Κυριακή, 30 Αυγούστου 2015

Η αγάπη μας





















01. Η αγάπη μας Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Πόσο μικρή μου φαίνεται η θάλασσα | όταν μετράω την αγάπη σου, | κι όταν μέσα στα μάτια σου βυθίζομαι | πόσο ρηχά μου φαίνονται τα πέλαγα. | Η αγάπη μας είναι λίγο πιο μικρή απ' το σύμπαν | γιατί πρέπει να χωράει κάπου, | η αγάπη μας, η αγάπη μας. | Πόσο μικρή μου φαίνεται η έρημος | όταν μετρώ την απουσία σου, | κι όταν με το χαμόγελο ξανάρχεσαι | πόσο μικρά μου φαίνονται τα βάσανα.

02. Αν σ' αγαπούσα πιο λίγο Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Σ' αγαπώ-τόσο πολύ | Που δεν αγγίζω δεν πατώ | Στη γη στο χώμα | Σ' αγαπώ-τόσο πολύ | Όσο πολύ είναι τ'ουρανού | Το μπλε το χρώμα | Αν σ' αγαπούσα πιο λίγο | Θα 'μουν κι εγώ | Σαν τα χιλιάδες τίποτα του κόσμου | Μέσα στην έρημο | Ανώφελη σταγόνα | Αν σ' αγαπούσα πιο λίγο | Θα 'μουν μια ασήμαντη στιγμή | Του εικοστού αιώνα | Σ' αγαπώ-τόσο πολύ | Που δεν μιλώ μα τραγουδώ | Την κάθε λέξη | Σ' αγαπώ-τόσο πολύ | Λες κι ο Θεός μόνο γι' αυτό | Μ' έχει διαλέξει

03. Δίχως αγάπη Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Γύρισε τον δίσκο από την άλλη την πλευρά | Να θυμηθούμε τα παλιά | Και να γιορτάσουμε | Πες πως δεν χωρίσαμε ποτέ εμείς οι δυο | Κι έλα τον πάγο απ' τις καρδιές μας | Να τον σπάσουμε | Δίχως αγάπη η ζωή | Μοιάζει με μάνα που της κλέβουν το παιδί | Κι αυτή σπαράζει | Δίχως αγάπη η ζωή | Τώρα το ξέρουμε καλά | Είναι μια νύχτα που ποτέ της δεν χαράζει | Ήρθε η στιγμή που περιμέναμε κι οι δυο | Τώρα τα χείλη απ' τα φιλιά μας | να ματώσουνε | βάλε μου τον ήλιο στο ποτήρι μου να πιω | Και όρκο κάνε πως ποτέ | Δεν θα μαλώσουμε

04. Μπορεί Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μπορεί | Όλα μια μέρα να τελειώσουν | Μπορεί | Να φτάσουμε στον χωρισμό | Μπορεί | Τα χείλη σου να με προδώσουν | Μα δεν μπορεί | Να πάψω εγώ να σ'αγαπώ | Μπορεί | Ν' αλλάξει γνώμη η καρδιά σου | Μπορεί | Ποτέ να μη σε ξαναδώ | Μπορεί | Να μην υπάρχω στα όνειρά σου | Μα δεν μπορεί | Να πάψω εγώ να σ' αγαπώ

05. Άσ' τους ανθρώπους να φωνάζουνε ζήτω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Ασ' τους ανθρώπους να φωνάζουνε ζήτω | Να σηκώνουν κεφάλι | Και να σκύβουν ξανά | Ασ' τους ανθρώπους τους βαριέμαι και πλήττω | Μια ζωή θεωρίες | Και καρδιά πουθενά | Χαμογέλα μου εσύ | Κι ας τον κόσμο να ζει | Στο δικό του βασίλειο | Χαμογέλα να δω | Στα χειλάκια τα δυο | Ένα ολόκληρο ήλιο | Ασ' τους ανθρώπους τη δουλειά τους να κάνουν | Να φωνάζουνε ζήτω | Ν' ανεβαίνουν ψηλά | Ασ' τους ανθρώπους τώρα πια δεν με πιάνουν | Τα όνειρά τους τα κούφια | Πού 'ναι τόσα πολλά

06. Όπως ακριβώς ανασαίνω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Κείνες τις ώρες που μου λείπεις | στις απουσίες της αγάπης | η μοναξιά μου με σταυρώνει | στο παραθύρι, στο μπαλκόνι | για να κοιτάζω πότε θά 'ρθεις. | Όπως ακριβώς ανασαίνω | έτσι σε σκέφτομαι | κάθε στιγμή, κάθε λεπτό. | Όπως ακριβώς ανασαίνω | έτσι περνάς μέσα στην καρδιά μου | και σ' αγαπώ και σ' αγαπώ, σ' αγαπώ. | Κείνες τις ώρες που μου φεύγεις | κλέβεις τον κόσμο από μπροστά μου | και βλέπω μόνο τη μορφή σου | ακούω μόνο τη φωνή σου | και ξεγελώ τη μοναξιά μου.

07. Έχω την πιο ωραία αγάπη Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Έχω | Την πιο ωραία αγάπη έχω | Και την προσέχω | Σαν μικρό-μικρό παιδί | Έχω | Την πιο ωραία αγάπη έχω | Σαν Παναγιά γλυκειά | Κι αμαρτωλή | Αχ | Μια σημαία θάλασσα πληγή | Με σταυρό που δεν μας νοιάστηκε στιγμή | Δάκρυ κι αμαρτία μια ζωή | Τίποτα δεν έχω | Έχω | Την πιο ωραία αγάπη έχω | Έχω | Το πιο γλυκό τραγούδι έχω | Ήλιος στην δύση | Μα και στην ανατολή | Έχω | Το πιο γλυκό τραγούδι έχω | Κάτι σαν άστρο | που έπεσε στην γη

08. Είσαι παντού και πουθενά Τραγούδι: Μαρινέλλα & Κώστας Χατζής
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
'Έρημος δρόμος ξεκινά | στου χωρισμού την άκρη | ξέρω πως δεν θα 'ρθεις ξανά | μα δεν κυλά το δάκρυ. | Ξέρω πως δεν θα 'ρθεις ξανά | άλλη φορά δεν θα σε δω | όμως για μένα είσ' εδώ | είσαι παντού και πουθενά. | 'Όσο η καρδιά σου κι' αν ξεχνά | εγώ πεθαίνω ακόμα | εγώ θα ζω στα σκοτεινά | χωρίς ψυχή και σώμα. | Είσ' ένα αγκάθι στην καρδιά | και μια σταγόνα αίμα | μια πίκρα μέσα στη βραδιά | μι' αλήθεια κι' ένα ψέμα. | Τα βήματα σου ζωντανά | στο χώμα το βρεγμένο | ξέρω πως δεν θα ‘ρθείς ξανά | μα εγώ σε περιμένω.

09. Και ψάχνω να σε βρω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Κίτρινα φύλλα | Στο δρόμο επάνω | Και τα ίχνη σου χάνω | Και σε ψάχνω παντού | Κίτρινα φύλλα | Εικόνες της λύπης | Αχ πόσο μου λείπεις | Και ψάχνω να σε βρω | Σε δρόμους μακρινούς | Μα την φωνή μου πια | Δεν την ακούς | Και ψάχνω να σε βρω | Εκεί που πια δεν πας | Γιατί έχεις πάψει εσύ | Να μ' αγαπάς | Κίτρινα φύλλα | Ο άνεμος σέρνει | Σε τοπίο με φέρνει | Δίχως χρώμα χαράς | Κίτρινα φύλλα | Κλαριά μαδημένα | Αχ γύρνα σε μένα

10. Όταν λες σ' αγαπώ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Αν γεννήθηκες για να'ρθεις να με βρεις | Αν γεννήθηκα για να σε περιμένω | Να μου μάθεις το τραγούδι της ζωής | Στόμα, στόμα μου γλυκό να σε φιλώ | Δεν σε χορταίνω | Όταν λες σ'αγαπώ | Η φωνή σου είναι χάδι ερωτικό | Όταν λες σ'αγαπώ | Το κορμί μου σκεπάζει κύμα ζεστό | Όταν λες σ'αγαπώ | τη ζωή μου σου δίνω | και σε κρατώ | είσαι μια στάλα φως | σ΄έναν κόσμο που ξέχασε να τραγουδάει | σ'αγαπώ | Τα μεσάνυχτα θα λειώνω σαν κερί | Με φωτιά απ' το φιλί σου τ' αναμμένο | Τι κι αν έρθει το ξημέρωμα νωρίς | Στόμα, στόμα μου γλυκό να σε φιλώ | Δεν σε χορταίνω

11. Δε γίνεται Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Δεν γίνεται να σ'αγαπάω | Μια σκιά να κυνηγάω | Δεν γίνεται | Δεν γίνεται να ξενυχτάω | Μόνη να ζω και να πονάω | Δεν γίνεται | Όσο ζω | Και αναπνέω | Δεν μπορεί να γίνει | Αυτό σου λέω | Μια σκιά να κυνηγάω | Κι επειδή εσύ το θέλεις | Να πονάω | Δεν γίνεται, δεν γίνεται | Δεν γίνεται να σ' αγαπώ | Δεν αξίζεις να πονάω | Δεν γίνεται | Δεν γίνεται αυτό σου λέω | να γελάς κι εγώ να κλαίω | Δεν γίνεται

12. Μείνε κοντά μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Αυτό το άνοιγμα που φαίνεται στα σύννεφα | Θα ζωγραφίσω στην παλάμη μου επάνω | Κι όταν τα χέρια μου αγγίζουνε το σώμα σου | Μ' αυτό το φως την παγωνιά σου θα ζεστάνω | Μείνε κοντά μου μείνε | Να πιεις αγάπη απ' την καρδιά μου | Μείνε κοντά μου μείνε | Κι αν νικηθείς, μη φοβηθείς τον έρωτά μου | Αυτό το άνοιγμα που μοιάζει με τα μάτια σου | Σαν θυμητήρι στην καρδιά μου θα φυλάξω | Και πριν το κλείσουνε του χωρισμού τα σύννεφα | Εγώ θα σβήσω σαν φωτιά να μη σε κάψω

13. Σταματήσαμε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Πάρ' το, το δάκρυ μου να κλαις | Δεν υπάρχουν πια ντροπές | Κι από αύριο θα ζούμε χωριστά | Πάρ' το, το δάκρυ μου να κλαις | Είν' οι ώρες μας μικρές | Στα φώτα της ζωής μας τα σβηστά | Σταματήσαμε | Πριν αρχίσει η αγάπη | Στις δικές μας καρδιές | Σταματήσαμε | Στην αλήθεια μπροστά | Από φόβο κι οι δυο μας λυγίσαμε | Τι να πούμε κι εμείς | Οι καρδιές τι να πούνε για μας | Πάρ' το δάκρυ μου να κλαις | Την αλήθεια τώρα δες | Τα όνειρα τελειώνουν το πρωί | Πάρ'το δάκρυ μου να κλαις | άλλα ψέματα μη λες | Δεν χτίζεται στην άμμο η ζωή

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης