αγάπη ζητάς | μην ψάχνεις να βρεις | μες τη στάχτη φωτιά | έχει παγώσει η δική μου η καρδιά | και δεν χωράνε σε αυτή τη φωλιά | τα προδομένα δικά σου φιλιά | Τώρα ψάχνω να βρω κουράγιο | να ξεχάσω τα παλιά | έχω γίνει σωστό ναυάγιο | φύγε, φύγε δεν σε θέλω πια

13. Δε θα’ σαι εσύ Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Όποια και να 'ρθει μετά από σένα | τα πικραμένα μου τα χείλη να φιλήσει | ίσως να κάνει θυσίες για μένα | ίσως μια μέρα να με συγκινήσει. | Μα δε θα 'σαι εσύ, δε θα 'σαι εσύ | που μου μιλούσες γι’ αγάπη | γι' αγάπη με τόση ανθρωπιά. | Μα δε θα’ σαι εσύ, δε θα 'σαι εσύ | που με φιλούσες και έλιωνα | σαν κερί στη φωτιά. | Όσες αγάπες και να γνωρίσω | εσύ θα είσαι η μεγάλη αγαπημένη, | κι αν κάποια μέρα ξαναγαπήσω | η θύμησή σου θα με πεθαίνει.

14. Γαρύφαλλο στ’ αυτί Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Γαρύφαλλο στ' αυτί και πονηριά στο μάτι | Η τσέπη άδεια πάντοτε, μα η καρδιά γεμάτη | Γαρύφαλλο στ' αυτί και ποιος θα σου τ' αρπάξει | Σφιχτή γροθιά το στήθος σου, που σκίζει το μετάξι | Χτύπα τα πόδια τσίφτισσα, τσιγγάνα τουρκογύφτισσα | Τσιγγάνα τουρκογύφτισσα, χτύπα τα πόδια τσίφτισσα | Γαρύφαλλο στ' αυτί και στα μαλλιά μαντήλι | Είναι το στόμα σου δροσιά, είναι φωτιά τα χείλη | Γαρύφαλλο στ' αυτί, στο στόμα το τσιγάρο | Πού είναι το τσαντίρι σου, για να 'ρθω να σε πάρω | Φέρε μια βόλτα τσίφτισσα, τσιγγάνα τουρκογύφτισσα | Τσιγγάνα τουρκογύφτισσα, φέρε μια βόλτα τσίφτισσα

15. Άιντες, άιντες Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Άιντε καλέ μελαχρινή | με τη χαδιάρα την φωνή | τα μαύρα σου ματόφρυδα | το κόκκινό σου στόμα | με ρίξαν άρρωστο βαριά | στου θανατά το στρώμα | Άιντες, άιντες, άιντες, άιντες | βάζω τη ζωή μου για άλλες | ή δική μου θα σε κάνω | ή θα παίζω με τον χάρο | άιντες, άιντες, άιντες, άιντες | Άιντε καλέ μελαχρινή | με τη χαδιάρα την φωνή | με κοίταξες και κάηκα | με φίλησες και λιώνω | κι έπεσα άρρωστος βαριά | από αγάπης πόνο

Ο τρίτος δίσκος

01. Ο πρόσφυγας Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Δίνω στο παιδί μπαξίσι | πέντε τάλιρα χρυσά | άιντε να μου τραγουδήσει | δυο Σμυρναίικα παλιά. | Να μου το πει τον αμανέ | και ας πεθάνω, μα το ναι. | Εγώ 'μαι πρόσφυγας ξεριζωμένος | και με Σμυρναίικα παλιά νανουρισμένος. | Όσα έχω αποχτήσει | πρόσφυγας στην ξένη γη | σου τα δίνω όλα μπαξίσι | και τραγούδα ως την αυγή. | Πες το, καλέ, τον αμανέ | και ας πεθάνω, μα το ναι. | Εγώ 'μαι πρόσφυγας ξεριζωμένος | και με Σμυρναίικα παλιά νανουρισμένος.

02. Φοβάμαι να γελάσω Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θοδωρής Καμπουρίδης | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Φοβάμαι να γελάσω στους ανθρώπους | γιατί αν δούνε πως τους αγαπώ | θα ψάξουνε να βρούνε | χίλιους τρόπους | να με στραυρώσουνε σαν τον Χριστό | Γιατί οι καλοί | θα είναι πάντοτε τα θύματα | σ' αυτόν τον κόσμο τον κακό | κι απ' τη ζωή θα παίρνουν | μόνο τα χτυπήματα | και το μικρότερο το μερτικό | Φοβάμαι να σ' ανοίξω την καρδιά μου | κι ας λες πως είσαι | φίλος κι αδερφός | γιατί αν θα σου πω τα όνειρά μου | φοβάμαι πως θα βγεις και σύ εχθρός

03. Τι να σου ‘χουν πει Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Λευτέρης Ζέρβας | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Τι να σου 'χουν πει | και δεν με πιστεύεις άλλο πια | ξέρω μόνο εγώ πόσο σ' αγαπώ | πόσο υποφέρω για σένα | Ό,τι κι αν κάνουν όσα κι αν πουν | αυτό που θέλουν δεν θα το δουν | δεν σβήνει μια αγάπη | φτιαγμένη με δάκρυ | για πες μου καλή μου τι σου λένε | και δε με πιστεύεις άλλο πια | ξέρω μόνο εγώ πόσο σ' αγαπώ | πόσο υποφέρω για σένα

04. Να ‘ταν να ‘ρχόταν ο Χριστός Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Αρχιτεκτονίδης | Στίχοι: Καίτη Πανάγου
Να ‘ταν να ‘ρχόταν ο Χριστός | Να ‘ταν να ‘ρχόταν ο Χριστός | Πάλι στη γη | Να πάω κοντά του και κουράγιο | Να γυρέψω | Να δω πως γιάτρευε των άλλων | Την πληγή | Ίσως μπορέσω την δική μου | Να γιατρέψω | Άνθρωποι, άνθρωποι | Λάθος δρόμο πήρατε | Λάθος περπατάτε | Χάνεται ο Παράδεισος | Μας προσμένει άβυσσος | Άνθρωποι, που πάτε; | Να ‘ταν να ‘ρχόταν ο Χριστός | Να ‘ταν να ‘ρχόταν ο Χριστός | Κάποιαν αυγή | Να πάω κοντά του και μαζί | Να περπατήσω | Να σταυρωθώ όπως κι αυτός | Χωρίς οργή | Κι ίσως μπορέσω τους ανθρώπους | Να γνωρίσω | Άνθρωποι, άνθρωποι | Λάθος δρόμο πήρατε | Λάθος περπατάτε | Χάνεται ο Παράδεισος | Μας προσμένει άβυσσος | Άνθρωποι, που πάτε; | Να ‘ταν να ‘ρχόταν ο Χριστός

05. Η κουβέρτα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης
Είχα το ’να, είχα τ’ άλλο, | πλούτη, όνομα μεγάλο, | ώσπου τα ’μπλεξα με σένα | κι όλα πήγανε χαμένα. | Τα χατίρια σου αβέρτα | κι έμεινα με μια κουβέρτα, | μια κουβέρτα μπαλωμένη | και καρδιά σακατεμένη. | Είχα το ’να, είχα τ’ άλλο | στην καρδιά μου πριν σε βάλω, | κρουαζιέρες και καζίνα, | με κατάστρεψες, τσαχπίνα.

06. Σ’ αναζητώ Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
O πόνος με πληγώνει | γιατί είσαι μακριά μου | αγάπη γλυκειά μου | αγάπη γλυκειά μου. | Προσπαθώ να σε ξεχάσω, | όμως δεν μπορώ. | Κάθε ώρα σε θυμάμαι | και σ’ αναζητώ, | κάθε ώρα σε θυμάμαι | και σ' αναζητώ. | Τα φιλιά που μου ’χεις δώσει | καίνε σαν φωτιά, | η ζεστή αγκαλιά σου | δεν υπάρχει πια. | Πού να είσαι τώρα | νά ’ρθω να σε βρω; | Κάθε ώρα σε θυμάμαι | και σ' αναζητώ, | κάθε ώρα σε θυμάμαι | και σ' αναζητώ.

07. Άραγε με σκέφτεσαι; Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Στέφανος Βαρτάνης | Στίχοι: Στέφανος Βαρτάνης
Άραγε με σκέφτεσαι καθόλου | άραγε ποτέ σου με θυμάσαι | δεν το πιστεύω πως μπορεί | να μ' έχεις πια ξεχάσει | δεν το πιστεύω πως μπορεί | να μ' έχεις πια ξεγράψει | εμείς που ζήσαμε μαζί | χαρές και λύπες στη ζωή | Εμείς που ήπιαμε νερό | στο ίδιο το ποτήρι | γιατί, γιατί, γιατί | τώρα μου δίνεις | του πόνου το ποτήρι | Άραγε ρωτάς ποτέ για μένα | άραγε ζητάς τα περασμένα | δεν θα πονάς με ξέχασες | και αγάπη θα 'χεις άλλη | είχα ελπίδα πως θα 'ρθεις | ξανά κοντά μου πάλι | τα όνειρα μου αφήσαν πια | φτάνει να κλαις φτωχή καρδιά | Εμείς που ήπιαμε νερό | στο ίδιο το ποτήρι | γιατί, γιατί, γιατί | τώρα μου δίνεις | του πόνου το ποτήρι

08. Όρκο είχα κάνει Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Γιώργος Σκούρτης
Όρκο είχα κάνει | ξανά μην αγαπήσω, | λόγια ερωτευμένα | ποτέ μην ξεστομίσω. | Λουκέτο στην καρδιά μου | είχα βάλει να την κλείσω. | Όρκο είχα κάνει και τον κράτησα | ώσπου είδα εσένα και σ’ αγάπησα. | Όρκο είχα κάνει, μα τον πάτησα, | όρκο είχα κάνει, μα σ’ αγάπησα. | Όρκο είχα πάρει | μονάχος μου να ζήσω, | απόφαση είχα πάρει | ποτέ να μην λυγίσω, | αγάπη την ψυχή μου | να ταράξει μην αφήσω.

09. Με μίσησες κι εσύ Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Στέφανος Βαρτάνης | Στίχοι: Στέφανος Βαρτάνης
Με μίσησες και συ, που αγαπούσα | Εγώ για σένα τόσο που πονούσα | Στο πλάι μου αρχόντισσα σε είχα | Μα εσύ με περιφρόνησες τρελή | Σου έδωσα τα πάντα στην ζωή μου | Αγάπη, τ’ όνομά μου και καρδιά | Μα εσύ προτίμησες τα μεγαλεία | Και έφυγες μια μέρα ξαφνικά | Με μίσησες και συ, που αγαπούσα | Εγώ για σένα τόσο που πονούσα | Τι σου ‘κανα για πες μου να το ξέρω | Σε πίκρανα ποτέ χωρίς να θέλω | Για τους ανθρώπους είναι και τα λάθη | Δεν έπρεπε σκληρά να με μισείς | Σου έδωσα τα πάντα στην ζωή μου | Αγάπη, τ’ όνομά μου και καρδιά | Μα εσύ προτίμησες τα μεγαλεία | Και έφυγες μια μέρα ξαφνικά | Με μίσησες και συ, που αγαπούσα | Εγώ για σένα τόσο που πονούσα

10. Με βαμμένα τα χείλη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιάννης Παλαιολόγος | Στίχοι: Γιώργος Ρουβέλας
Με βαμμένα τα χείλη γυρνάς | και φαρμάκι εμένα κερνάς | Μ' αγκαλιάζεις μα κρύα τα χάδια σου | στο λαιμό μαρτυρούν τα σημάδια σου | πως κι αλλού τα φιλιά σου κερνάς | με βαμμένα τα χείλη γυρνάς | Την ντροπή σου δεν κρύβουν τα χρώματα | κι' όσα πάνω σου βάζεις αρώματα | πρώτα άλλον το ξέρω φιλάς | Με βαμμένα τα χείλη γυρνάς | Με βαμμένα τα χείλη γυρνάς | μα πικρά τα φιλιά που κερνάς | μ' αραδιάζεις αγάπης επίθετα | μα στα μάτια σου βλέπω τ' αντίθετα | πως κι αλλού τα φιλιά σου κερνάς | με βαμμένα τα χείλη γυρνάς

11. Μόνος τώρα ψάχνω Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Αρχιτεκτονίδης | Στίχοι: Κώστας Νίτσος
Κλεισμένη η καρδιά μου κι απόψε στον πόνο | Καημός με τυλίγει βαθειά στην ψυχή | Εκείνα τα μάτια που είχαν τον ήλιο | Μ’ αφήσαν και φύγαν μια νύχτα πικρή | Μόνος τώρα ψάχνω κάτω από τον πόνο | Για να βρω εκείνης το χαμένο δρόμο | Ματώσαν τα χέρια που χτίζαν αγάπη | Τα χείλη που δίναν δροσιά την αυγή | Γινήκανε λύπη, γινήκανε χιόνι | Νεκρά χελιδόνια σε μαύρο νησί | Μόνος τώρα ψάχνω κάτω από τον πόνο | Για να βρω εκείνης το χαμένο δρόμο

12. Όση γλύκα έχουν τα χείλη σου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά. | Η ματιά σου και τα χείλη σου με φέρανε κοντά σου | αλλά η καρδιά σου με διώχνει μακριά. | Τι ειρωνεία, τι τυραννία, | ν’ αγαπώ και να πονώ. | Όμως δεν είν’ αμαρτία να σ’ αγαπώ με λατρεία | και ν' αντικρίζω κακία κρυμμένη μες στα φιλιά; | Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά. | Τι ειρωνεία, τι τυραννία, | ν’ αγαπώ και να πονώ. | Όμως δεν είν’ αμαρτία να σ’ αγαπώ με λατρεία | και ν’ αντικρίζω κακία κρυμμένη μες στα φιλιά; | Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά.

13. Τι να κάνω για να σε κρατήσω Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Σμαρούλα Μαραγκουδάκη
Τι να κάνω για να σε κρατήσω | Μια ζωή σου έδωσα | Πόσο πιο πολύ να σ’ αγαπήσω | Σαν Θεό μου σ’ ένοιωσα | Που μοιράζουν καλοσύνη | Λίγα αισθήματα να βρεις | Τώρα που η ζωή μου σβήνει | Λίγο να με λυπηθείς | Που μοιράζουν καλοσύνη | Λίγα αισθήματα να βρεις | Τώρα που η ζωή μου σβήνει | Λίγο να με λυπηθείς | Τι να κάνω για να σε κρατήσω | Μια ζωή σου έδωσα | Πόσο πιο πολύ να σ’ αγαπήσω | Σαν Θεό μου σ’ ένοιωσα | Τι να κάνω για να μη σε χάσω | Όλα τα θυσίασα | Πόσο χαμηλά θέλεις να φτάσω | Στο μηδέν πλησίασα | Που μοιράζουν καλοσύνη | Λίγα αισθήματα να βρεις | Τώρα που η ζωή μου σβήνει | Λίγο να με λυπηθείς | Που μοιράζουν καλοσύνη | Λίγα αισθήματα να βρεις | Τώρα που η ζωή μου σβήνει | Λίγο να με λυπηθείς | Τι να κάνω για να μη σε χάσω | Όλα τα θυσίασα | Πόσο χαμηλά θέλεις να φτάσω | Στο μηδέν πλησίασα | Που μοιράζουν καλοσύνη | Λίγα αισθήματα να βρεις | Τώρα που η ζωή μου σβήνει | Λίγο να με λυπηθείς | Που μοιράζουν καλοσύνη | Λίγα αισθήματα να βρεις | Τώρα που η ζωή μου σβήνει | Λίγο να με λυπηθείς | Τι να κάνω για να σε κρατήσω | Μια ζωή σου έδωσα | Πόσο πιο πολύ να σ’ αγαπήσω | Σαν Θεό μου σ’ ένοιωσα

14. Παραπονιάρικο Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιάννης Παλαιολόγος | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Παραπονιάρικο, | αμάν για τα γινάτια σου. | Με το παραμικρό | βουρκώνουνε τα μάτια σου. | Όταν σε μαλώνω, λέξη δεν μου λες, | μόνο κάθεσαι και κλαις. | Παραπονιάρικο, | αμάν για τα γινάτια σου. | Με το παραμικρό | βουρκώνουνε τα μάτια σου. | Παραπονιάρικο, | αμάν αυτό το κλάμα σου. | Για να με τυραννάς | σε γέννησε η μάνα σου. | Όταν σε μαλώνω, λέξη δεν μου λες, | μόνο κάθεσαι και κλαις. | Παραπονιάρικο, | αμάν για τα γινάτια σου. | Για να με τυραννάς | σε γέννησε η μάνα σου.

15. Άραγε που να ‘σαι Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Ατραϊδης
Όλα τα καράβια, | τρένα κι αεροπλάνα | ψάχνω ένα, ένα | και τα ρωτώ για σένα. | Ρωτάω και το κύμα, | ρωτάω και τ’ αγέρι. | Κανένας δεν σε είδε, | κανένας δεν σε ξέρει. | Άραγε πού να ’σαι, | πού ξενοκοιμάσαι | χαίρεσαι, λυπάσαι, | πέθανες ή ζεις; | Χίλια χτυποκάρδια | έβαλα σημάδια | μήπως βρεις τα χνάρια | της επιστροφής. | Όλα τα καράβια, | τρένα κι αεροπλάνα | έρχονται και φεύγουν | και σένα δεν σε φέρνουν. | Δεν ξέρω τι να κάνω | και τι να υποθέσω. | Να περιμένω ακόμα | ή μαύρα να φορέσω;

Ο τέταρτος δίσκος

01. Καλή τύχη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δικιά σου | εγώ φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δική σου | εγώ φεύγω από τη ζωή σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας

02. Μαγκάλα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Στράτος Ατταλίδης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Σ’ έχω βάλει μέσα στην καρδιά μου | αχ! Μαγκάλα, έχεις τόση ομορφιά | Μαγκάλα, Μαγκάλα, κόρη του Μαχαραγιά. | Τα γλυκά σου μαύρα μάτια | λάμπουνε σαν τα διαμάντια | αχ! και μ’ ανάψανε φωτιά | αχ! έλα δεν αντέχω πια | αχ! κόρη του Μαχαραγιά. | Α, α, α, α, α, α, αχ | Φωτιά μου καίει την καρδιά, αχ! | και λιώνω νύχτα μέρα, αχ! | Α, α, α, α, α, α, αχ | Ήθελα να σ’ έκανα δική μου | αχ! Μαγκάλα, μοναχά για μια βραδιά | Μαγκάλα, Μαγκάλα, κόρη του Μαχαραγιά. | Τα γλυκά σου μαύρα μάτια | λάμπουνε σαν τα διαμάντια | αχ! και μ’ ανάψανε φωτιά | αχ! έλα δεν αντέχω πια | αχ! κόρη του Μαχαραγιά.

03. Σε μια νύχτα γέρασα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Στέφανος Βαρτάνης | Στίχοι: Στέφανος Βαρτάνης
Σε μια νύχτα γέρασα | Μια για πάντα που σ’ έχασα | Αγάπη μου, λατρεία μου  | Γιατί να μου δώσεις να πιώ | Το φαρμάκι αυτό | Απ’ τα χείλη σου που αγαπούσα | Η στερνή μου πνοή όταν βγει | Το γλυκό θα ζητήσω φιλί από σένα | Τελευταία φορά την φωνή σου ν’ ακούσω | Να μ’ αγγίξεις το χέρι | Να μου πεις στοργικά «συγχώρησέ με» | Πόσες νύχτες πόνεσα | Να ξεχάσω δεν μπόρεσα | Τα χείλη σου, τα μάτια σου ποτέ | Τόσα χρόνια μαζί | Σε μια νύχτα θολή | Χίλια όνειρα γίνανε στάχτη | Η στερνή μου πνοή όταν βγει | Το γλυκό θα ζητήσω φιλί από σένα | Τελευταία φορά την φωνή σου ν’ ακούσω | Να μ’ αγγίξεις το χέρι | Να μου πεις στοργικά «συγχώρησέ με»

04. Ο χάρος σέρνει το χορό Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Αρχιτεκτονίδης | Στίχοι: Ερρίκος Θαλασσινός
Γάμος απόψε γίνεται παντρεύεται ο χάρος | παίρνει τα μάτια π' αγαπώ αχ π' αγαπώ | και εγώ μπαίνω κουμπάρος | Γραβάτα μαύρη εγώ φορώ | κι ο χάρος σέρνει το χορό | κι ο χάρος σέρνει το χορό | γραβάτα μαύρη εγώ φορώ | Χάρε λεβέντη χόρεψε ν' ανάψουν τ' άρματά σου | Που 'φεραν την αγάπη μου, αγάπη μου | στα μαύρα δώματά σου | Γραβάτα μαύρη εγώ φορώ | κι ο χάρος σέρνει το χορό | κι ο χάρος σέρνει το χορό | γραβάτα μαύρη εγώ φορώ | Χάρε κουμπάρος έκαμα | πες μου και 'με τον τρόπο | να κόβω σαν τα γιασεμιά, αχ γιασεμιά | τα νιάτα των ανθρώπων | Γραβάτα μαύρη εγώ φορώ | κι ο χάρος σέρνει το χορό | κι ο χάρος σέρνει το χορό | γραβάτα μαύρη εγώ φορώ

05. Γίνε, καρδιά μου, μάρμαρο Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Φυλακτός
Γίνε καρδιά μου μάρμαρο | γίνε από ατσάλι | να μη ξανατολμήσουνε | να σε πληγώσουν πάλι | Αφού κανείς δεν μπόρεσε | καρδιά μου να σε νιώσει | γίνε σκληρή να μην μπορεί | κανείς να σε πληγώσει | Γίνε καρδιά μου μάρμαρο | μην δίνεις σημασία | αν σε κατηγορήσουνε | κρυφά η δημοσία | Γίνε καρδιά μου μάρμαρο | και γω να γίνω χώμα | για ν' αγαπώ να με πονούν | και γω ν' αντέχω ακόμα

06. Όταν κοιμάται ο δυστυχής Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Καραπατάκης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Όταν κοιμάται ο δυστυχής | κανείς μην τον ξυπνήσει | ξεχνάει τα πάντα ο άνθρωπος | τα μάτια του σαν κλείσει | ξεχνάει τα πάντα ο άνθρωπος | τα μάτια του σαν κλείσει | Μέσα σε ένα όνειρο | μπορεί και να ξεχάσει | αγάπησε δυστύχησε | και όλα τα 'χει χάσει | αγάπησε δυστύχησε | και όλα τα 'χει χάσει | Κάποια γυναίκα πέρασε | μέσα από τη ζωή του | ήταν βουνό και τσάκισε | το άμοιρο κορμί του | ήταν βουνό και τσάκισε | το άμοιρο κορμί του.

07. Ανατολίτισσα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θοδωρής Καμπουρίδης | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Μέσα στα μάτια όταν με κοιτάς | σε άλλους κόσμους νιώθω πως με πας | μέσα στα μάτια όταν με κοιτάς | σε άλλους κόσμους νιώθω πως με πας | Ανατολίτισσα γλυκειά μου ομορφιά | κάθε φιλί σου λάβα και φωτιά | Ανατολίτισσα γλυκειά | μου έχεις κλέψει την καρδιά | κι όταν μου λείπεις κάνω σαν παιδί | για σένα έχω τρελαθεί | Στο πέρασμά σου γίνεται χαμός | και το κορμί σου σκέτος πειρασμός | στο πέρασμά σου γίνεται χαμός | και το κορμί σου σκέτος πειρασμός

08. Ρίχ’ τε στο γυαλί φαρμάκι Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | μονορούφι να το πιω | Είναι ο πόνος μου μεγάλος | είναι ο πόνος μου μεγάλος | είναι ο πόνος μου μεγάλος | κι η φουρτούνα που περνώ | Ήταν γλυκό το στόμα της | μα ψεύτικη η αγάπη της | ψεύτικη η αγάπη της | μα ανάθεμα τα χείλη της | Ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | μονορούφι να το πιω | Ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | να το πιω σαν το κρασί | Για δυο μάτια που 'χω χάσει | για δυο μάτια που 'χω χάσει | για δυο μάτια που 'χω χάσει | μαύρη βλέπω τη ζωή | Ήταν γλυκό το στόμα της | μα ψεύτικη η αγάπη της | ψεύτικη η αγάπη της | μα ανάθεμα τα χείλη της | Ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | να το πιω σαν το κρασί

09. Ταραμπούμπα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Ω ταραμπούμπα, ταραμπούμπα | Μπούμπα, ταραμπούμπα | Ω ταραμπούμπα, ταραμπούμπα | Μπούμπα, ταραμπούμπα | Μια νύφη έψαχνα να βρω | Μεσ’ στη Θεσσαλονίκη | Στο Βόλο και στη Λάρισα | Και μεσ’ στο Λιδορίκι | Στο Βόλο και στη Λάρισα | Και μεσ’ στο Λιδορίκι | Στη Ρόδο και στη Μύκονο | Μπούμπα, ταραμπούμπα | Στις Σπέτσες και στην Πάρο | Στις Σπέτσες και στην Πάρο | Εγνώρισα πολλές μικρές | Δεν ξέρω ποια να πάρω | Και κάθισα και σκέφτηκα | Καπνίζοντας τσιγάρο | Ω ταραμπούμπα, ταραμπούμπα | Μπούμπα, ταραμπούμπα | Ω ταραμπούμπα, ταραμπούμπα | Μπούμπα, ταραμπούμπα | Στην Πάτρα και στα Γιάννενα | Μπούμπα, ταραμπούμπα | Στην Κύπρο και στην Μάνη | Στην Κύπρο και στην Μάνη | Στην Κρήτη και στην Εύβοια | Μου ζήτησαν στεφάνι | Στην Κρήτη και στην Εύβοια | Μου ζήτησαν στεφάνι | Ω ταραμπούμπα, ταραμπούμπα | Μπούμπα, ταραμπούμπα | Ω ταραμπούμπα, ταραμπούμπα | Μπούμπα, ταραμπούμπα | Τον λόγο μου τον έδωσα | Μπούμπα, ταραμπούμπα | Σε μια από την Θήβα | Σε μια από την Θήβα | Μου δίνει δεκαοχτώ αρνιά | Και δεκατρία γίδια | Μου δίνει δεκαοχτώ αρνιά | Και δεκατρία γίδια | Ω ταραμπούμπα, ταραμπούμπα | Μπούμπα, ταραμπούμπα | Ω ταραμπούμπα, ταραμπούμπα | Μπούμπα, ταραμπούμπα | Στην Ξάνθη, στην Κομοτηνή | Μπούμπα, ταραμπούμπα | Στην Δράμα, στην Καβάλα | Στην Δράμα, στην Καβάλα | Στη Σπάρτη και στη Βέροια | Μ’ αφήσανε μπουκάλα | Στη Σπάρτη και στη Βέροια | Μ’ αφήσανε μπουκάλα | Ω ταραμπούμπα, ταραμπούμπα | Μπούμπα, ταραμπούμπα | Ω ταραμπούμπα, ταραμπούμπα | Μπούμπα, ταραμπούμπα

10. Που πας, καραβάνι Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Παράπονα κάνω μπροστά στο Θεό | απόψε τη χάνω αυτή π' αγαπώ | Φεύγει τ' αστέρι το σύννεφο γοργό | τα χέρια μου απλώνω κοντά της να βρεθώ | Που πας καραβάνι με τέτοιο καιρό | για πάρε και μένανε μήπως τη βρω | Φεύγει τ' αστέρι το σύννεφο γοργό | τα χέρια μου απλώνω κοντά της να βρεθώ

11. Ο 20ος αιώνας Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Σταύρος Γραμματικόπουλος
Στον εικοστό αιώνα μας | στα κουτουρού μη τρέχεις | Στον εικοστό αιώνα μας | στα κουτουρού μη τρέχεις | για να προκόψεις φίλε μου | μυαλό πρέπει να έχεις | για να προκόψεις φίλε μου | μυαλό πρέπει να έχεις | Η δύναμη στο άνθρωπο | είναι η εξυπνάδα | Η δύναμη στο άνθρωπο | είναι η εξυπνάδα | άνθρωπος που ‘ν καταφερτζής | έχει και νοστιμάδα | άνθρωπος που ‘ν καταφερτζής | έχει και νοστιμάδα | Μη μου ξηγιέσαι κάλπικα | φίλε μου δεν το θέλω | Μη μου ξηγιέσαι κάλπικα | φίλε μου δεν το θέλω | στον άνθρωπο τον μπεσαλή | του βγάζω το καπέλο | στον άνθρωπο τον μπεσαλή | του βγάζω το καπέλο

12. Για μια αγάπη μου παλιά Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Για μια αγάπη μου παλιά | μη μου λέτε άλλο πια | βρήκα άλλη αγκαλιά | βρήκα πιο ζεστά φιλιά | δεν θέλω πια μού ‘κανε πολλά | τη μισώ, τη μισώ | Με σπασμένα τα φτερά | έψαχνα να βρω φωλιά | λίγη αγάπη και στοργή | που την είχα στερηθεί | δεν θέλω πια μού ‘κανε πολλά | τη μισώ, τη μισώ

13. Δε σ’ αφήνω Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Άγγελος Αξιώτης | Στίχοι: Γιώργος Γεωργόπουλος
Δε σ' αφήνω μη φοβάσαι δε σ' αφήνω | πάντα θα 'μαστε μαζί | σ' αγαπάω και κοντά σου εγώ θα μείνω | είσαι τέλος μου και αρχή | Είσαι ο κτύπος της καρδιάς μου | και για σένα μόνο ζω | πιο πολύ και απ' τη ζωή μου | έρωτά μου σ' αγαπώ | Δε σ' αφήνω μη φοβάσαι δεν σ' αφήνω | πάντα θα 'μαστε μαζί | σ' αγαπάω και κοντά σου εγώ θα μείνω | είσαι τέλος μου και αρχή | Δεν αγάπησα γυναίκα | στη ζωή μου πιο πολύ | όσο αγαπώ εσένα | νταχαδιάρικο κουκλί | Δε σ' αφήνω μη φοβάσαι | δε σ' αφήνω | πάντα θα 'μαστε μαζί | σ' αγαπάω και κοντά σου εγώ θα μείνω | είσαι τέλος μου και αρχή | Δε σ' αφήνω μη φοβάσαι | δε σ' αφήνω | πάντα θα 'μαστε μαζί | σ' αγαπάω και κοντά σου εγώ θα μείνω | είσαι τέλος μου και αρχή

14. Εγώ τρελάθηκα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θοδωρής Καμπουρίδης | Στίχοι: Γιώργος Δαμιανάκης
Εγώ τρελάθηκα, | τι με κοιτάτε κι απορείτε; | Τη λογική σας άφησα, | στον κόσμο αυτόν | την άκρια εσείς να βρείτε. | Εγώ τρελάθηκα, | πάω και δεν γυρίζω. | Τον κόσμο το δικό σας | εγώ σας τον χαρίζω. | Καλύτερα να ’μαι τρελός, | τρελός κι ευτυχισμένος, | παρά να είμαι γνωστικός, | να ’μαι δυστυχισμένος. | Εγώ τρελάθηκα, | άστε με τώρα μόνο. | Δεν θα ξαναγυρίσω πια | στου γνωστικού τον πόνο. | Καλύτερα να ’μαι τρελός, | τρελός κι ευτυχισμένος | παρά να είμαι γνωστικός, | να ’μαι δυστυχισμένος.

15. Σαν Θεό σε αγαπάω Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Στράτος Ατταλίδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μια καρδιά που σε πονά τυρρανάς | μια καρδιά που σε σ' αγαπά τη ξεχνάς | Ποιός στο 'πε πως εγώ σε ξεχνώ | εγώ για σένα λιώνω νύχτα μέρα | στο κόσμο σαν θεό σ' αγαπώ | Μια βραδιά αν δεν σε δω δεν μπορώ | σαν τρελός παντού γυρνώ να σε βρω | Αγόρι μου γλυκό σε πονώ | μην αμφιβάλλεις και καημό μην βάζεις | στον κόσμο σαν Θεό σ' αγαπώ | Αν ποτέ θα μ' αρνηθείς στην ζωή | θα πεθάνω απ' τον καημό μια αυγή

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης