Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2012

Βίκυ Μοσχολιού: Το τραμ το τελευταίο και άλλα αρχοντορεμπέτικα




















Βίκυ Μοσχολιού: Το τραμ το τελευταίο και άλλα αρχοντορεμπέτικα
Αριθμός Δίσκων: (1)
Εταιρεία: LYRA
Κυκλοφορία: 1980

01. Το τραμ το τελευταίο Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Εσούρωσα κι αργήσαμε, μα όσο και να φταίω | περπάτα να προλάβουμε το τραμ το τελευταίο  | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | Ντράγκα, ντρουγκ μες στο βραδάκι | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | να μάς πάει κούτσα, κούτσα στο παλιό μας το τσαρδάκι | Περνούν πολύ μιζέρικα τα νιάτα μας τα έρμα | αλλ' άνοιξε το βήμα σου, να φτάσουμε στο τέρμα  | Ντράγκα, ντρουγκ κι αν βρούμε θέση | θα στρωθείς και θα σ' αρέσει | Ντράγκα, ντρουγκ κι αν βρούμε θέση | λίγο απάνω σου να γείρω, γιατί έχω γίνει φέσι | Εμείς με τραμ πηγαίνουμε και άλλοι με ταξάρες | Για μας τα ντόρτια κι οι διπλές και γι άλλους οι εξάρες  | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | Ντράγκα, ντρουγκ μες στο βραδάκι | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | Ντράγκα, ντρουγκ τι κρίμα που 'ναι να 'σαι τόσο φτωχαδάκι

02. Το χαστούκι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Θεόδωρος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Απ' τη ζωή μου την φριχτή | Μέχρι τα τώρα είχα δεχτεί | Τόσα χαστούκια μαζεμένα | Μέρα καλή δεν έχω δει | Μού 'λειπε μόνο δηλαδή | Ένα χαστούκι κι από σένα | Για το χαστούκι σου αυτό | Δεν πρόκειται να σου κλαφτώ | Ούτε μαράζι να το βάλω | Κι συλλογιέμαι πως καμιά | Να πάθω δεν μπορώ ζημιά | Μ' ένα χαστούκι παραπάνω | Χτύπα λοιπόν χτύπα γερά | Χτύπα με ακόμα μια φορά | Αφού το κέφι σου το θέλει | Μα να θυμάσαι όπου πας | Είν' ανανδρία να χτυπάς | Ένα ανθρώπινο κουρέλι

03. Ο Τραμπαρίφας Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Βρε Μανώλη Τραμπαρίφα | βάλε τη διπλή ταρίφα, | φουλαριστός τράβα ντουγρού | στη λεωφόρο του Συγγρού. | Απόψε το κορίτσι θέλει θάλασσα | κι εγώ ποτέ χατίρι δεν του χάλασα. | Όλη μέρα εργασία | κούραση κι ορθοστασία, | κι από τη ζέστη βρε ζημιά | να σου 'ρχεται λιγοθυμιά. | Απόψε που την έβγαλα τη μπέμπελη | γουστάρω νύχτα δροσερή και ρέμπελη. | Στα θαλασσινά μπαράκια | μπίρες και καλαμαράκια, | κιθάρες, ντέφια και βιολιά | και ξάπλες στην ακρογιαλιά. | Απόψε που υπάρχουνε τα τάλιρα | ρε μάγκες θα οργώσουμε τα Φάληρα.

04. Χαράμι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Χαράμι να σου γίνουν τα ξενύχτια μου | κι όλα τα δάκρυα μου που έχυσα ποτάμι | κι οι τόσες πίκρες που για χάρη σου ετράβηξα | χαράμι να σου γίνουνε χαράμι | Το ξέρω στη καρδιά τη σιδερένια σου | πως δεν υπάρχει πια για μένα αγάπη δράμι | και μετανιώνω γιατί όλες οι θυσίες μου | χαράμι τώρα πήγανε χαράμι | Με πλήγωσε το φέρσιμο σου τ' άτιμο | μου 'κανε μαύρη τη καρδιά μου σαν κατράμι | γι' αυτό η αγάπη και η πίστη που σου έδειξα | χαράμι να σου γίνουνε χαράμι

05. Παλιοζωή παλιόκοσμε Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Ιωσήφ Ριτσιάρδης | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Παλιοζωή παλιόκοσμε | και παλιοκοινωνία | ούτε στιγμή δεν έζησα | με δίχως αγωνία | Με αχ περνούν οι μέρες μας | με βαχ περνούν τα βράδια | οι μαχαιριές κι αν κλείσουνε | θα μείνουν τα σημάδια | Ωχ, ωχ, ωχ, ωχ, ωχ, ωχ, ωχ, ώ | ωχ, μ΄ έχει πνίξει η στεναχώ | αχ, αχ, αχ, αχ, αχ, αχ, αχ, ά | αχ, να πεθά να ησυχά | Παλιοζωή παλιόκοσμε | και παλιοκοινωνία | ακόμα και τον έρωτα | τον κάνεις τυραννία | Το χάλι και η φτώχεια σου | η τόση να μην φτάνει | και νά 'χεις και το "πρόσωπο" | κορδέλες να σου κάνει | Ωχ λα, λα, λα, λα, λα, λα, λα | ωχ, άσ’ τα λούσα τα πολλά | αχ, μπέρδε, μπέρδε και μπερδέ | να μη σε σκίσω σα σαρδέ.

06. Το μονοπάτι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Μες στη ζωή δρόμοι ανοίγονται σωρό | κι όποιον γουστάρεις τον τραβάς κι όπου σε βγάλει | μα είναι κι ένα μονοπάτι πονηρό | που πάει ντουγρού στην κατηφόρα τη μεγάλη | Το μονοπάτι σαν θα πάρεις μια βραδιά | τον ίσιο δρόμο μια για πάντα τον αφήνεις | κι ολημερίς θα κουρελιάζεις μια καρδιά | κι ένα κορμί μες τα κουρέλια της θα ντύνεις | Εκεί ξεχνάει κι ο Θεός για να σε δει | περνάς και φεύγεις και δεν κλαίει ανθρώπου μάτι | ένα σκουπίδι παραπάνω δηλαδή | μες στης ζωής το πονηρό το μονοπάτι

07. Άλα, άνοιξε κι άλλη μπουκάλα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Άλα, άνοιξε κι άλλη μπουκάλα | και την κοινωνία τώρα | τηνε παίζω ένα παρά | βίβα, τα φαρμάκια που 'ταν στοίβα | ποτηράκι, ποτηράκι | λες και κάνανε φτερά | βάνε, όσα έρθουν κι όσα πάνε | που θα βρούμε τέτοιο βράδυ | στη ζωή μας τη ρηχή | δώσε, το τραπέζι ξαναστρώσε | φέρε καθαρά ποτήρια | κι άντε φτου κι απ' την αρχή | Ρώτα, το κορίτσι πρώτα, πρώτα | τι γουστάρει να του παίξεις | μπουζουξή μου σεβνταλή | βάρα, την κρυφή σου την λαχτάρα | που ίσως να 'ναι η αγάπη | το πιοτό ή το φιλί | όπα, η καρδιά μου η σορόπα | σάμπως και θα σπάσει απόψε | και στα δέκα θα κοπεί | φτου σου, οι πενιές του μπουζουκιού σου | μου επήρανε τα ρέστα | και μ' αφήσανε ταπί | Άλα, έχω στρώσει μια κεφάλα | και τα βλέπω όλα σαν μπέης | και τα νοιώθω σαν πασάς | άιντε, στα ποτήρια ξαναβάλτε | κι άιντε βίβα μου κι εμένα | κι άιντε βίβα σας κι εσάς | σβήνω, πω, πω Θεέ μου τι θα γίνω | αγκαλιά μου το κορίτσι | και τριγύρω τα βιολιά | σπάστα, κι όλα ας γίνουνε ανάστα | και παρντόν αν μπουμπουνίσει | και καμία τουφεκιά

08. Η ταμπακιέρα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Ιωσήφ Ριτσιάρδης | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος & Γιώργος Γιαννακόπουλος
Τι μου τη χάρισες αυτή τη ταμπακιέρα | αφού για μένα πονηρά έχεις σκεφτεί | Κι αφού στο βάθος θέλεις να με κάνεις πέρα | τι μου τη χάρισες την ταμπακιέρα αυτή; | Την ταμπακιέρα σου δεν έπρεπε να πάρω | γιατί τη βλέπω και βαθιά μελαγχολώ | Μέχρι που σκέφτομαι να κόψω το τσιγάρο | για να σε διώξω μια στιγμή απ' το μυαλό. | Ποτέ δε μ' άφησες να δω μιαν άσπρη μέρα | και σου γουστάρει πάντα να με τυραννάς | Κι ίσως μου χάρισες αυτή την ταμπακιέρα | για να μου γίνει και το κάπνισμα βραχνάς.

09. Απόψε φίλα με Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Απόψε είναι πια για μας | η νύχτα η τελευταία | απόψε μείνε ως το πρωί | και κάνε μου παρέα | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Θα πάρω πια τα μάτια μου | Κι όπου με βγάλει η άκρη | Θα φύγω και θα με ζητάς | Θα κλαις με μαύρο δάκρυ | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Του χωρισμού μας αύριο | η μέρα ξημερώνει | η άτυχη αγάπη μας | απόψε τελειώνει | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις

10. Ο μήνας έχει εννιά Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Γιώργος Τζαβέλλας
Μια ζωή την έχουμε, κι αν δε την γλεντήσουμε | τι θα καταλάβουμε, τι θα καζαντίσουμε | τι θα καταλάβουμε, τι θα καζαντίσουμε | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά | Όσο ζει ο άνθρωπος, κοίτα, παρατήρησε | μέχρι τα σαράντα του, κι ύστερα μπατίρισε | μέχρι τα σαράντα του, κι ύστερα μπατίρισε | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά | Στου διαβόλου τα 'γραψα όλα το κατάστιχο | και γλεντώ τα νιάτα μου, πριν με πιάσει λάστιχο | και γλεντώ τα νιάτα μου, πριν με πιάσει λάστιχο | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά | Τη ζωή σου γλέντησε, πριν να ρθούν γεράματα | και σου λένε άδικα, μάθε γέρο γράμματα | και σου λένε άδικα, μάθε γέρο γράμματα | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά

11. Αδύνατον να κοιμηθώ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Τάκης Μωράκης & Γιώργος Γιαννακόπουλος
Αδύνατον να κοιμηθώ | κι η ώρα είναι τρεισήμισι | μπερδεύτηκα κι αρπάχτηκα | με τη δική σου θύμηση | με τη δική σου θύμηση | κι η ώρα είναι τρεισήμισι | Της περασμένης μας ζωής | με ζώνουν τα φαντάσματα | κι εγώ σαν τον βρικόλακα | πλανιέμαι στα χαλάσματα | πλανιέμαι στα χαλάσματα | με ζώνουν τα φαντάσματα | Με την καλή σου την καρδιά | το σφάλμα μου συγχώρεσε | κοιτάζομαι και απορώ | τόσος καημός πού χώρεσε | τόσος καημός πού χώρεσε | το σφάλμα μου συγχώρεσε

12. Η βαλίτσα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Είναι άσχημο πολύ | το δικό σου το βιολί | ζεις μονάχα για χουζούρι | κι αγκαλίτσα | Μάσα, ξάπλα, τεμπελιά | κι ούτε σκέψη για δουλειά | πού θα πάει τέλος πάντων | η βαλίτσα | Λες και είσαι δηλαδή | του σουλτάνου το παιδί | θέλεις τρέλες θέλεις κέφια | κάθε μέρα | Δεν μ΄ αρέσουν όλα αυτά | και στο λέω ορθά κοφτά | η βαλίτσα δεν πηγαίνει | παραπέρα | Σκέψου λίγο την δουλειά | γιατί μόνο με φιλιά | το στομάχι δεν γεμίζει | μια σταλίτσα | Σκέψου κι άλλαξε μυαλά | και κατάλαβε καλά | πως μακρύτερα δεν πάει | η βαλίτσα

13. Όλα ρημάδια Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Μαύρα ρημάδια ένα γύρω μου κοιτώ | Μέσα στην άραχνη ζωή μου και τη στείρα | Βρέχει στο μάγουλο το δάκρυ μου καυτό | Απ' τα χτυπήματα που μού 'δωσε η μοίρα | Κούφια τα στήθια μου και άδεια | Κι όλα ρημάδια | Εσύ με γέμισες σημάδια ένα σωρό | Μαύρες βολές όλοι οι όρκοι σου γινήκαν | Κι αναρωτιέμαι διαρκώς και απορώ | Τόσα φαρμάκια που με πότισαν πού μπήκαν; | Πληγές εγίνανε τα χάδια | Κι όλα ρημάδια | Και το παιδί μας που με γιόμιζε πνοή | Και που για χάρη του οκάδες πίκρες ήπια | Κι εκείνο τό 'χασα και όλη μου η ζωή | Χωρίς χαμόγελα κυλά και καρδιοχτύπια | Ζωή πικρή χαμένη κι άδεια | Κι όλα ρημάδια